Τρίτη 29 Αυγούστου

103 15 0
                                    

Έχει μερικές μέρες που έχει έρθει η πριγκίπισσα Cordelia στο σπίτι μου. Η αλήθεια είναι ότι δεν περίμενα να πραγματοποιήσει τόσο γρήγορα την υπόσχεση που μου έδωσε. Η πλάκα είναι ότι έκανε την μητέρα να την αφήσει να μείνει αλλιώς η μητέρα μου δεν πρόκειται να την άφηνε, εδώ δεν άφηνε την Έμμα που την ξέρει ότι είναι φίλη μου και κάνουμε παρέα, έτσι μου είπε είναι η αλήθεια. Επίσης η μητέρα μου όταν είδε την πριγκίπισσα Cordelia σταμάτησε για λίγο και μετά της είπε να περάσει.

Μου έχει εξηγήσει κάποια πράγματα για την Βασιλική Οικογένεια όπως για την ιστορία του πατέρα τους και της μητέρας τους (λεπτομέρειες που δεν έχουν βγει στην δημοσιότητα). Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί είναι τόσο χαλαρή μαζί μου, μόλις με γνώρισε, ο Νόρμαν μου λέει ότι δεν είναι και το ποιο κοινωνικό πλάσμα.

Αρχίζω να πιστεύω ότι έχω τον Lahmainoμαγνήτη, ο Νόρμαν λέει ότι ένας μέσος βρυκόλακας συναντάει Lahmians γύρω στις 3 με 4 φορές στην ζωή του, καθώς περιορίζονται στην κοιλάδα τους έξω από την πρωτεύουσα της χώρας των βρυκολάκων, εγώ έχω συναντήσει είδει τρεις φορές. Η αλήθεια να λέγετε ότι την μία ήμουν με τον Νόρμαν, την άλλη με βρήκε καθώς πάλευα ο Νόρμαν και την τρίτη ήμουν με την πριγκίπισσα. Βέβαια η τρίτη ήταν η πιο περίεργη φορά καθώς αυτός που μας βρήκε είπε ότι μία πριγκίπισσα έψαχνε δύο βρήκε.

Ξέρω ότι θα ακουστεί περίεργο αλλά οι υποψίες μου ότι είμαι η πριγκίπισσα Βαλένσια μεγαλώνουν εκτός του ότι αρχίζω και ανακαλύπτω δυνάμεις που δεν συνδέονται με την ικανότητα μου να διαβάζω και να ελέγχω το μυαλό κάποιου άλλου, αρχίζω και βλέπω περίεργα όνειρα. Βλέπω μία κούνια στην αρχή μου φαίνεται άδεια και καθώς την πλησιάζω έχει πάνω σκαλισμένο το όνομα Velencia Langston με καλλιγραφία αλλά ξαφνικά εναλλάσσετε με το όνομά μου Βαλεντίνη Μπράουν. Μαζί με την αλλαγή του ονόματος εμφανίζετε ένα μωρό γεμάτο αίματα όταν εμφανίζετε το δικό μου όνομα, όσο προχωράω σταματάει στον όνομα Valencia Langston και έχει μία φωτογραφία που απεικονίζει την Βασιλική Οικογένεια αλλά με την διαφορά ότι η Βασίλισσα κρατάει ένα μωρό στην αγκαλιά της. Μόνο που το μωρό δεν φαίνεται καθώς έχει μία σταγόνα αίμα πάνω του. Μετά ακούω ψιθύρους αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τι λένε. Κάθε φορά που ξυπνάω από αυτό το όνειρο τα μάτια μου και οι κυνόδοντες μου κάνουν την εμφάνιση του, μάλιστα μια φορά είχε έρθει η μητέρα μου να με ξυπνήσει και αναγκάστηκα να της διαγράψω την μνήμη και από εκεί και πέρα κλειδώνω συνέχεια την πόρτα.

Θέλω να ξέρω τι μου συμβαίνει... Θέλω να ξέρω τι μου συμβαίνει.

The diary of a vampire (completed) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang