Πέμπτη 6 Ιουλίου

140 14 4
                                    

Η αλήθεια είναι ότι έχω πολύ καιρό να γράψω αλλά δεν προλάβαινα με την εκπαίδευση και όλα τα σχετικά που κάνουμε με την Έμμα. Βέβαια είμαι πολύ χαρούμενη που επιτέλους ξέρω παραπάνω πράγματα για το όλο θέμα με τους βρυκόλακες και τα λοιπά αλλά είναι πολύ κουραστικό το πρόγραμμα που ακολουθώ και η Έμμα έχει βρει ευκαιρία τώρα που δεν έχουμε σχολείο και με έχει ξεσκίσει στις προπονήσεις για να ελευθερώσω τις κρυφές μου δυνάμεις λέει συνέχεια.

Για την Βασιλική Οικογένεια υπάρχει μία φήμη που λέει ότι υπάρχει και ένα ακόμα μέλος της Βασιλικής Οικογένειας το οποίο έχει σταλεί στον κόσμο των ανθρώπων για να το προστατέψουν από κάποιους κυνηγούς. Η Έμμα πιστεύει ότι αυτό το μέλος είμαι εγώ αλλά συνέχεια της λέω ότι λέει βλακίες. Δεν γίνετε εγώ η Βαλεντίνη Μπράουν να είμαι μία εκ γενετής Langston δεν στέκει αυτό.

Ο γείτονας μας που ανέφερα πιο παλιά τελικά όντως δουλεύει σε ένα μπαρ το οποίο επισκεφτήκαμε εγώ και η φιλενάδα μου για μία 'δουλειά' της Έμμας. Τελικά είναι καλό παιδί γιατί καθώς περίμενα την Έμμα να τελειώσει την δουλειά της ήρθε και μου πρόσφερε ένα σφηνάκι και μιλήσαμε. Έχει καστανά μάτια που έχουν λίγο περίεργο σχήμα είναι σαν αμύγδαλο αλλά είναι πιο σχίστα. Δεν είναι σαν Ασιάτη αλλά είναι πάρα πολύ όμορφα, όχι ότι το υπόλοιπο σώμα του δεν είναι, το μόνο που μπορώ να σκεφτώ όταν τον βλέπω είναι 'κούκλος'.    

The diary of a vampire (completed) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora