(MULTİMEDYA CEYHUN)
Bu arada Hilal arkadaşımızın doğum gününü en içten sevgilerimizle kutlarız :) İyiki doğdun mutlu yıllar :)
"Ne yani bu kadar masrafı boşuna mı yaptım ?"
İnanmıyorum ya gerçekten inanmıyorum. Doğum günümü yanlış hatırlıyordu ve onun düşündüğü tek şey masraftı. Benim nasıl hayalkırıklığına uğradığım umurunda bile değildi.
"Şu anda senin için önemli olan masraf mı yani Ceyhun?"
"Ben burayı hazırlamak için ne kadar para harcadım biliyor musun sen! Hadi parayı boşver. Peki ya harcadığım emek ve zaman ? Hepsi boşunaymış yani."
"Sana söyleyecek söz bulamıyorum Ceyhun!"
Ben burada hayal kırıklığının vermiş olduğu üzüntüyle ağlıyordum ama o sadece masrafı düşünüyordu. Neymiş o kadar para harcamış da zamanı boşa gitmiş de. Ben bu durumdayken o nasıl bunları düşünebiliyordu ?
"Off yaa. Boşu boşuna bu kadar hazırlık yapmışım."
"Daha fazla seni dinlemek istemiyorum Ceyhun!"
Boynumdaki kolyeyi kopararak çıkardım ve yere fırlattım. Koşarak oradan uzaklaştım. Gözyaşlarımı tutmak mümkün değildi.
"Alya! Dur gitme konuşalım."
"Konuşacak bir şey yok Ceyhun! Bitti!"
"Alya ufacık bir şey yüzünden benden mi ayrılacaksın?"
"Ufacık bir şey mi? Şaka mı yapıyorsun sen? Ne zaman böyle oldun sen,nasıl böyle olabildin? Ben burada hayalkırıklığına uğramış bir şekilde ağlıyorum ama senin tek düşündüğün para. O kolyeyi de geri verir parasını alırsın artık." Bu laf az bile sana Ceyhun Bey.
"Ya Alya! Böyle söyleme lütfen kalbim kırılıyor."
Beyefendiye bak ya! Kalbi kırılıyormuş. Aman ne üzüldüm (!)
"Tek kalbi olan sen değilsin Ceyhun. Artık konuşmak istemiyorum. Peşimden gelme!"
Ben hızla uzaklaşırken o ilk kez söylediğim şeyi yaparak peşimden gelmedi. Bu halde eve gidip annemin dırdırını dinleyemezdim. Bu yüzden Rüya'lara doğru ilerlemeye başladım
. . .
"Ne ? Ceyhun'u terk mi ettin?"
"Evet Rüya! Bu olaydan sonra onunla birlikte olmaya devam edemezdim. Biraz mantıklı düşün. Sen olsan onunla çıkmaya devam edebilir miydin?"
Bir yandan konuşuyor bir yandan ağlıyordum. Bir yıllık sümük çıkarmıştım. Artık hasta olsam burnum akmaz yani o derece.
"Ayy kıyamam ya."
Sonunda beni anlamaya başlamıştı sanırım.
"Yazık çocuk o kadar emek harcamış. Boşunaymış meğer."
Dalga geçiyor olmalısın Rüya. Ben boğuna demiyorum al birini vur ötekine diye. Kafaları aynı çalışıyor abi bunların.
"Ya Rüya! Bari sen anla beni ya."
"Ben seni anlıyorum tabii ki ama Ceyhun'a da yazık be! Bir de kendini onun yerine koy. Sen sevgilin için o kadar emek harca sürpriz hazırla ama hepsi boşuna çıksın."
Özür bile dilememişti benden ya. Eğer özür dileseydi belki daha yumuşak olurdum ona karşı. İçimdeki üzüntü giderek nefreye dönüşüyordu. Ceyhun'dan nefret edeceğim aklımın ucundan bile geçmezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bay Çok Bilmiş
Roman pour Adolescents"Sevmek her zaman yaklaşmak değildir,bazen uzaktan seversin,çok uzaktan." Uzaktan izliyorum gülüşünü. Sen hiç birinin gülüşünü uzaktan izledin mi ? Öyle uzaktan sevdim seni.Seni sevdiğimi tek bilen bendim. Her gece seni bana anlattım,haberin yoktu...