Nou mensen we zijn een paar maanden verder. Ongeveer 2 maanden ofz. Tussen mij en Maruane gaat het slecht. Waarom? Dat ga ik jullie nu vertellen.
Flaschback
Ik zou vandaag naar de stad gaan met mn vriendin. Ik was al 1 week terug van dat hele gebeuren in mijn vader zijn pand. Tussen mij en Maruane ging het echt goed. Elke keer als ik ergens naar toe ging ging ik hem van te voren altijd melden enz moest van hem. Maar dit keer was ik het vergeten. Dus ging ik met mn vriendin naar de stad enz. We hadden na een tijdje honger gekregen we liepen naar de maccie toe. En wat ik toen zag was gwn ongeloofelijk. Ik zag Maruane met een hoertje daar zoenen. Ik snikte perongeluk hard waardoor Maruane mijn kant opkeek. Hij keek me aan van het is niet wat het lijkt. Met tranen in mijn ogen draaide ik me om en rende weg met mn vriendin achter me aan. Ik vertelde haar wat er was. Ik ging meteen naar huis. Ik had me daar opgesloten voor een week of 2. Ik begon me te realiseren dat ik verder zonder hem moest gaan. Dus daat deed ik ook.
Einde flashback.
En sinds toen zoekt Maruane contact met me op. Maar ik niet. Vandaag zou ik na al die jaren naar buiten gaan. Ik had een naar gevoel voor vandaag. Dus pakte ik een 9mm gun en een zakmes. Ik zette de zakmes in mn hoeddoek en mn gun achter me in mn broek en voor het zekerheid mn telefoon in mn bh. Ik liep naar beneden en zei tegen mn madre "yemma ik ga ff naar buiten in het park wandelen." "Oke isgoed benti kom snel terug want het begint donker te worden." "Isgoed beslama" "beslama." En zo liep ik de deur uit. Ik ging dus naar het park en ging zitten op een bank nadenken over alles. Zou ik Maruane een kans geven om alles uitteleggen? Misschien ging het perongelijk? Wat moet ik doen? het begon al donker te worden. Ik liep nadenkend naar huis. Totdat ik in een steegje geduwd werd. Er werd een doekje op mn mond gedaan. Ik probeerde tegen te stribbelen maar mn ogen vielen dicht.
P.p Maruane
Nou ewa mensen jullie weten dat ik maruane heet. Manar is nog boos op me. ze zag me namelijk zoenen met een hoer. ze kwam uit een dodehoek en begon me te zoenen en presies toen zag manar ons. ik probeer al 2 maanden contact te zoeken met manar. maar ze negeerde me de hele tijd. vandaag ga ik naar der huis toe persoonlijk. ik stap mn dikke waggie in. en rijd richting manar der huis. ik bel aan en zie de moeder van manar"salam gelti is manar thuis""salam weldi nee manar is niet thuis ze zou een uur geleden thuis komen."oke nu begon ik me zorgen te maken."gelti er zal vast niks zijn ik ga ff rond kijken.""dankje wel"zei ze en deed de deur dicht. oke dan dat word dan zoeken naar manar. na een uurtje het ik haar nog steeds niet gevonden. ik begon richting het huis van manar te lopen totdat iets zag in een steegje. ik liep er naar toe en zag een schoen valentino's en sleutels. ik herkende die schoenen. jaaah ik had die voor manar gekocht. nu pas drong het tot me door. ZE IS ONTVOERD. ik rende snel naar der huis. ik hoop maar dat der vader de deur open doet. en dat deed hij. hij vroeg als eerst "heb je der gevonden."ik schudde mn hoofd en zei "ze is ontvoerd kijk ik zag dit net liggen in een steegje."hij keek er goed naar hij zei tegen gelti dat ze der hoofddoek, jas en schoenen en een paar kleren voor der zelf moest pakken. "wat gaan we nu doen."hij zei "ik ga mn vrouw bij jullie laten en wij gaan met jouw vader naar mn pand en dan halen we mijn dochter terug"ik was er mee eens en knikte toen. ik stapte mijn auto in en zei"opzoek naar mijn wifey.p.p Manar
ik probeer mijn ogen open te doen. en het lukte en ik zie dat ik vast zit. nee uggg ben ik weer ontvoerd. ja mensen ik ben vaker ontvoerd. "EYYY KKR TYFUS MENSEN WAT THE FUCK DOEN IK HIER MPP MENSEN LAAT ME GAAN VRIEND"schreeuw ik hard. opeens gaat de deur open. er komen 2 mannen met bivaks mutsen binnen."hjb a hoer"ik keek hun spottend aan en zei "ik een hoer ik ben maagd a vriend, ik ben niet zoals jullie steeds proeven van bepaalde mensen. naaaahhhh zo ben ik niet." op het einde van mn zin deed ik grappige stem. en toen PATSS mijn wang begon te branden. maar het deed me niks ik heb dit vaker gehad. "oehh die klap had wel een lekkker geluid ik zeg je eerlijk swa." ze keken me allebei geieriteerd aan en liepen weg. hahahah zo doe je dat.er kwam toen een meisje binnen met eten. "denken jullie dat ik dit ga eten hahahah grappemakers."het meisje deed de deur dicht en haalde een reep milka achter haar vandaan. ik keek er kwijlend naar. "sssttt niet bang zijn ik doe je niks ik hoorde dat ze de dochter van jouad Saleh hier hadden dus probeerde ik wat menselijke eten te brengen." ik keek haar vragend aan en zei "waarom doe je dit stel je word gepakt waarom voor mij ik wil niet dat je problemen krijgt." "kijk ik ben jou vader wat schuldig hij heeft mn familie van deze afgrijzelijke mensen gered. maar toen hadden ze mij gepakt en gebruiken mij voor hun lust."ik keek haar geshokeerd aan ik wilde wat zeggen maar ze zei dat ze snel moest gaan. zonder op mijn antwoord te wachte liep ze de deur uit. wauuwww dat zij dit voor mij doet. echt lieff. na een uurtje of 2 kwam er een man binnen. hij maakte mij los en pakt me strak bij mn arm. "eyy dikbil laat me los vieze hond van de pedo"hhahha heb ik net bedackt. hij stopte en keek me driegend aan. en begon me te slaan en schoppen. en mensen ik zeg eerlijk hij slaat gwn als een meisje. mensen hebben mij 110 keer erger dan dit geslagen. maar ik deed alsof ik slap was en pijn had het deed wel een beetje pijn ik zeg eerlijk. ik kan eerlijk gezegd goed acteren al zeg ik het zelf. we gingen dus verder lopen ik was het omgeving een beetje aan het verkenne. totdat we bij een deur kwamen. die dikbil klopte 2x in het midden en rechts 3x. "kom binneb"zei een zware stem. we gingen naar binnen en ik zag................
heyy mensen is het een beetje leuk aan het worden of niet. ik heb het gevoel dat jullie bij bepaalde stukjes aan het lachen waren. enzoooo maar ewa jah
peace out!
JE LEEST
Uitgehuwlijkt door mijn vader
RomanceHeyy. Dit verhaal gaat over Manar die wordt uitgehuwlijkt door haar vader. Ik hoop dat je het leuk gaat vinden. Peace out.