Deel 6

3K 135 1
                                    

En ik zag daar een oud man die ik nooit eerder heb gezien. (Whahahha jullie dachten al he) "zo daar hebben we haar jouad Saleh zijn oogappeltje." Zei die kaulo mpp man. "En jij bent" zei ik bot. "Ik ben je grootste nachtmerrie" zei hij weer. "Broer dit is geen theekransje hoor vertel gwn wie je bent doe niet moeilijk." Zei ik geieriteerd. "Uggg jij bent presies zoals je vader he" zei hij als een klein kind. "Breng haar weg ze is ieritant." Schreeude hij weer.

1 week later

Ik zit hier nogsteeds ik heb al contact gehad met mn vader. En we hebben hele plan enz. Wat het plan is komen jullie er zelf wel achter. Maar ik ga vandaag ontsnappen. Ping en dat was een teken dat ik mocht beginnen. Ik doe de deur open met de sleutel die ik gepakt had. Ik pak mijn gun en zet een gluidsdemper erop. Ik schoot een paar mensen en ging richting inaya( het meisje die me geholpen had de eerste dag. Ik ben ook meer over haar teweten gekomen.) bij haar deur aangekomen deed ik de deur open ik zag dat er een man hier was voor zijn list en ik zag inaya huilen. Ik schoot de man en pakte een badjas en deed het over inaya heen pakte haar hand. We hoorde opeens overal schoten. Mijn vader en zijn mannen zijn dus binnen. Ik liep normaal en als er onderweg mannen naar me toe kwamen schoot ik ze. Toen ik beneden was bij de deur zag ik mijn vader. Ik gaf hem een knik en liep snel naar de auto's en zette inaya in 1 van die. Ik pakte AK-47 van de achterbak en liep weer naar binnen. Ik zag toen Maruane hij liep naar buiten met een paar mannen. "Waar is mn vader." Vroeg ik aan hem. "Boven bij die man" shittt. Ik keek hem geschrokken aan en rende naar boven. Maruane kwam met en paar mannen mee. Net toen mn vader de deur wou open doen zei ik "STOPP" mijn vader keek me aan en vroeg "waarom?" "Ze hebben een geheime klop dingens ofz. Ze kunnen meteen weten dat het een indringer is ofz." Zei ik. Mn vader en Maruane keken me trots aan. Ik liep naar de deur en klopte 2x in het midden en 3x rechts. "Kom binnen" zei die mpp man. Ik pakte mn gun en deed de deur open. Hij keek richting de deur en schrok. Maar al snel herstelde hij zich. "Nou kijk eens aan wie we da-" die man werd al snel omderbroken want mijn vader schoot hem. En zo liepen we blij naar de auto. Mijn vader zei dat ik met Marouane in de auto moest zitten, want er was geen plek meer bij mij omdat inaya er ook was. "Oke" en liep met Marouane mee. Ik zeg eerlijk ik heb hem echt gemist zijn vertrouwende knuffels. Ohgoddd. Ik ging voor zitten met toen hij wilde rijden begon mijn buik te knorren. Hij begon te lache en pakte zijn telefoon erbij hij belde iemand. "Ja nee we komen ff wat later we gaan ff ergens eten dan komen we oke?" Huhh "ja shokran" nogeen huuh "ja bslama" en deed zijn telefoon weg. "Naar waar gaan we" zei ik zacht. "We gaan ergens eten." Mijn ogen begonnen te twinkelen en mijn wangen een beetje rood. Hopelijk zag hij het niet. Hij was al aan het rijden. Opeens pakte hij mijn hand vast en gaf er een kusje op en zei "weet je toen ik wist dat je ontvoerd was ik zweer je ik was zo ongerust je vader zei de heletijd dat het goed zou komen enz. Maar ik kon gewoon niet slapen en als ik zou slapen zou ik nachtmerries krijgen." Het was ff stil "ik dacht gewoon dat ik je kwijt zou raken" zei hij dit keer zacht met een traan langs zijn wang. Ohhgodd als hij huilt moet ik ook huilenn. Neee.ik pakte zijn hand steviger vast en zei huilend" ik ga jou niet verlaten. Ik blijf bij je" na 2 min waren we gestopt bij maccie. Ik stapte snel uit en liep zijn kant op toen hij naar buiten kwam gaf ik hem een knuffel. Ik begon te huilen en hij ook ik voelde een traan op mijn schouder vallen. Hij groef zijn gezicht in mijn nek. En zo bleven we staan.ik liet hem een beetje los en keek hem aan. Nu pas zie ik dat hij niet verzorgd is. Zijn haren door de war, wallen van hier tot marokko en rode ogen en zijn baard was onberzorgd. Hij kwam dichterbij totdat ik zijn lippen op de mijne voelde. 10000000 vlinders vlogen in mijn buik. Ik deed al snel mee. Na een tijdje waren we buiten adem "ik hou van je manar laat me nooit meer alleen." Ik keekhem aan en knuffelde hem dit keer echt stevig en zei "ik hou ook vanjou en nooit dat ik jou alleen laat." En zo liepen we de maccie hand in hand. We aren veel en we gingen weer naar huis. Toen de deur open ging zag ik mijn moeder opendoen ze begon te huilen en knuffelde me stevig "benti doe nooit meer zo iets" ik zei niks en huilde alleen maar. Ik liep naar mijn kamer met Maruane. Ik gaf hem kleren en zei "daar is de douche" wijzend naar de douche. Hij lachte en liep er naar toe.
En ik ging in de badkamer van mijn ouders douche. Toen ik klaar was liep ik naar beneden en zag .....................

Heyyy mensenn. Alles flex
Begint het al spannend te worden???
Peace out!

Uitgehuwlijkt door mijn vaderWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu