Κυριακή 24 Δεκεμβρίου

55 7 4
                                    

Τελικά τα θαύματα είναι αληθινά... Τελικά ακόμα και αυτοί που ζουν αιώνια έχουν ανάγκη τον Θεό και τα θαύματά του.

Χτες ήταν ο γάμος μου με τον Μάρκους... Ένας γάμος που κανένας δεν ήθελε, έτσι δεν έγινε...

Την ώρα που ο Μάρκους έκανε την κίνηση ώστε να θάψει βαθιά μέσα στο δέρμα του λαιμού μου τα δόντια του, πια σίγουρος ότι τίποτα δεν τον εμποδίζει να κατακτήσει όλο τον κόσμο θνητών και βρυκολάκων, βρέθηκε νεκρός στα χέρια μου με ένα κενό στο στήθος του που κανονικά εκεί θα έπρεπε να είναι η καρδιά του.

Ανάμεσα στο πλήθος κινούνταν με πολύ γρήγορη ταχύτητα μια σκιά και όλοι άρχισαν να φοβούνται όταν είδαν από πίσω μου να εμφανίζετε ο Βασιλιάς τον βρυκολάκων γνωστός και σαν πατέρας μου. Μόλις φεύγαμε βλέπω όλους όσους ήταν στην τελετή να πέφτουν, αργότερα στο παλάτι μου εξήγησαν πως ήταν ένα ξόρκι που έδεσε την ζωή του Μάρκους με όλο του τον λαό.

Οπότε σήμερα το βράδυ θα γιορτάσω τα Χριστούγεννα με την αληθινή αλλά και με την θετή μου οικογένεια και με τον άνθρωπο που πραγματικά αγαπώ. Ναι τελικά με τον Νόρμαν αποφασίσαμε ότι είμαστε μαζί και μάλιστα ο πατέρας μου σκέφτεται να μας παντρέψουν σύντομα ώστε να ενώσουν τις δύο φατρίες, τους Langston και τους Lupton.

Ελπίζω πως όλα από εδώ και πέρα όλα θα πάνε προς το καλύτερο!

Α/Ν

Βρυκολακάκια μου δεν πιστεύω να νομίζατε ότι θα βάλω sad ending μέσα στα Χριστούγεννα.

Θέλω να σας ευχηθώ καλές γιορτές με υγεία και χαρά και να είστε ευτυχισμένοι!

The diary of a vampire (completed) Où les histoires vivent. Découvrez maintenant