Deel 32

1.6K 103 14
                                    

Perpectief manar
We zijn alweer 6 maanden verder. En mn nieuwe vriendin is echt lief enz. Ze heeft een zwaar verleden gehad. Haar naam is Fatima. Ze heeft me tot nu toe me gesteund in alles enz. Ik ben er achter gekomen dat ik ziek ben. Er kan nu van alles gebeuren. Jaa mensen jullie zien het goed ik heb leukemie. In andere woorden kanker. Ik was de 1ste week echt verdrietig enz. Maar nu gaat het veel beter. Je leeft maar 1 keer om verdrietig te blijven en als ik verdrietig blijf gebeurt er niks. Het is gwn het lot en dat moeten we aanvaarden. De doker zei dat ik het kon redden. Ik weet wat ik allemaal nu moet doen enz. Ik heb er ervaring mee. Jupp vroeger had ik ook kanker toen ik 11 was. Ik kreeg zware echo's enz en operaties maar Alhamdoulillah is alles goed gekomen. En nu maar hopen van dit ook.

Perspectief Samir
Haudieee people. Sammir op je beeldschremmmm. Sorry dat ik blij ben. Je denkt nu vast van huh je zusje heeft kanker en je bent blij. Natuurlijk ben ik verdrietig enz maar ik heb iemand gevonden. Ze heet Sarah. Ze draagt Ma Sha Allah een niqaab. Ze is gelovig. Hoe ik haar gevonden had nou dat ga ik jullie nu vertellen. We kregen pas te horen dat manar kanker had. We waren er kapot door. Daardoor realiseerde wij ons dat op de slechte pad zaten. Ik was dus verdrietig naar buiten gegaan. Ik liep maar ergens naar toe. Ik botste opeens tegen een vrouwelijke gestalte aan Sarah dus. Ze zag dat ik verdrietig was en vroeg met haar zachte stem wat er was. Ik vertelde het haar. Ik voelde me meteen op me gemak met haar. Ze zei me dat ik moest bidden naar Allah. Ik zei tegen der dat ik nooit heb leren bidden. Ze leerde me toen hoe ik moest bidden. Sinds toen bid ik 5x per dag. En sinds toen is zij ook mijn wifey geworden wat zei niet weet. Maar ik ga haar ten huwelijk vragen.

Oehhh gaat het dit keer klikken tussen Samir en Sarah of gaat Sarah hem weer verlaten?

Korte deeltje. I know maar het moest ff snel was gwn te moe enz. Maar ik ga pitten THALLAHHHH
LYYY

Uitgehuwlijkt door mijn vaderWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu