Despre mine

290 15 2
                                    

   Bună, eu sunt Bella, Bella Paulsen, am 16 ani, am păr de lungime medie, blond deschis, ochi aproape albaștri cu o tentă de maro și am gene lungi. Pe lângă aspectul feței, sunt înaltă pentru vârsta mea, am 1.72 m înălțime, datorită înălțimii par slabă, dar nu prea sunt.
●aspect fizic -> încheiat
   Locuiam în Toronto, Ontario, de ce spun locuiam? Pentru că acum stau cu bunica mea Petunia, de ce? Pentru că mama s-a recăsătorit după moartea tatălui meu, cu un tată vitreg alcoolic, așa că ne mai suportând bătăile monstrului-tată-vitreg, am sunat-o pe bunica să mă adopte, acum stau la bunica la țară, având 16 ani trebuie să merg la școală, da, merg la școală, fac naveta la oraș, poate și de aceea colegii nu mă prea plac, dar eu sunt bine așa cum sunt. O singură persoană, ba nu, două persoane mă agrează la școală și acelea sunt singura și unica mea prietenă cea mai bună, Alexia Grey și deasemenea profesorul meu de muzică, Albert Grey. Poate vedeți o asemănare între nume, da, pentru că Albert e tatăl Alexiei, sunt o familie fericită. Mama Alexiei e asistență medicală la cabinetul școlii.


   PERSOANE PE CARE LE IUBESC

•Bunica Pentunia• o bătrânică drăgălașă, în vârstă de 77 de ani, care iubește florile și pe mine, floarea ei, deasemenea.
•Amanda Johnson• e mama mea, care are 40 de ani, și și-a distrus viața recăsătorindu-se cu un imbecil alcoolic. Dar cu toate astea o iubesc.
•Ian Paulsen• răposatul meu tată, dacă nu ar fi murit într-un accident la locul de muncă, ar fi împlinit 42 de ani. Era constructor și aparent prietenii te trădează, l-a împins pe tata de pe un bloc de 25 de metri. A murit când aveam 3 ani și nu-l mai cunosc, dar îl iubesc și așa.
•Alexia Grey• prietena mea cea mai bună, în vârstă de 16 ani, 1.68 n înălțime, păr șaten, ochi albaștri, o dulceață.
•Albert Grey• bărbat chipeș, în vârstă de 46 de ani, fiind unul din cei mai buni prieteni ai mei, și tatăl Alexiei, deasemenea.
•Alissia Grey• o mamă pe care și-ar dori-o toată lumea, chiar și după 42 de ani, e la fel de frumoasă.

   PERSOANE CARE LE URĂSC

•Gabe Johnson• un alcoolic în vârstă de 45 de ani, care continuă să le distrugă viețile oamenilor.
●prezentarea familiei (în afară de Gabe) -> încheiat
   Cum am zis, stau la țară cu bunica mea, într-un sătuleț mic din Canada. Buni, are o pensie mică, dar având în vedere că stăm la țară, mâncarea nu e o problemă. Cel mai mult iubesc pe lumea asta muzica și florile. Floare mea preferată e floare-de-nu-mă-uita, acasă la țară avem o grădină plină de flori, toate florile de pe pământ, avem o curte mare, plină de flori și o căsuță mică, plină cu flori, ce ți-ai mai putea dori? A da, am uitat, încă un lucru pe care îl iubesc nespus este câinele meu, Fred, mi l-a făcut mama cadou anul trecut, e un Ciobănesc de Asia Centrală, mare cât casa, Fred este un prieten de nădejde. Era să uit de Betty, pisica bunicii, nu o ador pe pisica aia, dar dacă buni o iubește, fac un compromis. Casa în care locuim este mică, cum am mai spus, are culoare portocalie și este o casă în stil vechi, la mine în dormitor se găsește o bibliotecă întreagă, dar pe lângă asta mai am o chiatră și un pian. Camera mea a fost renovată de curând, din economiile bunicii, dar cu toate astea, era mai bine ca bunica să mă fi ascultat și să reparăm acoperișul, dar buni se crede foarte înțeleaptă. Ce rost are să zugrăvește o cameră, dacă oricum prin acoperiș plouă? Poate vă întrebați de ce trebuie să ne descurcam singure, păi teoretic mama ar vrea nespus să ne ajute, dar Gabe folosește tot salariul mamei pe alcool și țigări.
●prezentarea locuinței -> încheiat

Floare De Nu Mă UitaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum