Δευτέρα 15 Ιανουαρίου

50 7 0
                                    

Σήμερα έγινε η αλλαγή δωματίων. Το δωμάτιο που μας παραχώρησαν με τον Νόρμαν είναι το δωμάτιο ακριβώς απέναντι από το βρεφικό πλέον δωμάτιο.

Επίσης σήμερα θα γίνει ένα τραπέζι ώστε να γνωρίσω και τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας μου, δηλαδή τα πλάσματα που έχουν επιλέξει τα αδέρφια μου να περάσουν το υπόλοιπο της αιώνιας ζωής τους.

Μέρα με την μέρα η κοιλιά μου μεγαλώνει ακόμα πιο πολύ και ο Νόρμαν αρέσκεται να ακουμπάει το κεφάλι του στην κοιλιά μου ώστε να ακούει τον χτύπο της καρδιάς του παιδιού μας, τι δηλαδή επειδή είναι βρυκόλακας και 154 χρονών δεν μπορεί να είναι χαζό-μπαμπάς; Όχι ότι κι εγώ πάω πίσω. Πολλές φορές μέσα στην μέρα ακουμπάω το χέρι μου στην κοιλιά μου και απλώς την χαϊδεύω και σκέφτομαι πως θα είναι το μωρό μας. Βασική απορία και των δύο μας είναι πως θα είναι τα μάτια του, καθώς ο Νόρμαν έχει τα χαρακτηριστικά γκρι μάτια και εγώ έχω γαλάζια. Σε αυτή την ερώτηση όμως δεν μπορεί να μας απαντήσει κανένας καθώς δεν έχει ξανά υπάρξει τέτοια εγκυμοσύνη. Εγκυμοσύνες ανάμεσα σε δύο φυλές έχουν ξανά υπάρξει, ο συγκεκριμένος τύπος εγκυμοσύνης δεν έχει υπάρξει.

Η μητέρα μου με ενημέρωσε πως θα με πάει κάπου που ήθελε εδώ και καιρό να με πάει, αλλά όλα τα γεγονότα που έγιναν δεν το επέτρεψαν. Επίσης όρισαν πως ο γάμος θα γίνει μόλις γεννηθεί το μωρό έτσι ώστε να μην επιβαρύνομαι και με τις ετοιμασίες του γάμου.

The diary of a vampire (completed) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora