Deel 21

2K 103 25
                                    

(Omslag is manar)

Ik zag haar. Ik rende naar haar toe en sprong in haar armen. "OMG yemma ik heb u zo gemist."zei ik blij. Ik zag 3ami achter mn moeder gebaren maken zovan zeg niks. Ik knikte zachtjes. "Wat bedoel je benti? Je moest toch werken enz" zei mn moeder. "Ja maar ik heb je lang niet meer gezien dus daarom."zei ik en liet haar los. Ik keek achter me en zag mn vader en Samir en Marouane met open mond kijken. "Doe jullie je monden dicht jullie vangen zo nog vliegen."zei mn moeder lachend. "En werd je goed verzorgd door 3ami."vroeg ik na een dode lijke stilte. "Jaaa broerrr ik kreeg elke dag goeieee eten. Voor mij was het gwn vakentie. Ik zeg je eerlijk man"zei mijn moeder. Ik moest lachen om hoe ze praatte.

Paar uur later.

ik nam 3ami apart mee. "3ami weet yemma van niks hoe dannn?"vroeg ik. "rustig ik kon je moeder niet dood maken. niet de moeder van mn liefelings nichtje en de liefde van mn broer. dat kon ik gwn niet. dus nam ik je moeder mee en zei dat jullie een missie hadden wat veelste gevaarlijk was om in jullie eigen huis te blijven. ik hoorde dat je moeder in de ziekenhuis lag dus ik betaalde de dokter om niks te zeggen. en toen ewa jah nam ik der mee."zei hij in 1 adem door. ik knikte en knuffelde hem. ik had dit echt niet verwacht maar herstelde zich snel. "dankje"zei ik zacht. "waarom dankje"vroeg hij. "gwn omdat je mn moeder niet hebt gedoodt en omdat je de beste oom bent"zei ik. snik snik hoorde ik. ik keek naar 3ami zijn gezicht. hij liet een traan vallen. ik veegde het snel weg en knuffelde hem weer. want ik wist niet wat ik moest zeggen. "dan moet ik ook dankje zeggen omdat je de beste nichtje bent."zei hij zacht. opeens zag ik een flits. ik liet 3ami los en keek naar achter en zag daar Samir met zn telefoon. "omgg deze is echt goals man toch girlss"zei Samir met een meisjes stem. ik lachte en zei"duhhh natuurlijk is het goals. het is altijd goals als ik erop sta. DUHHHH"zei ik terwijl ik een hair flip deed. 3ami gaf me toen een klap op mn achterhoofd. ik lachte en samen liepen we naar de woonkamer waar iedereen zat. ik zag dat er iemand anders ook er bij zat en zag Yassir. "YASSIR HABITIII KOM HIEERRRR"schreeuwde ik en rende naar hem toe. hij keek me lachend aan opende zijn armen. toen we elkaar los lieten zag ik via mn oog hoeken marouane me boos aankijken. ahahhaa lekker voor hemm. even pesten kan geen kwaad. "ewaaa yassir hoe gaat het nu met je. je bent echt lang geworden he."zei ik terwijl ik omhoog keek. hij was echt een kop groter. "ja hmdl gaat goed maar je bent gewoon klein dat is het."zei hij lachend. ik keek hem lachend aan. "hoe oud ben je nu 11/12"zei ik tegen hem om hem te plagen. "a hmar ik ben 14 en jij 6/7"zei hij dit keer om mij te plagen. "nee man ben 5"zei ik zehma serieus. "ja man tijd gaat langzaam ik snap je wel."zei hij ook zehma serieus. we konden niet meer en lachte het uit. "aii aiii ik zie ring om je vinger je bent al getrouwd en hebt mij de enige echte niet uitgenodigd."zei hij quasi boos. "hahaha je vader zei precies hetzelfde. ja ik ben getrouwd maar heb nog geen bruiloft gegeven. maar als ik het ga geven dan nodig ik jou als eerst uit. duhhh je bent mn neefje/broertjeeeeehh"zei ik terwijl ik weer een hairflip deed maar dan met mn hoofddoek.  "duhhhh maar met wie ben je gtrouwd"vroeg yassir. "met maroaune"zei ik terwijl ik naast hem ging zitten. hij knikte en gaf marouane een box handshake ding. "als je der pijn doet ik maak je dood he"zei yassir serieus tegen marouane. "tuurlijk broer ik wil en ga mijn prinsesje niet pijn doen."zei hij terwijl hij me een kusje op mn hoofd gaf. ik begon te blozen.

na een paar uur gepraat te hebben hadden mijn vader en mn oom het goed gemaakt waardoor ik blij ben. ik ben ook niet boos op mn vader omdat hij gedrogeerd werd. hij kon er niks aan doen enz. ik zag dat marouane zich een beetje verveelde omdat hij tegen niemand ging praten ik ook niet ik zat geleund met mn hoofd tegen marouane zijn schouder. "gaan we wat leuks doen we hebben dat lang niet meer gedaan."fluisterde ik in zijn oor. ik zag dat hij begon te glimlachen en knikte met zn hoofd. "baba, yemma ik ga wat leuks doen met marouane aangezien we dat lang niet meer hebben gedaan door de missie's enz."zei ik. mn ouders knikte. ik nam afschijd van iedereen en wisselde nog nummers met 3ami en Yassir. yassir is echt een schatje. hij is de zoon van 3ami Hamid. hij is enigskind. hij vind dat niet erg want hij beschouwd Samir en mij als zijn broer en zus. we liepen richting de auto waarmee maruane kwam. een mooie auto. ik ken de merk niet eens.

👇🏽de auto

toen we instapte keek marouane me maar aan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

toen we instapte keek marouane me maar aan. ik weet al wat hij verwacht. ik pakte zijn hoofd met mijn handen en begon hem te zoenen. hij ging erin mee. na 5 min lieten we elkaar los om op adem te komen. "nu blij"vroeg ik. hij knikte blij. en begon te rijden. naar waar weet ik niet.


p.p onbekend.

ewa ik ben onbekend zoals je hier boven ziet. ik ga Manar der leven zuur maken. ze pakt zomaar mn man af. ik heb zelfs gehoord dat ze met mijn broer had. en nu heeft de familie van manar hem vast gehouden. zodra ik mijn broer heb bevrijd gaan we samen wraak nemen op Manar en haar boizan familie. wacht maar manar jij gata wensen dat je nooit geboren was.


wie is onbekend?

gaat de hel nu pas los breken?

wie is de broer van onbekend?


stem en comment wie je denk dat onbekend is en de broer is van onbekend

PEACE OUT! LOVE YOU!

Uitgehuwlijkt door mijn vaderWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu