Deel 3

4K 166 4
                                    

En ik zag dat Maruane in mijn kamer was. Toen hij mij zag scande hij me. Ik werd rood en keek naar beneden. "S-sorry i-ik g-g-ga al" zei hij stotterend en liep snel weg. Hahah je moest zijn gezicht zien. Ik ging me snel omkleden in een barca trainingspak. En deed een simpele zwart hoofddoek op. Toen ik klaar was deed ik snel vasaline op mn lippe en liep naar mijn vader zijn kantoor. Toen ik binnen was ging ik op zijn stoel zitten en draaide me 90 graden om want dan zouden ze denken dat ik mijn vader was. Ik hoorde iemand naar binnen komen "WIE BEN JIJ EN WAAROM ZIT JIJ OM MIJN STOEL ALS IK WEET WIE JIJ BENT BE- hoorde ik mijn vader schreeuwen. Voor dat hij klaar was met zijn zin draaide ik me om met de stoel met mn handen in elkaar gekruisd en zei " ewaaa watte jij moeten he" zei ik met gebroken nederlands. Mijn vader zijn gezicht verzachte en keek me lachend aan en zei " ik had het gwn kunnen weten dat jij het was, maar zied ga van mn stoel af" zei hij zehma boos. Ik stond op en zat toen op zijn bureau. " ik heb allemaal dingen over je gehoord van wat je net deed toen die auto jullie achtervolgde goed gedaan zo heb ik het je geleerd" net toen ik iets wou zeggen kwam Maruane binnen. Mijn vader keek van mij naar hem en steeds ging hij zo door. "Zet dat maar uit je hoofd hoor ik doe dit alleen om jou en yemma niet te teleurstellen." Ik zag via mn ooghoek dat maruane zich een beetje gekwetst voelde ofz maar ik zag het misschien verkeerd. " maar uhhh baba ik laat jullie ff alleen ik ga beneden kijken hoe ze het werk doen" "oke isgoed" zei hij. Ik liep de kantoor uit zonder dat ik een blik aan Marouane te geven. Ik voelde zijn ogen op me branden. Ik scotte dat en liep naar beneden. Even later kwam Marouane ook. Hij kwam naast me staan hij wilde wat zeggen totdat er een hoer hem bij verleidelijk bij zijn borst ging aanraken. Het leek alsof er een mes in me hart kwam ofz. Ik scotte dat maar ik bleef toch staan. "Heyy schat vorige week was leuk he wij met zn 2e" zei die hoer terwijl ze lager ging met der hand richting je weet wel. Ik begon er misselijken van te worden en liep van hun weg, maar voordat ik weg liep gaf ik een vieze blik aan Marouane. Ik ging dus maar naar mijn kamer ik zag uit mijn ooghoek dat Marouane die hoer van zich af duwde en achter mij aan kwam. Ik wilde net mijn deur dicht doen maar toen moest Marouane zijn voet tussen de deur zetten. Hij duwde de deur open en deed de deur weer achter hem dicht en ook nog op slot. "Wat moet je kun je me niet met rust laten?" "Kijk ik weet wat je denkt maar ik heb helemaal niks met haar gedaan" zei hij. "Het boeit me niet of je het met haar hebt gdaan, kijk is naar jezelf je bent de grootste drugsdealer van Nederland en je uiterlijk is ook gwn perfect. Je hebt het zoizo wel met andere gedaan. En wat we in het park zouden gaan doen was fout. Je moet niet gaan denken dat je mij zo makkelijk kan laten omkopen." Zei ik boos. Hij keek me boos aan en kwam dichterbij, ik deed automatisch een stap naar achteren totdat ik de muur achter me voelde. Hij kwam dichterbij. We hadden zo'n 5cm afstand met onze gezichten. "Wat zei je over mij?" Zei hij boos maar ook hees. Ik zag dat hij naar mn lippen keek. Hij kwam ALWEEER dichterbij me. Ik wilde wat zeggen maar toen voelde ik zijn lippen op de mijne. Maar mensen ik voelde gekke dierentuin in mijn buik. Hij kuste me verder en probeerde niet mee te doen maar dat lukte niet. Ik deed automatisch mee en pakte hem bij zijn nek en wang. Hij pakte mij van mijn rug en heup. Hij drukte me stevig tegen hem aan.ik liep een beetje los en keek naar beneden. Mijn eerste kus met hem de grootste drugsdealer van Nederland. Ik voelde dat Maruane naar me keek hij gaf me een kus op mijn hoofd en zei "ik zie je zo" en zo liep hij weg. Ik deed de deur opslot en zakte langs de deur. En huilde het uit. Waarom ik waarom. En daar zat ik dan een uur of 3 te huilen. Ik was het zat en liep naar mn spiegel een keek naar mezelf. Ik zag een gebroken meisje met frote wallen en rode ogen. Weetje wat fk it ik ga me niet voor mensen me opmaken, dus ik liep gwn zo naa beneden. Ik ging rechtsreeks de keuken in en zag daar Samir mer maruane praten. Ze keken mijn kant op ik gaf hun een droge blik en ging verder. "Manar gaat het wel waarom zijn je ogen rood" zei samir bezorgd ik negeerde hem en ging met lauwe melk en 3 pakken milka chocolades naar de woonkamer. Samir en Maruane kwamen achter me aan en samir ging weer zijn vraag herhalen. "Ik voel me gwn niet lekker" zei ik bijna huilend, maar ik probeerde me in te houden. Ik voelde ogen op me branden maar scotte dat. Ik dronk mijn melk met milka caramel op. Nadat ik klaar was met eten voelde ik nogsteeds ogen op me branden. Ik keek diekant op en zag Maruane. "Manar wat is er met je, heb je net gehuild?" Zei Maruane bezorgd. Want samir was er niet meer zo te zien. "Nee man ik heb gelachen" zei ik sarcastisch. Dit keer kwam hij naast me zitten en pakte mn hand. "Raak me niet aan vieze pedo" zei ik boos en wou opstaan om weg telopen, maar ik werd tegen gehouden en terug op de bank geduwd. "Sorry van net ik weet dat ik dit niet moest doen, het was niet mijn bedoeling en al helemaal niet om je pijn te doen. Ik beloof dat ik het goed ga maken met je." Zei hij en mensen ik zag gwn spijt in zn ogen. Ik zag dat uit zijn oog hoek een traan naar buiten glipte. Nee hij moet huilen. Ik haalde zijn traan weg, zodat hij me aankeek. We bleven elkaar ff aankijken. Maar toen gaf ik hem een stevige knuffel. Want Maruane huilt nooit maar ook echt nooit. En als ik iemand zie huilen die ik lief heb huilen moet ik automatisch ook huilen. En ja mensen ik vind hem leuk en niet eens een beetje maar ik moet aan hem laten zien dat ik niet goedkoop ben. Toen ik hem een knuffel gaf begon ik te huilen. Ik voelde gwn dat hij ervan schrok waardoor hij mij nog steviger knuffelde.
"Kuch kuchh hebben jullie het leuk hier?" Ik liet maruane los van de knuffel en keek omhoog wie dat zei maar toe zag ik ............

Wie zou dat zijn???

Sorry mensen dit deel was best een saai stukje, ik zal beter me best doen enz. Maaar

Peace out!

Uitgehuwlijkt door mijn vaderWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu