20.

475 29 2
                                    

Tinus

Šel jsem ze snídaně, když jsem uviděl z mého pokoje vycházet Maca jenom v boxerkách. Co tam sakra
dělal?

Začal jsem žárlit? Chtěl jsem vysvětlení a to hned vtrhl jsem do svého pokoje. Naty ležela na posteli a spala?

,,Tady se jeden ani nevyspí" zabručela
,,Můžeš mi vysvětlit co tady dělal můj bratr jenom ve spodním prádle?"

Nad mou větou protočila oči.
,,Ten debil jsem vtrhnul jestli tady nemá telefon prý ho nemohl najít. Po dlouhém debatování, kde ho mohl nechat zjistil že ho nechal v koupelně, když si čistil zuby. Nó tak tam šel." řekla a přitom se mi neustále koukala do očí.

Přece by mi nelhala do očí?
Oddychl jsem si.
,,Já myslel že-",,Lásko ty radši nemysli, pak si myslíš že tě podvádím" uchechtla se přešla ke mně a políbila mě na špičku nosu.

,,Pojď jdeme si zabalit za 3 hodiny odjíždíme na letiště"

Naty

Hned po příletu do Německa jsme si šli vybalit na hotel. Jak jsme měli všichni vybaleno tak kluci šli dělat nějaký rozhovor a Klára šla s nimi, já jsem zůstala na hotelu a vymluvila se že mě je špatně. Potřebovala jsem být chvíli sama.

,,Lhala jsem svému klukovi do očí jak jsem mohla?" opakovala jsem si pořád dokola.

Všichni jsou pryč asi hodinu a co jsem za tu dobu udělala já?
Ležím na posteli čumím do stropu a brečím.

Bojím se. Bojím se že to Tinus zjistí to s Macem, to že mu pořád lžu do očí. Můžeš si za to sama, kdyby jsi nebyla kurva tak tu teď nebulíš a nemusíš mít strach. Moje svědomí má pravdu za všechno můžu já, a jenom já.
Až to zjistí tak se a tebou rozejde a už tě nikdy nebude chtít vidět. Rozbrečela jsem se ještě víc.

V tu chvíli jsem uslyšela jak někdo odemykání dveře.
Rychle jsem se otočila na bok, zavřela oči a dělala jsem že spím.

,,Ona spí?" uslyšela jsem hlas Kláry. ,,Asi ji je hodně blbě, pojďte nebudeme ji rušit" řekl Tinus a chvíli na to zaklaply dveře.

A já znovu propukla v pláč. Uběhla další hodina a mně začaly docházet slzy. Vstala jsem a měla namířeno do koupelny se jít okoupat.

Když jsem se na sebe podívala do zrcadla zhrozila jsem se oči jsem měla od pláče rudé a opuchlé, rty popraskané a vlasy rozcuchané. Vypadala jsem jako zombie. Napustila jsem si vodu do vany, do které jsem následně vlezla.

Potom co jsem se okoupala jsem už vypadala trochu normálněji, ale pořád jsem byla unavená rozhodla jsem se jít spát. A bylo mi úplně někde že je teprve půl šesté.

Ahoj!
Dneska taková kratší kapitola, ale jak se blíží konec školního roku tak nemám moc času a když už ten čas mám tak nemám jaksi náladu.
Ale pokusím se aby kapitoly vycházely co nejčastěji😄❤

I hope you Like It Like It😂

Good Day? [FF Marcus & Martinus] Kde žijí příběhy. Začni objevovat