Ráno jsem se probudila a bylo 10:38. Hmm tak snídani už asi nestihnu. Šla jsem do obýváku ale tam nikdo u holek v pokoji taky nikdo.
Když jsem vešla do pokoje kluků tam na posteli ležel Martinus.
„Ale Šípková Růženka se nám probudila"řekl a usmál se.
„Kde jsou ostatní?"řekla jsem a pokusila se o úsměv ale nakonec to vypadalo jako nějaký ušklebek.
„Ti si užívají vody narozdíl ode mě"„Tak proč jsi nešel s nima?" jak jsem to dořekla tak se zvedl a přišel blíž ke mně.
„A kdo by tě hlídal princezno" řekl a odešel do kuchyně. Hlídal?! To nemyslí vážně mně není pět abych potřebovala hlídání.
„Růženko budeš snídat nebo si počkáš do oběda?" zakřičel z kuchyně.
„Baví tě to?" zeptala jsem se a hned na to zívla.
„Ani nevíš jak ty moje proncezno" řekl a dal velký důraz na to princezno.
Na to jsem mu neodpověděla a místo toho jsem si vzala mobil a šla si projíždět Instagram, když už jsem viděla asi úplně všechno co mne aspoň trochu zajímalo tak jsem vstala a šla za Martinuse který byl pokoji.
„Hele tati a kdy se vrátí z parku?"řekla jsem a usmála se.
„Tati?"„Nó...Tak když potřebuji hlídat a ty mi furt říkáš princezno tak si pro tebe snad taky můžu vymyslet přezdívku ne?"
Zamračil se a řekl „Ne! A jestli pro mě chceš nějakou přezdívku tak mi říkej Tinusi jasný?"
„Dobře taťko tak promiň" řekla jsem. On vstal přišel ke mně a začal mně lechtat.
„Ne, ne, ne prosím už dost to lechtá" křičela jsem hned na to jsem se svalila na zem a Martinus mně nepřestávál lechtat.
„A přestaneš mi říkat tati?"
„Ne"
„Hmm, tak to tě lechtat nepřestanu"
„Prosím"
„A budeš už hodná?"
„Jo"
„Slibuješ?"
„Jo"
„A dáš mi pusu?"
„Jo, počkat cože?" v tu chvíli mě přestal lechtat a odešel někam pryč z hotelového pokoje.Jen jsem nad tím pokrčila rameny a až teď jsem si uvědomila že jsem celou dobu v pyžamu a neupravená. Dala jsem si rychlou sprchu potom jsem si rozčesala vlasy a šla se převléct. Líčení nemělo smysl protože odpoledne půjdu do vody a stejně by se mi to všechno smylo.
Když všichni přišli krom Martinuse, který byl pořád někde pryč šli jsme na oběd a potom zase do parku večer jsme se vrátili okolo osmé. Martinus tam pořád nebyl.
„Macu? Kde je Martinus?" zeptala jsem se. Ten to musí vědět vždyť je to jeho brácha.
„Nevím někde venku psal mi že přijde až večer. Proč? Vy jste se ráno pohádali?" řekl a tázavě nezvedl obočí.
„Ne. Proč by jsme se měli pohádat? On ti snad něco říkal?" Chrlila jsem ze sebe.
„Nó ne... Ale dneska se oba chováte divné on se ti vyhýbá a ty se na něho furt ptáš"
„Furt? Jednou ses zeptám kde je celý zasraný den a najednou se ptám furt? Tak sorry, že jsem zvědavá kde je." pak jsem odešla do pokoje a byla ještě na YouTube.
Když už jsem začínala byt unavená tak jsem si chtěla jít lehnout ale uslyšela jsem vchodové dveře.
Martinus
Celý den jsem bloudil po Praze samozřejmě s kapucí aby nepoznali kdo jsem. Když už bylo jedenáct večer rozhodl jsem se přece jenom vrátit zpět do hotelu.
Otevřel jsem vchodové dveře a šel se napít protože jsem celý den nepil ani nejedl, zapomněl jsem si na pokoji peněženku já genius.
„Proč se mi vyhýbáš?" lekl jsem se tak moc že jsem trochu rozlil vodu kterou jsem měl ve skleničce.
„Promiň nechtěla jsem tě vyděsit" řekla Naty a zadívala se do země.
„To je v poho."řekl jsem a rychlejším krokem šel do mojeho a Macova pokoje. Pak mně chytla za zápěstí.
„Pořád jsi mi neřekl proč se mi vyhýbáš?" neviděl jsem ji do tváře protože všude byla tma ale z jejího hlasu slo znít že je smutná.
Přešel jsem ke gauči kde jen si sedl a ona udělala to samé. „Hele to co jsem ráno řekl byla fakt blbost nemohla by jsi na to prosím zapomenout?
„Ne nemohla" Nemohla cože?! Jupí tak teďka to všem vykecá a já budu mít po celé republice ostudu.
Vstala a sedla si mi na klín.
„Možná na to nezapomenu ale rozhodně to nikomu neřeknu a když mně už nikdy nebudeš lechtat" řekla a dala mi pusu.Pak se ke mně naklonila a pošeptala „Ale ty to taky nikomu nevykecáš tak dobrou tať-teda Tinusi." Potom odešla a já se taky vydal spát.
Čawko!
Konečně se mi povedla taková normální kapitola.
Co myslíte jak se to bude vyvíjet dál?Blondýnka 💜
ČTEŠ
Good Day? [FF Marcus & Martinus]
Fiksi PenggemarNaty zažívá ten úplně nejlepší den v životě když už si myslí že to nemůže být lepší objeví se oni...Marcus a Martinus...změní její život k lepšímu? Čti a dozvíš se víc. Berte to prosím s nadsázkou je to můj první příběh na Wattpadu. V příběhu se obj...