Gün gelecek nerede nasıl bir hata yaptımda bunları yaşıyorum diye düşünmeden edemeyeceksin.
Canını acıtan düşünceler, hisler olacak,
kimsenin senin yanında olmasının, sana karşı artık hiç bir faydası olmayacak,
Hiç kimse seni anlamayacak,
kimse acılarına merhem olamayacak.
Uyurken kafanı karıştıran düşüncelerden kurtulmak için, uyanmamayı dileyeceksin, uyanmak istemeyeceksin.
Bir zamanlar aklının ucundan bile geçmeyen şeyleri, aklından atamayacak duruma geleceksin.
Kim bilir kimlere karşı verdiğin sözleri ezip geçeceksin.
Üzülmesin, kırılmasınlar diye dikkat ettiklerini, hiç umursamadan paramparça edeceksin.
Hatıralar ve düşünceler canını acıtırken, sen kendini hiç mi hiç düşünmeyeceksin,
Hissettiğin acı, yaşattıklarının ve yaşadıklarının bir bedeli olarak hep kalbini kanatacak.
Belkide seni yaşarken hayattan koparacak bir darbe olacak.
Gün gelecek şu boktan dünyada nerede hata yaptığının farkına vardığında, nerede olduğunun farkına varamayacaksın.
Eksik kalacaksın,
eksik yaşayacaksın.
Açtığın yaraya hiç bir zaman merhem olamayacaksın.
Senin benim hayatımda yerin farklı,
Geçmişimde yerin çok,
gelecekte yerin yok.
Her zaman hayatımda senin yerin farklı derken, ben bundan bahsetmiyordum.
Geleceği kastediyordum.
Sen geçmişe aldandın, ben geleceğimi adam gibi yaşayabilmek adına, aldandığın yerden seni kopartıp atamadım.
Sen geleceğini yaşarken,
Ben gelecek dönemde hep, geçmişi yaşayarak bir ömrü hiçe saydım.
Hiç eskimemiş gibi ortasındayım her şeyin, unutulmadığı için.
Sanki bildiğim tek şey sensin,
Senden başka hiç bir şey bilmiyorum.
Bende sana ait bir şey var,
Ya gel beni gerçekten öldür,
ya da gerçek hayata döndür.