15.

629 31 2
                                    

Ráno se probudím a vedle mně spokojeně oddechuje Martinus. Nakloním se k němu a lehce ho políbím ,,Dobré ráno" řeknu s úsměvem ,,S tebou nejlepší" řekne taky s úsměvem na tváři.

,,Hele vy dvě hrdličky, tady se někdo snaží spát" ozve se ze země Mac.

,,Tak já zajdu udělat snídani" řekne Tinus a odejde. Ve chvíli kdy se zavřou dveře mého pokoje mi do postele skočí Marcus ,,Já chci taky" řekne skoro šeptem ,,Co chceš taky?",,Pusu" a začne se přibližovat ,,Tak to nepůjde",,A to jako proč?"řekne lehce naštvaným tónem hlasu a já mám co dělat, abych se nepotrhala smíchy ,,Protože Tinus dostal pusu na probuzení a ty už nespinkáš víš?",,Spinkal bych kdyby jste tady vy dva nemleli" řekne opět naštvaně a já už to nevydržela a začala se smát.

,,Snídaně!" zakřičí ze zdola Martinus, už když se přibližuji ke kuchyni cítím krásnou vůni

,,Palačinky,jahody,šlehačka!" zakřičím když uvidím svoji snídani a hned skočím Tinusovi kolem krku, potom co se ho pustím, dáme se do jídla.

,,A teď to proč jsme včera přišli.." začne Mac, tázavě nadzvednu obočí a Tinus pokračuje ,,Blíží se nám tour"
„Takže to mi na x měsíců odjedeš někam do prdele" řekla jsem a při tom mi jedna neposlušná slzička sklouzla po tváři.

„Neplakej princezno, já ti nikam neodjedu protože ty pojedeš s náma" řekne Martinus a mně zaskočí sousto „Co - Cože?" „Slyšelas Martinus to nabídl našemu manažerovi a ten souhlasil, a já jsem taky pro aspoň tam nebude taková nuda" dodá Mac.

„Ale vždyť to nejde, budu vám tam překážet taky škola a Klára by se zbláznila kdyby zjistila že mám na několik měsíců jet pryč“ řeknu a oba dva se začnou smát „Dlužíš mi stovku“ řekne Martinus.

„Jakou stovku? a proč se smějete?... řekne mi někdo co se tady děje?“ řeknu lehce naštvaně a na piju se džusu.

„ Vsadili jsme se, já jsem tvrdil že budeš hnedka souhlasit“ řekl Mac „A já že si najdeš milion důvodu proč nemůžeš jet s náma“ doplnil ho Martinus. „Áhá“ přikývnu a dál se věnuju své snídani.

„Takže s náma jedeš?“ řekne Mac. „Hele kluci, já bych řekla že asi určitě ne“ řeknu a nezvednu pohled od talíře. „A proč?“ řekne pro změnu Martinus. „Už jsem to říkala a na víc vy se tam máte věnovat fanynkám a ne mně“ po hodině dohadování se stalo to co nikdo nečekal. Přemluvili mně.

„Klára mně zabije“ povzdechla jsem si „To bych nemohla jet s tebou“ řekne Klára která zrovna vchází do obýváku. Už jsem si zvykla že se tu zničeho nic objeví, přece jenom má klíče. A ano moje nejlepší kámoška má klíče od 'mého' domů.

„Ty že, cože?“ řeknu a koukám se na Kláru, Maca Tinuse a pak zase na Kláru.

„Druhá část překvapení, a taky říkala že tě nepustí takže buď s tebou pojede nebo budeš doma“ řekne Mac.

(M-Mac, T-Tinus, K-Klári, N-Naty)

K: Mám celkem hlad nemáš tu něco k jídlu?
T: před chvilkou jsme měli palačinky
K: Super
N: Ale už jsou všechny snězené
M: Tak uděláme oběd stejně už je jedenáct.
K: Jupí neumřu hlady!

Potom jsme šli udělat oběd v kuchyni jsme našli akorát špagety, a nějaké věci na omáčku ke špagetám. Takže jak jsme udělali špagety tak jsme uklidili kuchyň protože kluky napadlo že by bylo super začít po nás házet špagety, takže byly po celé kuchyni a my museli uklízet.

Když jsme po sobě umyli nádobí převlékli se do čistého vlastně jenom já a kluci. Klára se šla domů převléct a šla si zabalit nějaké věci protože tady bude dneska spát.

„Já půjdu s tebou“ řekl Tinus když se Klári obouvala. Ona jenom pokrčila ramenama a oba odešli.

„Já jsem pro aby jsme do dělali to co jsme začali už včera“„Ale oni by se mohli vrátit“ řeknu a odpovědi se mi nedostane.

Místo toho se mi Mac nalepí na rty a začne prozkoumávat vnitřek mých úst, automaticky mu obmotám ruce kolem krku. On dá jednu ruku na můj pas a druhou si  začne hrát s mými vlasy. Pomalu mně začal pokládat na gauč když Proč šel Tinus s Klárou? A Co když mně podvádí jako jeho? ozvalo se moje 'úžasné' svědomí.

Odtrhla jsem Maca od sebe a ten se na mně nechápavě podíval.
„Proč šel Tinus s Klárou?“ Mac chvílí přemýšlel a pak řekl
„A-Asi ji chtěl pomoct?“
„To se mně ptáš a vůbec od kdy koktaš?“
„Já ne-nekoktám a jasně že se tě na to ne-neptam a vůbec nepodíváme se na nějaký film?“ řekl prudce se vyhoupl do sedu a začal hledat film na notebooku.

Čauky!

Nová kapitola jak jste si asi mohli všimnout 😂😂
I hope you like it ❤

Wow jaká to originální věta.

Good Day? [FF Marcus & Martinus] Kde žijí příběhy. Začni objevovat