"Dus ze zijn hier niet voor niks gekomen." Begon mijn vader. "Marouane el Armani wil jij met Manar Saleh trouwen?" Het bleef ff stil. "Ja" zei hij. Omgg waarom zei je nou ja. "Manar Saleh wil jij trouwen met Marouane el Armani?" Ik keek mijn vader aan die mij een blik gaf van geef ons geen schande. "J-ja" zei ik stotterend. En keek naar beneden. Onze moeders waren aan het YOEYOE'en. De ouders waren aan het praten over de bruiloft enz. "Benti ga jij ff snel naar de winkel om ff snel dingen te halen." Vroeg mijn moeder "Ja isgoed" zei ik. "Ga je dan iets anders aandoen anders is het moeilijk Voor je." Ik knikte en liep naar boven. Ik deed een zwarte broek aan met een zwarte trui dat tot mijn knie. En gebruikte weer mijn witte hoofddoek met zwarte parels. En deed mijn allstars aan en deed mijn CG aan en liep toen naar beneden. Ik zag dat Marouane in de gang stond met zijn schoenen en jas aan. Hij scande mij maar ik negeerde dat en liep naar de keuken waar ik mijn moeder zag en vroeg wat ik moest halen. Ze gaf me een boodschappelijst. En ik zei doei tegen hun en wilde naar de deur lopen maar mn vader riep me ik liep naar hem toen en vroeg wat er was hij zei " Marouane gaat met je mee , ga eerst rondje lopen door die grote park en ga dan pas naar de winkel oke" "ja isgoed baba, beslema" zei ik en liep samen met Marouane de deur uit. Onderweg was het best akward. "Ehhm Manar is hier ergens waar je eten kunt halen?" "Uhmm ja hoor wat wil je er is hier steakhouse en kadour" " gaan we dan maar naar Kadour" "ja isgoed" en zo liepen we naar Kadour. Toen we daar waren vroeg ik wat hij wilde hij zei "doe maar een broodje gegrilde worst met shauwarma saus" " oke" ik gaf de bestelling 2 maal aan. Toen we ons broodje kregen ging ik snel betalen. En liep rechtstreeks de winkel uit. "Waarom ging jij betalen?" Zei hij zehma boos. "Omdat hier nieuw bent en je bent ook nog eens de gast" zei ik een beetje lachend. "Oke voor deze ene keer laat ik het maar volgende keer wil ik het niet meer meemaken." "Oke maar ik beloof niks" zei ik. Hij mompelde nog wat. Ik hoorde iemand mijn naam roepen en zag een oud vriendin van mij. Ik zei tegen Marouane dat ff moest wachten. Ik liep naar haar toe en gaf haar een knuffel. Ik zag meteen dat ze afgeleid werd en liep naar Marouane en begon hem te verleiden. Ze vroeg "en wie is dit lekkerding hier?" "Nou hij is mijn verloofde dus blijf van hem af." Zei ik een beetje boos. Ik voelde denk ik jaloezie. "Waarom koos je haar je kan nu nog steeds voor mij kiezen." Zei ze. Klaaar deze chick gaat dood. Ik liep naar der toenpakte der bij der haar en sleurde der weg bij hem en zei " ben je doof ofz ik zei toch dat het mijn verloofde is." Ze kreunde van de pijn. Ik zag dat hij zijn lach probeerde in te houden. "Ska ska en begin die kant op te lopen" zei ik boos. Hij luisterde en liep ook die kant op. Hij wilde gaan oversteken zomder te kijken opeens kwam er een auto hard aan rijden. Ik schreeuwde heel hard en trok hem naar achteren. De auto scheurde heel hard en snel weg. Ik keek hem bezorgd aan en vroeg " gaat het wel met je?" "J-ja het gaat nu wel zonder jou was ik er waarschijnlijk geweest." "Sttttssst niet zo slecht praten is niet goed." Marouane keek me aan en gaf me een knuffel. Ik knuffelde hem terug. "Dankjewel" fluisterde hij in mijn oor. "Alstjeblieft, ik ga toch niet voor me neus laten overrijden als ik er iets aan kan doen." Hij lachte zachtjes. En zo stonden we nog ongeveer 5 min in elkaars armen. Ik begon hem een beetje los te laten. Hij pakte mijn hand en zo liepen we naar de park. Ik was nog mijn broodje aan het eten en ik zag dat hij me aan keek. "Wat is er" " mijn broodje was gevallen toen je mij redde. Dus als ik naar je broodje kijk denk ik aan mijn eigen broodje aan hoe lekker het was." Klaar ik ga stukk om deze gast. "Ahhhh zo zieligg hierr eeetttt" en propte mijn broodje in zijn mond. " Wmamamamahahahahahahahahha je gezicht is helemaal vies vriend WMHAHAHAHA" lachte ik mezelf dood. Hij keek me zielig aan. Oke kijk nu heb ik medelijding. Ik pakte een servet uit mn tas en zei " oke kom hier ff zitten en dan maak ik het voor je schoon." Hij ging zitten en ik ook. Ik veegde het een beetje weg en zag dat er Nog wat bij zijn mond was. Ik veegde het weg maar mijn hand kwam tegen zijn lip aan. En mensen zijn lippen waren zachtt. Ik keek hem aan in zijn ogen en zag dat hij dichterbij kwam. Maar toen hoorde we schiet geluiden. We bukte allebei. Maruane pakte mn hand en zei " bel snel je vader" ik belde hem op.
(Vader=v ikkke=mV:allo waar ben je
M:baba hellpppp er word hier geschoten ahhh
V: shit maruane weet wat hij moet doen wij gaan ook snel weg oke
M : ja baba maar wees voorzichtig
B: ja benti jij ook en luister naar maruane
M:ja baba
En toen hing mijn vader op.
Ik was nog steeds aan het rennen. Toen we in zijn mooie lamborgini zaten scheurde Maruane meteen weg.
Mijn vader heeft me geleerd om nooit je emoji te laten zien.
Ik keek achter me en zag dat er een auto ons aan het achtervolgen was. Ik deed mijn hoofddoek voor mijn mond waardoor je alleen mijn ogen zag. Ik pakte een gun uit de dashbord ofz. Deed het raam om laag en schoot op de auto die ons aan het achtervolgen was. Ja mensen ik kan schieten van mijn vader geleed voor als er iets fout gaat.
En toen schoot ik in de voor banden van de auto. Toen ze ons niet meer volgden ging ik weer op mijn plek zitten en deed de gun weg. "WMAAHAHAHHAHAAH ik wist niet dat jij kon schieten"zei hij lachend "je weet zoveel niet van mij" zei ik serieus. Hij keek me raar aan omdat ik serieus ging praten. Maar hij zei niks en reed verder naar de pand van mijn vader. Toen we daar aankwamen stapte we uit. Ik liep alvast naar binnen met Maruane achter mij. Toen ik binnen was zag ik een bekend achterhoofd. Hij draaide zich om en ik zag samir. Ik rende naar hem toe en knuffelde hem. "Is alles oke ze hebben toch niks gedaan he."zei hij bezorgd. "Nee je weet hoe ik ben maar toen ze ons gingen achtervolgen schoot ik hun banden lek." Zei ik lachend. " aiii lekker zusjee zo doe je dat. Ik zag dat Maruane me boos aankeek maar toen samir zusje zei verzachte zijn blik. " maar samir ik ga ff naar mijn kamer snel omkleden enz en ga ik ff naar baba zijn kantoor kom je daar dan ook.?" Hij knikte en ging verder met zijn werk. Ik liep naar mijn kamer ging douche toen ik met een handdoek om me heen mijn kamer binnen ging zag ik ..................Heyy mensen is het verhaal al leuk?
Het gaat ook nog leuker worden enz!
Maar
Peace out!
JE LEEST
Uitgehuwlijkt door mijn vader
RomanceHeyy. Dit verhaal gaat over Manar die wordt uitgehuwlijkt door haar vader. Ik hoop dat je het leuk gaat vinden. Peace out.