Bamm ik keek achterom en zag dat het mijn moeder was. Ze liet perongeluk een glas vallen. Ik stond meteen op om haar te helpen "benti hoeft niet ga maar zitten" zei mn madre. " nee mama je hebt genoeg gedaan, ik ruim dit wel op."zei ik en duwde mn moeder op de bank. Ze keek me lachend aan. Ik keek ff naar Nasser. Ik zag hem met stralende ogen kijken. Ik keek snel blozend weg. Ik ruimde snel de rommel op.
Toen ik klaar was begon ik stiekem met de avond eten. Ik zou mamita maken. Dat is namelijk ook nasser zijn lievelings eten😂
Toen ik klaar was wilde ik ff zitten op een stoel in de keuken. Maar ik hoorde nawal huilen. En je weet het omdat nawal ging huilen moest naufal ook huilen. Ik liep naar de woonkamer waar ik iedereen zag. " nou dat duurde lang je moest maar een paar scherven opruimen." Zei mn broer. " ja ik heb snel avondeten gemaakt" zei ik lachend terwijl ik naufal oppakte omdat nasser nawal al had gepakt. Ik ws moe en wilde zitten maar er was alleen plek naast nasser. Ik had nu echt schijt ik ging gwn naast hem zitten. Nawal en naufal waren meteen stil geworden toen ik naast nasser ging zitten. Ik keek met grote ogen naar nasser en hij naar mij. We keken elkaar heel lang in de ogen totdat nawal en naufal begonnen te lachen. " wat lachen jullie jullie denken is feest" zei ik quasi boos tegen naufal met een gekke stem. Ik ging hem tegelijk ook. " mama nit doe" zei hij schattig. "AGHHH HIJ PRAATTT YOEYOE" schreeuwde ik. Nawal keek me met grote ogen aan en probeerde me na te doen . Wahhaha dood lachen met mn kinderen. Iedereen begon met lachen. Het was al avond geworden. Nasser zei dat hij wilde vertrekken ik werd meteen verdrietig. Mijn moeder zag dat en ging met nasser in een discusie dat hij moest blijven en mijn moeder won. Hahahaha altijd Marokkaanse moeders ook. Ik ging naar mn kamer met naufal en nasser zou nawal brengen. In die tussen tijd gaf ik naufal zijn flesje. Nasser was met nawal al binnen gekomen. Ik liet naufal zijn boertje doen. Nasser keek me de hele tijd aan. Toen ik klaar was met naufal zette ik hem op mn bed hij was al in slaap gevallen. Ik wilde nawal net pakken van nasser maar hij gaf haar niet " ik wil het doen" zei hij kinderachtig. Ik begin te lachen en gaf hem nawal haar flesje aan hem. Ik keek hun met een grote lach aan. Ik was echt blij dat nawal nu al goed om kon met nasser. Ze huilt altijd bij andere mensen en niet met nasser dus een goeie teken he😂. Ik maakte stiekem een foto van hun. Gekke goals. Nawal sliep ookal hij gaf haar ook een boertje. Hij legde haar naast naufal neer. Ik keek lang naar naufal en nawal. Nasser legde zijn land op de mijne. Ik keek meteen naar hem. Zo keken we voor de 10000ste keer lang naar elkaar. Ik kon het niet laten en trok hem in een knuffel. Hij knuffelde me meteeen terug. Ik begon te huilen. Hij zette me op zijn schoot. Omggg ik heb dit echt gemist. "Shttt niet huilen schat ik ben bij je" fluisterde hij schoor. Ik keek op en zag dat hij een traantje liet vallen. Ik veegde het langzaam weg. Hij kwam dichterbij. Ik zelf ook want ik had zin in zn lippen niet normaal. Ik voelde zijn lippen op de mijne. Het was zo intens( wollah van binnen weet ik niet wat ik schrijf want heb nog nooit gezoend weetje maar ik heb gwn van alle andere verhalen genakt enz😂) na shi 30 lieten we elkaar los. " uhhh ik ben moe" zeurde ik. " ik ook ik ga in naar een andere kamer zodat je kan slapen" zei hij en wilde opstaan maar ik trok hem snel naar beneden. Ik deed een teken zovan wacht ff. Ik liep snel naar buiten om een 2 persoons matras te pakken met kussens en dekens. Daar mee zette ik het naast mijn bed en zette alles klaar. " jij gaat hier slapen" zei ik eigenwijs en keek hem streng aan. Hij wist dat hij mij niet meer kon overhalen en ging liggen in zijn 'bed' hij pakte mijn arm en trok me naar beneden waardoor ik viel. " kom jij gaat nu naast me liggen" zei hij streng ahhaha hij deed mij na. Ik ging naast hem liggen. Hij deed zijn arm om me een. En hield me strak vast. Ik leunde op zijn arm/ schouder. En viel al snel in slaap.Ik werd wakker en zag dat nasser er niet meer was. Achh hij is vast naar beneden. Ik stond op en liep naar mn badkamer met een handdoek en een ondergoed en bh. Ik pakt mn kleren zo wel. Toen ik klaar was deed ik een handdoek om me heen. Ik deed de deur open en zag op mn bed mn barca trainingpak liggen. Ik zag dat nasser naar binne liep. Hij keek me met grote ogen aan. " heb jij dit klaar gelegd" vroeg ik hem. Hij knikte " we gaan vandaag matchen met onze baby's"zei hij lief. Ik kreeg een glimlach op mn gezicht toen hij onze baby's zei. Ik deed de kleren aan met een zwarte hoofddoek. En liep naar beneden waar ik iedereen zag. Ik zag ook dat nawal en naufal gedoucht hadden en dezefde trainingspak aan hadden als ik en nasser had die ook aan. "Salam" zei ik blij. Iedereen zei salam terug. Ik ging aan tafel zitten en begin te eten. Nasser wilde graag met nawal, naufal en mij wat doen en ik kon gwn geen nee zeggen.
We stapte een paar uur later in zijn auto.
"Naar waar gaan we?" Vroeg ik. " is een verrassing babe" zei hij gericht op de weg.We kwamen aan op een enge plek. Hodeee kkr enggg. Maar ik liet geen emotie zien.
Joke we kwamen aan op het strand waar niemand was. Het was ook lekker weer. Ik keek hem lang aan.
Damess sorry dat ik lang niet geschreven heb. Ik had een moeilijke tijd achter de rug. Ik hoop dat jullie me het vergeten. Nogmaals sorry. Ik ga nu proberen vaker te schrijven als dat lukt. Maar ik ga weer pas verder bij 10 reacties en stemmen.
JE LEEST
Uitgehuwlijkt door mijn vader
RomanceHeyy. Dit verhaal gaat over Manar die wordt uitgehuwlijkt door haar vader. Ik hoop dat je het leuk gaat vinden. Peace out.