we liepen de winkel in en uit. in elke winkel zag ik wel iets leuks. na een uur of 4 gewinkeld te hebben begint Marouane steeds te zeuren. "bruur kunnen we nu eten we lopen al shi 5 uurtjes."zeurt hij. "kifesh bruur en niet zeuren e kleinkind."zei ik lachend. ik heb een naar gevoel voor vandaag. ik negeerde het en liep gwn door. "oke manar ik kan nu echt niet meer lopen ik moet nu echt gaan zitten." zegt hij. "pfffhh aansteller, kom naar maccie ik heb het eten daar zo gemist."zei ik. "yesss dankje habiba."zegt marouane terwijl hij me een kusje geeft. samen lopen we naar de maccie. toen we daar waren konden we meteen bestellen.( gebeurd nooit in real life je moet altijd in de rij rij gaan wachten.) "goeiendag wat mag uw bestelling zijn."vroeg er een man rond 30 aan ons. "uhh doen maar een vis menu met boeren friet en een milk shake aarbei. en jij manar"zei marouane. "uhmm doe maar ook 1 vis menu met 2 sausjes en 1 grote boerenfriet en 2 extra visburgers en een ijs phrapee mokka. ( ijs pheapee mokkaa is godelijk alleen verkopen ze die niet meer alleen caramel.#sad life for me) uhh ja dat was he- onnee ik wil nog een mc flurry caralmel met oreo. uhh ja klaar"zei ik in 1 adem. die man keek me met open mond aan. ik keek naar naar marouane en hij zij "mijn vrouwtje"lachend. ik was een beetje rood geworden. "ik mijn vrouwtje aan het blozen zo schatiiigggg"zei hij en gaf me toen een kus op mn voorhoofd. waardoor ik roder werd. we hadden ondertussen al onze bestelling betaald en gekregen en liepen naar boven. toe we daar zaten begon ik meteen te eten alsof nog nooit eten heb gezien. na 15 min was ik klaar met alles toen ik opkeek was maroaue ookal klaar. we gingen ff op onze telefoons. ik keek op snap en zag er goed uit ik maakte een paar foto's van mij en marouane samen. ik zei "kom we gaan.""wacht ik wil ff alle foto's snel kijken"zei marouane die rustig op zijn luie kont zat. ik ging met een zucht zitten en haalde mijn telefoon. en samen keken we onze foto's. marouane had mijn telefoon vast en was aan het scrollen. "wacht marouane ga is terug ik denk dat ik iemand zag."hij ging terug en zag ............ marouane keek me ook geschrokken aan. we deden alsof er niks was en stonden op om te vertrekken maar toen werd er geschoten.
p.p anoniem
ik zie dat ze die foto hebben gezien ik kan ze nu niet laten gaan. ik moet wat doen ik sein naar mijn mannen. ik pak mijn gun en begin te schieten. "IEDEREEN BLIJF STAAN WAAR 1 VERKEERDE STAP EN JE BENT ER GEWEEST"schreeuw ik. ik zie al mijn liefde van me leven bang worden en pakt de hand van die klootzak . hij zegt haar wat en ze knikt. ahh dus ze weet al wie ik ben. "zo zo zo sgatje heb je me niet gemist, want ik heb jou wel gemist"zei ik grijzend. haar blik gaat van bang naar boos " jij vieze klootzak ik zal jou nooit missen na hou je mij behandelde. je mishandelde me helemaal, zelfs mijn eigen ouders hebben me nooit geslagen. flikker eens op."zei ze boos. ik begon ook boos te worden "luister a hoer jij gaat de mijne zijn ik geef je een keuze of je komt zelf naar mij of ik doe dat maar dan doe ik je schatje ook pijn."zeg ik. ze keek die klootzak aan. hij schudde zijn hoofd en zei "kom bij der je gaat zien." "oke wat jij wilt." ik sein dat er 4 mannen moeten komen. en er komen 4 mannen. "neem haar mee en als die klootzak wat probeerd schiet je hem door zijn been." zei ik. ze knikte en liepen hun kant op. 1 pakte manar die aan het huilen was en de andere drie regelde af met die klootzak want hij liet haar niet gaan en begon te vechten. 1 van mijn mannen schoot hem in zijn been. ''AHHHHHH"schreeuwde hij. manar was aan het huilen "oke stop ik ga met je mee naar bel eerst de ambulanse dan ga ik vrijwillig mee."zei ze huilend. ik keek haar aan "pas als hij opgenomen word en ik afscheid kan nemen kom ik mee."zei ze weer. uff ik kan mijn liefde van me leven dit toch niet aan doen. "ugggff oke je krijgt 2 min om afscheid te nemen."zei ik dan. mijn mannen lieten die klootzak los en manar. ze rende naar hem toe. ze zeiden wat tegen elkaar. ik kon dit niet aanzien na 1 min zei ik "jullie tijd is voorbij." ze keek me aan en knikte en keek weernaar die klootzak. en gaf hem een fking lange zoen op zijn fking lippen. klaar nu ben ik boos maar ik probeerde me intehouden. de ambulance kwam en namen hem mee en ik nam manar mee. OP WEG NAAR EEN MOOI EN PRACHTIG LEVEN MET MIJN LIEFDEE JEEEEHHH. dacht ik in mn hoofd.
JE LEEST
Uitgehuwlijkt door mijn vader
RomanceHeyy. Dit verhaal gaat over Manar die wordt uitgehuwlijkt door haar vader. Ik hoop dat je het leuk gaat vinden. Peace out.