Sorry sorry sorryyy wollahhh sorryy dat ik zo lang niet meer geschreven heb. Ik weet niet wat me bezielde. Maar ik ga het goed maken met een leuke spannende deel.
Pov. Manar
Ik voel me de laatste tijd egt niet lekker. Ik voel me steeds duizelig. Mn moeder ziet het ook en zegt dat we naar de dokter gaan. Ik kleed me dus snel om en loop naar beneden. En miss heb ik het al vertelt. Ik ben kaal. Ik vind het zelf egt lelijk maar ik kan er niks aan doen maar gelukkig draag ik hoofddoek. Ik heb ook Mn wenkbrauwen getekend voordat ik naar beneden kwam. "Jemma ik ga alvast naar de auto" schreewde ik. "Isgoed" schreeuwde mijn moeder terug. Ik liep naar de auto. Ik zag dat nasser me belde. Ja ik heb nog steeds met nasser. Hij zegt dat het hem niks uit maakt dat ik kanker heb of wat dan ook en dat hij me altijd zou blijven steunen. Ik vond het egt lief van hem. Mi madre kwam al aanlopen en stapte naast me in. Ik reed snel naar de ziekenhuis. Ik liep meteen naar de kamer van de dokter. " haii ik had hier een afspraak om 15:00" zei ik. " uhmmm ff kijkkrnnn. En jah loop maar mee" zei de dokter en liep weg. We liepen achter hem aan. Hij vroeg wat er was ik vertelde hem dat ik me de laatste tijd slecht voel en ik steeds meer moe ben dan eerst. Hij vertelde me dat ik een echo moest doen. Dus dag deden we.
Paar uur later
Ik heb net de echo gehad we kunnen ongeveer nu de uitslag krijgen ik hoop egt dat het niks is. In Sha Allah.
De dokter kwam naar ons toe en zei dat hij slecht nieuwe had. " de kankercellen zijn verspreid dus je moet snel een operatie ondergaan. Je kan kiezen voor nu of voor morgen avond." Zei de dokter. Ik bleef voor me uit kijken en voelde de blik van Mn moeder op me branden. Ik kreeg tranen in Mn ogen. Ik keek de dokter aan en zei " ik wil het graag nu als dat kan" " maar natuurlijk we zullen ff snel alles klaar zetten" zei hij en liep weg. Ik zag dat Mn moeder tegen me praatte maar ik luisterde niet ik bleef maar denken waarom ik dit aan moest. Na een tijdje liep Mn moeder weg naar waar weet ik niet. Ik moest nasser nog op de hoogte houden. Ik pakte Mn telefoon erbij en typte nasser zijn nummer in. Het ging over
(N: nasser en m: manar)
N: heyy sgatt
M: h hai
N: wat is er?
M: n n masser ik m moet je i iets vertellen
N: je weet tog dat je me alles kan vertellen
M: ja zei ik fluisterend in de hoop dat ik niet weer zou huilen
N: en hoe is het bij de afspraak gegaan?
M: daar wilde ik het o over h hebben
M mijn k ka kankerc cellen zijn v verspreid
Snik snik van manar
Het bleef stil aan de overkant
N: blijf daar ik kom er nu aan.
Ik wilde nog zeggen dat het nii hoefde maar hij hing al op. Ik leunde tegen de muur aan en zakte in en begon heel hard te huilen.
Ik hoorde iemand komen aan rennen maar ik keek niet op want ik was nog steeds bezig met huilen. Ik voelde meteen daarna 2 armen om me heen. Ik keek op en zag nasser. Ik keek hem aan en tilde zijn gezicht op en ik zag dat hij ook had gehuild. Ik kon niet meer en sprong in zijn armen waar we allebei huilde. En niet veel later vielen we allebei in slaap op de grond in de ziekenhuis.Gaat manar het nog redden?
Nog ff jullie aan dacht lees deze boek het is egt leuk en ook egt een aanrader👇🏽 ht is van @Chaimae_bf volg haar ook meteen. Love maar julliiee♥️♥️
JE LEEST
Uitgehuwlijkt door mijn vader
RomanceHeyy. Dit verhaal gaat over Manar die wordt uitgehuwlijkt door haar vader. Ik hoop dat je het leuk gaat vinden. Peace out.