Δευτέρα 10 Ιουλίου

132 16 2
                                    

Χτες ήταν πανσέληνος και αυτό που συνέβη ήταν κάτι που δεν περίμενα ποτέ να συμβεί. 

Καταρχάς, ναι όντως η πανσέληνος είναι η νύχτα των λυκανθρώπων και ναι όντως είναι πολύ επικίνδυνα για τους βρυκόλακες έξω.

Έκανα την χαζομάρα να πάω στο δάσος γιατί πείνασα, και εκεί που είχα βρει ένα καημένο ελαφάκι εμφανίστηκε ένας λύκος λίγο πιο κοντός από εμένα και άρχισε να με κυνηγάει. Ξεκίνησα και εγώ να τρέχω για την ζωή μου όταν σκόνταψα σε μία ρίζα δένδρου και χωρίς να προλάβω να σηκωθώ ανέβηκε πάνω μου. Έτσι όπως είπα ήρθε το τέλος μου και έκλεισα τα μάτια για να μην δω τον λύκο να με δαγκώνει, μόνο που ο λύκος δεν με δάγκωσε ποτέ γιατί κάποιος το έσπρωξε από επάνω μου. Το απρόσμενο της βραδιάς ήταν ότι αυτός που τον έσπρωξε ήταν ο γείτονας μου (εκείνος ο ωραίος) αλλά δεν είχε καστανά μάτια αλλά γκρι.

Αφού νίκησε τον λύκο που μου επιτέθηκε (προς Θεού δεν τον σκότωσε) με σήκωσε από το έδαφος και μου πρότεινε να με πάει στο σπίτι του γιατί κάτι τέτοιες νύχτες οι βρυκόλακες δεν πρέπει να κυκλοφορούν χώρια

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Αφού νίκησε τον λύκο που μου επιτέθηκε (προς Θεού δεν τον σκότωσε) με σήκωσε από το έδαφος και μου πρότεινε να με πάει στο σπίτι του γιατί κάτι τέτοιες νύχτες οι βρυκόλακες δεν πρέπει να κυκλοφορούν χώρια. Μάλιστα το πιο περίεργο από όλα είναι ότι με σεβόταν λες και ήμουν τόσο σημαντική για αυτόν ή τη ζωή του. 

Α/Ν

Από αύριο θα ανεβαίνουν τα κεφάλια με τα προφίλ του κάθε είδος βρυκόλακα.

The diary of a vampire (completed) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora