Στον κόσμο των ανθρώπων έχει επίσημα ξεκινήσει το σχολείο, όμως για εμένα το σχολείο το οποίο έβριζα και καταριώμουν τώρα φαντάζει σαν εφτά ώρες ξεκούρασης. Από την μέρα που ήρθα εδώ, στον κόσμο των βρυκολάκων δεν έχω νιώσει την ανακούφιση και την χαλάρωση που σου προσφέρει το σπίτι όλη την μέρα κάνουμε προπόνηση, η οποία έφερε θετικά αποτελέσματα καθώς τώρα πλέον έχω πλήρη έλεγχο της μαγείας και της δύναμης ελέγχου του μυαλού. Ο Νόρμαν είπε ότι με λίγη εξάσκηση ακόμα θα μπορώ να δώσω μία ισάξια μάχη με την Lia.
Με τον Νόρμαν δεν μπορούμε να βρεθούμε σχεδόν καθόλου μόνοι μας. Μία φορά που τα καταφέραμε ήταν στους Βασιλικούς κήπους, καθώς προσπαθούσαμε να αυξήσουμε τα αντανακλαστικά μου. Στην αρχή μπορούσα να τον νιώσω αλλά μετά από αρκετή ώρα μετά δεν μπορούσα. Αυτός άρπαξε την ευκαιρία και ήρθε από πίσω μου, μου έπιασε απαλά από τον λαιμό ψιθυρίζοντας πάνω στο δέρμα του λαιμού μου "Μην αποσπάσαι ο εχθρός μπορεί να είναι παντού". Η ανάσα του σε αυτό το σημείο με έκανε να ανατριχιάσω. Μείναμε για λίγο σε αυτή την θέση και δευτερόλεπτα αργότερα ένιωσα τα δόντια του στον λαιμό μου. Ο ήχος που έκανε καθώς ρουφούσε το αίμα μου ήταν εθιστικός τόσο που έκανε τις αισθήσεις μου σαν βρυκόλκα να ξυπνήσουν και να αρπάξω το χέρι του που ήταν μπροστά από τον λαιμό μου και τον κρατούσε και να τον γυρίσω ανάποδα, να πέσει κάτω και να ανέβω εγώ από πάνω του και να επαναλαμβάνω τις κινήσεις του. Μετά από λίγο σηκώθηκα από πάνω του και σκούπισα το αίμα που είχε τρέξει από τα χείλη μου.
Στην ζωή μου στο παλάτι έμαθα πως όλη η Βασιλική Οικογένεια τρέφετε είτε από τα μέλη της είτε από άλλα είδη βρυκολάκων εκτός των Malone και τον Lahmains φυσικά αφού είναι τοξικά για τον οργανισμό τους και μετατρέπει το αίμα που ρέει στις φλέβες τους τοξικό με αποτέλεσμα να πεθαίνουν. Αυτό βέβαια ισχύει για όλα τα είδη (εκτός από τους Lahmians).
Η επίθεση έχει οριστεί για μία βδομάδα μετά τα γενέθλιά μου έτσι ώστε να απελευθερωθεί η ξεχωριστή δύναμη μου. Μέχρι τότε η παρουσία μου στο παλάτι πρέπει να παραμείνει μυστική, θα γίνουν όλα σωστά... πρέπει να γίνουν όλα σωστά.
ESTÁS LEYENDO
The diary of a vampire (completed)
VampirosΒαλεντίνη Μπράουν. Ένα κανονικό κορίτσι με μια κανονική ζωή, όχι για πολύ όμως... [...Περπατούσα χαλαρά στον δρόμο και μετά, ένα αμάξι με χτύπησε... Καθώς ήμουν ξαπλωμένη κάτω είδα έναν άντρα να πλησιάζει και να γελάει που κατάφερε αυτό που έπρεπε...