en ik zag dat heel me familie in de woonkamer was. ze keken naar me en stonden allemaal op. gwn heel mijn hele familie keken elkaar aan en knikte toen. huhhh wat doen zij. "nu"schreeuwt mijn vader. iedereen begint richting mij te rennen en springt op mij. ya Allah waarom heb ik dit nou weer verdient. "ÄHHHHHHHHH wat jullie doenn"zei ik lachend maar ook pijn lijk. toen ze dat zagen gingen ze meteen van af. "sorry gaat het?"zei iedereen door elkaar. "ja het gaat maar ik heb nog een beetje pijn. maar maakt niks uit gaat wel weer over zijn hoor."zei ik en keek tegelijk rond om te kijken waar Maruane was. maar hij is er niet. hij is vast naar huis gegaan. iedereen ging weer zitten en gingen weer verder praten. ik liep naar de keuken want ik had een droge mond. opeens voelde ik 2 grote gespierde armen om me heen. en ik rook ook een armani luchtje. het was Maruane. ik draaide me om en sprong op hem en gaf hem een knuffel."soo waarom heb ik dit knffel aan verdiend." jongee hij moet nu echt dit moment verpesten. "ik heb je gemist mag dat dan niet." vroeg ik. "natuurlijk wel je mag me wel vader knuffelen."zei hij en knuffelde me strakker alsof ik weg zou gaan. ik liet hem een beetje los zodat ik in zijn mooie ogen kon kijken. ik verdronk in zijn mooie hazelnootbruine ogen. hij keek naar mn lippen en weer in mn ogen en kwam steeds dichterbij. ik voelde zijn lippen op de mijne. en meisje dit voelt zo goed. we bleven elkaar zoenen. ik hield hem stevig vast. "ohh u-hh s-sorry. "zei mn broer en liep snel weg. ik liet Maruane snel los en liep weer naar de woonkamer. "benti wat is er je bent zo rood."zei mn moeder. maar net toen ze dat zei kwam maruane de keuken uit. "ohh laat maar"zei mn moeder lachend. shittt ze heeft me door.
3 uur later
iedereen is al naar huis behalve de ouders van maruane, mijn ouders en samir en loubna en maruane zelf natuurlijk. ik lag op mijn bed. mijn buik begon te knorren. ik stond op en liep naar beneden. ondertussen had ik een barca trainings pak aan gedaan. becausee BARCAA FOR LIFFEEEEE. "yemma ik ga naar de winkel heb je wat nodig""nee benti waarvoor ga jij?"ik heb honger.""oke isgoed maar je gaat niet alleen he."zei ze en riep maruane. "weldi ga jij met manar naar de winkel ik wil niet dat ze allen gaat.""tuurlijk gelti met plezier." onze moeders begonnen te lachen en keken mij sneaky aan. ik keek hun aan zovan van wacht maar ik ga jullie wel terug pakken. en ze lachte me uit. ik deed mijn nike air max 2020 aan.( schoenen zijn gwn voor de joke.) en marouane zijn louboutins aan. en samen liepen we hand in hand de winkel in. "heb je morgen plannen?"vroeg hij. "jonge ik ben net pas terug, en nee k heb geen plannen waarom?" "nee gwn maar zorg dat je 18:00 klaar staat in iets deftigs oke.""jongeee je weet dat ik niet van de deftige dingen ben""doe nou maar en niet zeuren."we waren in de winkel aangekomen. ik pakte een winkelwagen en liep door. ik pakte 5 zakken snoep, 5 repen milka daim,5 repen milka oreo, 10 repen mila caramel, 5 zakken chips, 5 blikken cola cola, 5 blikken coca clo cherry( die is gwn goddelijk)10 blikken energy en 10 blikken red bull. uhhhnmmmm nog ietsss. ik liep naar de kauwgom afdeling en haalde 10 potjes mint kauwgom, en ik liep naar de ijsjes toe. haal de meganum allemaal verschilldende smaken en oven pizza 10 stuks van die magarita. oke klaar oh shitt ik rende snel en pakte 3 grote potjes met nutella. oke nu ben ik echt klaar. maruane keek me met open mond aan. ik scotte hem en liep naar de kassa "dat is dan 157,46 euro alstublieft"zei de kassa mevrouw terwijl ze maruane verleidelijk aan keek. "ohh shitt maruane kun je snel 2 flesjes AA pakken voor me""ja isgoed ik kom er aan."zei hij en liep weg." pinnen graag"zei ik snel. ik pinde alles want ik wist dat maruane voor me zou betalen. ik zetten alles in de tassen. en maruane kwam al aan lopen met 2AA flessen. de kasssa vrouw ging het sacnnen en zei "dat wordt dan 1,50 alstublieft" maruane keek me aan zovan zo duur. ik pakte zijn hand en zei "lieve schatjee tocch ik heb alles al betaald" met een bekakt accent. hij keek me boos aan en zei"jongge waarom betaal je je wist dat ik zou betalen he."ik knikte en gaf hem een kusje op zijn mondhoek om de kassa mevrouw jaloers te maken. "oke maar volgende keer wil ik dit niet meer zien oke."zei hij boos maar ook echt boos. "sorry"zei ik zacht. "ugfff ik kan ook nooit boos blijven op mn wifey he"zeie hij lachend en gaf me een kus op mn hoofd. en zo liepen we de winkel uit met een verbaasde kassa vrouw achter.
toen we thuis kwamen gingen we naar mijn kamer met alle spullen die we gehaald hadden en gingen samen een film kijken. maruane ging de flim uitkiezen en deed zoals altijd horror op. ik kan ereigenlijk wel tegen maar ik doe expres alsof ik bang ben. anders is het zielig voor maruane. we gingen IT kijken. oke dit keer ging ik niet acteren want hij was van zich zelf al eng en maruane hij vond het ook eng maar deed alsof hij het niks vond. ahhahaha mijn baby. na een half uurtje viel maruane al snel in slaap met zijn hoofd op mijn buik. ik deed de tv uit en speelde met zijn haartjes en maakte een foto op snap en scheef my baby erop, maar al snel viel ik ook inslaap.
heeyy damesss
wat vinden jullie er tot nu toe ervan?
JE LEEST
Uitgehuwlijkt door mijn vader
RomanceHeyy. Dit verhaal gaat over Manar die wordt uitgehuwlijkt door haar vader. Ik hoop dat je het leuk gaat vinden. Peace out.