Marcus
„Macu děje se něco?"řekla a sedla si naproti mně na postel. Já se na ní podíval, ne vůbec nic se neděje jenom holka kterou, s největší pravděpodobností miluju chodí s mým bratrem a teď ještě ke všemu přede mnou sedí v tričku které jí je těsně pod zadek a je v tom kurva sexy, jinak vše je ok, a jo a taky proč s ním chodíš? já na tobě pracuju půl roku ty ignoruješ moje náznaky s mým bráchou se nebavíš a teď mu skáčeš do postele. Vlastně sorry tobě je čtrnáct ty mu do té postele teprve skočíš!
Přesně tohle jsem ji chtěl říct ale co já jsem řekl „Jsem v poho jenom mi je dneska blbě"„Fakt ale kdyby se něco dělo tak mi to řekneš že?" Ne
„Jo" potom mně objala, objímali jsme se asi dvě minuty. Jaká to dlouhá doba.Víte proč jsme se odtáhli z objetí? Protože tam vletěl můj bratříček.
„Marcusi pusť mojí holku!" zařval Martinus.
„To ani nemůžu obejmout svého kámoše?!" řekla Natka a převrátila očima.
„Kámoše si klidně obímej na potkání ale mého bratra ne!"
Znovu zakřičel Martinus.„Proč!?" řekla a nechápavě se zatvářila.
„Naty nech to plavat, Martinus má pravdu asi by ses na mně neměla radši ani podívat aby náhodou se ti něco nestalo už z pohledu na mně" řekl jsem sarkastickým tónem.
Naty
„Řekne mi někdo co se tady děje?!" zakřičela jsem a pohodila rukama do vzduchu.
„Nic" odvětili oba.„Pane bože vy jste oba dva stejní" řekla jsem a vstala z postele.
„To teda nejsme" zakřičeli opět.
Odešla jsem z Macova pokoje a spadla jsem do Tinusovy postele, za chvíli tam přišel Tinus a lehl si vedle mně.
„Promiň" špitl.
Rozhodla jsem se dělat že spím tak jsem ho ignorovala.
„Já vím že nespíš" pošeptal mi do ucha.„Spím" šeptla jsem.
„Tak proč odpovídáš"
„Jsem naměsíčná"
Na to se uchechtl a přitiskl si mne blíž k sobě a tak jsme usli.
****************************
Po nějaké době se vše a všichni změnili. Mac už nebyl ten hodný a milý kluk se kterým jsem se vždy nejvíc pobavila, už to nebyl můj nejlepší kamarád. Byl to děvkař co ojel celou naši třídu (myslí se holky) krom mně a dvou holek, plus aji nějaké z osmičky.
Martinus se mnou pořád chodí a jsme takový ten "třídní pár" o kterém ví všichni. A já? Já jsem se změnila asi nejvíc teď jsem nejoblíbenější holka na škole, jsem premiantka a průšvihařka A jestli jste si mysleli že to nejde být průšvihařka a premiantka jde!
Taky teď skoro nejsem doma buď jsem u Martinuse nebo u Kláry.„Dneska se bude přesazovat, ostatní paní učitelky si stěžovaly že děláte v hodinách binec a bavíte se" řekla třídní když začala naše třídnícká hodina.
Celá třída začala protestovat ale učitelka to zjevně měla někde a tak rovnou začala. Upřímně doufám že mně nepřesadí z první lavice sice to je před učitelkou ale tam se nejlíp soustředím.
„Tak a kam posadíme tebe našeho průseraře hmmm... " zamyslela se učitelka a dívala se po třídě. „Aaa" řekla a podívala se na mně. „Marcusi od dneška sedíš s Naty v první lavici" řekla a ukázala na volné místo vedle mě.
„Co?!"vyjekli jsme oba najednou.
„Slyšels a teď sednout" rozkázala a Marcus si sedl vedle mně.
„Hmm.. To bude ještě zajímavý" řekla jsem si potichu sama pro sebe bohužel Marcus to slyšel.
„To mi povídej" řekl s nezájem.
Zbytek dne uběhl rychle a teď byla poslední hodina Dějepis a pak konečně domů. Když sedím a čumím z okna na ten strašně zajímavy barák naproti škole najednou ucítil něco na mojí noze podívám se a uvidím Marcusovu (snad to mám dobře napsané 😂) na mém stehně. Dala jsem mu ji pryč a pošeptala směrem k němu „Nech si zajít chuť" na to se uchylně usmál a zbytek hodiny, si mne nevšímal až...
Čus!
Hele víte o tom že já jsem strašně všímavý člověk. Ne? Nó každopádně teďka všimla že jsme přesahli 200+ přečtení za což vám chci strašně moc poděkovat❤, fakt jste úplně nejvíc top a děkuju❤.A taky důvod proč teď moc nevychází kapitoly byl ten že jsem byla nemocná, ale teď už je to v pohodě takže už vycházet budou chápete ne? Ne?😂😂
ČTEŠ
Good Day? [FF Marcus & Martinus]
FanfictionNaty zažívá ten úplně nejlepší den v životě když už si myslí že to nemůže být lepší objeví se oni...Marcus a Martinus...změní její život k lepšímu? Čti a dozvíš se víc. Berte to prosím s nadsázkou je to můj první příběh na Wattpadu. V příběhu se obj...