p.p manar
"naar waar gaan we nu"vroeg nasser. jupp ze zijn nog steeds bij ons om ons 'zehma' te leren kennen. "kommmmmm naarr uhhhhhh ik weet niet ik heb geen zin meer"zei ik terwijl ik op een random bank ging zitten. "kom op manar nog 1 winkel"zeurde loubna. "als mijn vrouw niet wilt dan wilt ze niet begrepen"zei nasser zehma boos terwijl hij naast me kwam zitten en zijn arm om mij heen deed. "uggg Damir neem je hem mee"zei ik doelend op nasser. "nahhh geen zin"zei damir lachend. "maar eyy dames ik moet gaan werken dus ik zie jullie later. loub kom ik breng je naar huis naar je mannetje"zei ik en stond op. "uggghh oke MAMA"zei ze teleurgesteld. we namen afscheid en namen onze wegen. toen ik loubna naar huis bracht reed ik naar pand Rotterdam. ik kwam aan bij een stoplicht. en er kwam een auto naast me te staan. ik keek en zag dat het nasser in de auto zat. hahahah mijn mogooltje toch ook. uhhh zei ik mijn uhhh fout. "eyy we moeten snel zijn er is wat gebeurd in het pand."zei nasser serieus. ik weet ik ken hem niet lang maar als hij serieus zegt dat er wat aan de hand is in het pand is er ook wat ergs aan de hand. ik knikte en gaf gas. ik racete met nasser achter me aan naar het pand. toen we daar waren stapte ik snel uit en rende naar mijn vader zijn kantoor. ik deed de deur open maar hij was daar niet. ik hoorde geschreeuw van de werkkamer denk ik. ik liep daar snel naar toe onder tussen was nasser ook achter me. ik deed de deur open van de werkkamer. de werkkamer is een kamer waar we allemaal werken. geld tellen, drugs sorteren en dat dat soort dingen. ik zag 2 meisjes vechten. tfoee altijd aandacht trekken. ik liep naar ze toe en haalde ze uitelkaar. "what the fk is er mis met jullie."vroeg ik hun. "zij zegt dat zij het geld moet tellen, maar dat doe ik altijd."zei 1 meisje. "helemaal niet ik moest het dit keer doen"zei de andere. "nietes"zei de andere. "welles"zei de andere. en ze begonnen weer te vechten. klaar ze kunnen niet eens normaal luisteren. ik sprong op hun en begon hun allerlei stoten te geven. "luister a hoertjes houden jullie nu jullie bekken dicht"schreeuwde ik. ze waren meteen stil. ik zag via mn ooghoek dat nasser zich probeerde in te houden. ik pakte de rooster er bij. en vertelde hun taken en zo liepen ze weg. ik hoorde 1 van hun iets zeggen tfoe a hoertje zmaar vraagt ze aandacht. klaar ik roepte hun terug en vroeg wie dat zei. 1 van hun was rustig en de andere was bang maar probeerde rustig te blijven wat niet lukte. ik liep naar die 2de chick toe en sloeg haar k.o "kifesh aandacht tekort. wie vecht hier om een kkr taak."zei ik boos en spugte nog in haar gezicht. "WAT KIJKEN JULLIE DENKEN JULLIE BIOS OULLE. GA AAN HET WERK"schreeuwde ik naar de mensen die naar me keken. ze liepen bang weg behalve nasser. hij begon heel hard te lachen. hij kreeg zelfs tranen. ik keek hem quasi boos aan. hij keek me weer serieus aan en stond op. hij liep naar me toe "ahhhh is mijn wifeyyy booossss"zei hij hees in mn oor. ik begon het arm te krijgen en keek naar beneden. hij pakte mijn kin en tilde het om hoog waardoor ik in zijn ogen moest kijken. oehhh ik zie nu pas dat zijn ogen groen zijn. ik zag dat hij naar mn lippen keek en dichterbij kwam. ik wilde wat zeggen maar al snel voelde ik zijn lippen op de mijne. zijn lippen waren zo zacht. zachter dan die van marouane. het leek we alsof het puzzelstukjes waren en goed op elkaar paste. ik ging er in mee. totdat ik gekuch achter me hoorde. ik stopte en keek achter me. ik zag die mpp kaulo marouane. "ahh dus je bent me al vergeten he"zei hij boos. "natuurlijk ben ik jou vergeten. ik blijf niet aan je denken terwijl jij niet aan me denkt."zei ik boos. "manar wollah sorry. ik heb spijt. ik ging naar een steen terwijl ik een diamant had"zei hij. "nou faya voor je. ik heb je zo vaak kansen gegeven. maar nu ben ik er klaar mee."zei ik. "je geeft me geen kans meer omdat je al iemand anders hebt."zei hij doelend op nasser. "nee dat is geen reden waarom ik je geen kans geef"zei ik. "dus je hebt niks met hem."zei hij. "dat boeit jou niet. jij bent niks meer voor mij."zei ik boos. hij haalt gwn mn bloed onder mn nagels vandaan. "heb je met hem ja of nee?"vroeg hij weer. ik keek naar nasser en toen weer naar marouane. "en?"zei hij. "ja ik heb met hem nu goed."zeg ik boos. "bewijs het"zei hij lachend. hij vindt het leuk want hij denkt niet dat ik het ga bewijsen. "oke als jij het wilt"zei ik lachend. ik liep naar nasser toe en gaf hem een kus op zijn lippen. ik draaide me om en zag dat de glimlach van marouane was verdwenen. "had ik nooit van jou verwacht manar. je bent gwn net zoals alle andere meisjes. allemaal hoeren."zei hij boos. klaar ik wilde wat tegen hem schreeuwen maar nasser was me voor. "JIJ KKR KLOTE KIND WAT ZEG JIJ WEL ALLEMAAL NIET. WIE THE FACK GING HIER VREEMD JIJ JA. DUS JE MOET NIET MET JE KKR BEK GAAN ZEGGEN DAT MANAR EEN HOER IS WANT DAT IS ZE NIET DAT BEN JIJ."schreeuwde hij en sprong op hem. hij gaf hem een linker stoot. toen een rechter stoot IN ZIJN GEZICHT. wahhaha ik genoot er echt van. hij schopte marouane nog. oke dit is wel genoeg VOOR VANDAAG. ik liep naar ze toe en trok nasser met me mee wat moeilijk ging. "kom in haar buurt en je gaat eraan"siste nasser nog in zijn gezicht. marouane knikte bang. natuurlijk gaje bang zijn. nasser is wel 100x gespierder dan hem en ook nog 100x knapper. ik nam hem mee naar mn kamer. "zit "beval ik hem. ik liep naar de badkamer om een EHBO doos te pakken. ik nam het mee naar nasser. ik maakte wat wonden van hem schoon. "ahh"zei hij pijnlijk. "o-oh s-sorry"zei ik verlegen. waarom moet ik bij deze jongen zo verlegen zij. hih lachte zachtjes. ik keek hem quasi boos aan en gaf hem een duwtje. hij keek me pijnlijk aan "ik heb pijn krijg ik een kusje net zoals je net gaf"zei hij smekend en plagend tegelijk. ik begon rood te worden en keek naar de grond. soms vraag ik me echt af of de grond zo speciaal is waardoor ik elke keer naar de grond kijk. hij tilde mn kin op en keek in mn ogen en ik in de zijne. ik verdronk gwn in zijn groene ogen. "je bent zo schattig als je bloost."zei hij fluisterend. hij kwam dichterbij. totdat ik zijn lippen op de mijne voelde. hij kuste me zo voorzichtig alsof mijn lippen breekbaar waren. ik ging erin mee. zijn tong vroeg me toestemming. en ik gaf dat. ik opende mn mond. en zo gingen we een tijdje door totdat ik hem rustig losliet om op adem te komen. "uhhh h-het s-spijt me i-ik m-moest het n-n-iet doen."zei hij stotterend. zo schattig. ik zag dat hij wilde opstaan. ik pakte zijn hand zodat hij me aankeek. en hij keek me aan. ik gaf hem een knuffel. hij schrok van mijn actie maar herstelde zich snel en gaf me een stevige knuffel alsof het onze laatste knuffel was. ik hield hem ook automatisch steviger vast. hij liet me rustig los en pakte mijn beide handen vast. "zullen we wat leuks doen?"vroeg hij me. ik knikte. "wacht ik ga ff mn vader bellen."zei ik. hij knikte. ik pakte mn telefoon maar al snel pakte nasser het af. "jongee doe normaal geef terug"zei ik . "ja wacht mag jouw mannetje niet in jou contacten staan"zei hij plagend. "ja duhhhh natuurlijk mag mijn mannetje erin staan"zei ik met een duhhh face. hij gaf me mn telefoon terug. ik zag dat hij zich had opgeslagen als mannetje inou/ my love. ik belde mn vader op.
(manar=m, vader=v)
v; salam benti alles goed
m; salam baba hmdl gaat goed met jou.
v; hmdl benti wat heb ik nou weer gehoord van marouane. hij zei dat je met een jongen was en die jongen sloeg hem de klote in. heb je zijn gezicht gezien.
m; ja baba ik was met een jongen het was Nasser. marouane ging me uitschelden voor een hoer en nasser werd daar boos door. omdat hij van mij houd en ik van hem. nu willen we wat samen gaan doen. ik wil het niet achter houden voor je baba.
v; klaar die mpp puta gaat dood. maar over welke nasser heb je het
m; die nasser die bij ons werk en een jaar in het buitenland heeft gewerkt.
ik zag dat nasser me bang aankeek. ik lachte naar hem om hem gerust te stellen.
v; ahh die nasser. hij is goeie jongen. hij speelt niet met meisjes. als hij van een meisje houd gaat hij er helemaal voor. je hebt mijn toesteming. leer hem beter kennen. ik zou hem heel graag als mijn schoonzoon willen.
m; dankje baba. nou ik ga je laten. en niet vergeten dat ik van jou hou
v; aii sgoed dan zie ik je thuis. je gaat me alles vertellen oke. bslema
m; komt goed baba. bslema
en zo hing ik op.
"en?"vroeg hij bang. "hij zei dat hij je graag als schoonzoon wilt."zei ik lachend. "oke naar waar gaan we"vroeg hij. "kom bios er is een nieuwe film van Salman Khan."zei ik. hij knikte en zo liepen we naar de auto hand in hand.
blijven ze gelukkig?
blijven ze bij elkaar?
1.2 K lezers omggggggg
stem en comment wat je ervan vind en vergeet niet te uppen
JE LEEST
Uitgehuwlijkt door mijn vader
RomanceHeyy. Dit verhaal gaat over Manar die wordt uitgehuwlijkt door haar vader. Ik hoop dat je het leuk gaat vinden. Peace out.