Neden Kaybediyoruz

34 10 0
                                    

Nerede kaybediyoruz biliyor musunuz ? Biz hep en çok seven taraf oluyoruz. Evet , bu yüzden kaybediyoruz..
Hep o 2. mesajı atan taraf olduğumuz için kaybediyoruz. Fazlasıyla ilgilenip , değer veren olduğumuz için kaybediyoruz.. Artniyetsiz, karşılıksız sevdiğimiz için kaybediyoruz. Önemseyip üzerine düştüğümüz için kaybediyoruz. İyi midir ? Aç mıdır, açıkta mıdır ? Gece yatarken üstünü örttü mü ? Yemeğini yedi mi ? Dışarı çıkarken sıkı giyindi mi ? gibi düşüncelerle beynimizi kemirdiğimiz için kaybediyoruz. Tek bir kişiye bağlı olduğumuz için kaybediyoruz.Her kavgada yahut tartışmada alttan alan taraf olduğumuz için kaybediyoruz.Kaybetme korkusuyla yaşadığımız için kaybediyoruz. Adam gibi sevdiğimiz için kaybediyoruz. Günde 10 kişiye birden aynı mesajı atıp ' Seni Seviyorum ' demediğimiz için kaybediyoruz.. Her ayrılıkta it gibi peşinden gidip barışmak istediğimiz için kaybediyoruz.. Siz bunları yapmadığınız için kazanıyorsanız; Ayşe ile çıkıp ; Fatma ile buluşup, Begüm ile sevişip, Burcu ile yiyişmediğimiz için siz kazanıyorsanız ve biz kaybediyorsak eğer;.
Varsın ben kaybedeyim Adam gibi sevdiğimden ötürü. Zaten hiç büyük adam olma adetim de yoktur.Bilen bilir. Büyüklük sizin olsun bu yolda, bana ADAM'lık yeter. Kaybedeceksem eğer böyle kaybedeyim. . !

YOK OLUŞ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin