"Artık gitsem iyi olacak. Annem ve Yağmur evde yalnızlar.Yarın okulda görüşürüz."
"Tamam, görüşürüz."
Ayaz tam kapıdan çıkacakken birden aklıma bir fikir geldi.
"Şey Ayaz.... Madem artık komşuyuz sabah okula birlikte gidebiliriz. Gerçi servisle gidiyoruz ama olsun birlikte çıkarız."
"Bir saniye geç kalırsan beklemem haberin olsun."
"Odun ya. Geç kalmam ben."
Sesini incelterek taklidimi yapmaya başladı.
"Ayaz bi saniye makyajımı yapıyorum. Of ya kaydırdım. Ben bugün gelmiyorum okula."
Dayanamadım ve kahkahayı koyverdim. Omzuna bir yumruk geçirmeyi de ihmal etmedim tabii.
"Yavaş be kızım. Çürüttün kolumu valla."
"Bişey olmaz bişey olmaz. Hadi canım yine bekleriz."
"Annen ne zaman gelir ?"
"Belli olmaz."
"Bize gel istersen. Evde kız başına gece vakti tek başına durma. Serserisi var sapığı var."
"Bu zamana kadar birşey olmadıysa bundan sonra da olmaz. Merak etme."
"Bak bişey olursa hemen beni ara."
"Ya tamam merak etme."
"Tamam hadi kaçtım ben."
"Güle güle Bay Çok Bilmiş."
Kapıdan çıkarken hafifçe gülümsediğini görür gibiydim. Ayaz'i geçirdikten sonra odama çıktım ve kendimi yatağa attım. Bir süre ölü gibi yattıktan sonra yan evden bir müzik sesi gelmeye başladı. Cem Adrian ! Ayaz dinlemeyeceğine göre Yağmur olmalıydı. Aferin kızım sana doğru yoldasın. Ben de şarkıyı mırıldanmaya başladım. Şarkı bittiğinde kendi müzik çalarımdan farkli bir Cem Adrian müziği açtım. Şarkının ortalarına doğru telefonuma bir mesaj geldi.
Bay Çok Bilmiş'ten 1 yeni mesaj...
"Vaay Alya hanım Cem Adrian mı dinliyor ? :) Helal kız sana."
Nasıl yani ? Ay bi' saniye arkadaşlar sindiremedim. Demek Cem Adrian dinleyen Ayaz'mış. Vay be. Ayaz'ı hiç tanımıyormuşum. Aslında düşününce Ayaz'ı gerçekten hiç tanımıyorum. Yan daireye taşınana kadar kız kardeşi olduğunu bile bilmiyordum.Böyle düşününce utandım açıkçası. Ayaz benim bütün hayatımı biliyordu ama ben ona hayatına dair bir soru bile sormamıştım. Ah Alya ah ! Ne biçim arkadaşsın sen ! Hemen mesajına cevap yazdım.
"Senin de Cem Adrian dinlediğini bilmiyordum :)"
Bir iki dakika sonra cevap geldi.
"Hakkımda hiçbir şey bilmiyorsunki Alya :) "
Cevap vermeye çekindim. Haklıydı. Doğru söz ne denir ?
"Neler bilmiyormuşum anlat bakalım öğrenelim daha ne ilginçliklerin varmış :) "
Çok geçmeden cevap geldi.
"Zamanla öğrenirsiniz hanımefendi. Şimdi izninizle uyumayı tercih ediyorum."
Uyu tabi en güzel kaçış yolu. Daha nasıl ilginçliklerini öğreneceksem...
***
Saat 07.13 ve yaklaşık 10 dakikadır Ayaz'ı bekliyorum. Beyefendi bir de bana bekletme beni diyor. Son iki dakika geldin geldin gelmedin beklemem valla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bay Çok Bilmiş
Genç Kurgu"Sevmek her zaman yaklaşmak değildir,bazen uzaktan seversin,çok uzaktan." Uzaktan izliyorum gülüşünü. Sen hiç birinin gülüşünü uzaktan izledin mi ? Öyle uzaktan sevdim seni.Seni sevdiğimi tek bilen bendim. Her gece seni bana anlattım,haberin yoktu...