deel 25

1.5K 100 3
                                    

ewa ja ik ben veilig thuis aangekomen door nasser. het was echt leuk met hem. we gingen eerst naar de bios. we gingen een horror film kijken. expres want ik kan niet tegen horror. en daarna gingen we lekker uit eten. we hebben elkaar veel beter leren kennen. hij is echt lief hij lijkt op een player maar dat is hij niet. hij is goed bezig met zijn geloof en is niet echt bezig met meisjes na mij dan.

ik kwam thuis aan en liep meteen richting mijn kamer. ik pakte een huisjurk en deed mn haren in een knot. ik liep naar beneden. ik zag mijn vader in de woonkamer zitten. hij keek iets op tv. "salam baba. waar is yemma" vroeg ik hem en ging naast hem zitten. "salm benti je moeder is naar je tante gegaan ze blijft daar overnachten. en hoe was je DATE"zei mijn vader met een nadrukt op deed. hij deed zijn arm op me heen. ik leunde tegen zijn schouder aan. "het was echt leuk. ik heb hem veel beter leren kennen"zei ik blij. "nou dat vind ik goed, maar vind je het niet een beetje te snel gaan"vroeg mn pa. "eigenlijk wel maar bij nasser voel ik me zo anders. het voelt alsof hij de ware voor me is en dat had ik niet echt bij marouane"zei ik nadenkend. mijn vader knikte. ik viel toen nadenkend in slaap op mijn vader zij gespierde schouder.


volgende dag


ik werd wakker. ik had wahed goeiieee gevoel voor vandaag. why idk. maar ewa ik stond rn deed dit hier onder aan. lekker chiqeu

ik liep naar beneden en zag dat er niemand was

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

ik liep naar beneden en zag dat er niemand was. ik keek naar de klok. het is 1 uur smiddags. ik liep richting de keuken. ik zag dat er een briefje lag.


goeiemorgen sagtjee.

als je dit leest ben je vast wakker. ik ben je met je vader naar Duitsland gegaan voor vakantie. ff weg van jullie. nee grapje. maar let goed op je zelf. ik kon je niet wakker maken om afscheid te nemen, want je sliep zo schattig. maar ewa er ligt geld voor je in het kastje. als je iets nodig hebt bel dan Samir. hij weet het ook.

liefs beste mama ooit

love you


hahahaha ik ga stuk om mijn moeder. maar IK BEN HOME ALONE. dus dat betekent ik ga shoppen mensen heb nieuwe inkopen nodig. ik ontbeet snel. ik wilde naar de garage lopen maar zag dat Nasser me belde. Ik nam op.
(manar:m, nasser:n)

M: salam
N:salam zine alles goed.
M:hmdl alles goed met jou.
N: gaat goed hmdl nu ik jou hoor. Ik heb gehoord dat je ouders weg zijn.
M:ja klopt
N:ewaaa sta om 17:00 klaar ik kom je ophale. Dan gaan we wat leuks doen.
M:oki sgoed dan zie ik je dan,
N:oke schat maar wat ga je nu doen.
M:uhmmm ik ga denk ik nog naar de pand kijken van Rotterdam en Utrecht.
N:oke maar als je daarna klaar bent bel je me meteeen. Of als er iets mis gaat.
M:hahaha is goed lieverd
N:oeehhh lieverd ik kan er wel aan wennen hoor
M:hahaha ja wen er maar aan.
M:maar schat ik ga je nu laten oke
N:oke isgoed habiba. Tot straks
M:tot straks

En zo hing ik op.

Ik pakte mijn mercedes amg. Niet omdat het moet maar omdat het kan. (Wie herkent die line) ik starte de auto en scheurde blij weg.

Niet voor lang meer

Sorry dat ik lang niet meer heb gepost. Ik was ziek en had shi 5 verjaardagen deze week dus ik had geen tijd dus nu ff snel deeltje. Maar volgende word een XXXL deel.

Uitgehuwlijkt door mijn vaderWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu