Hrănind găinile mi-am dat seama că am întâlnit niște oameni grozavi, simplitatea și drăgălășenia ieșită din comun a celor doi oameni este de admirat și își trăiesc viața părând într-o petrecere continuă.
- Hei, Billy, eu și Bella mergem după vreascuri, tu pregătește mâncarea, împarte Karen sarcinile. Bella cred că ar fi bine să te îmbraci puțin, în pădure nu e așa cald.
Aprob zâmbitoare din cap după care îmi iau rucsacul și din interior îmi iau un hanorac de culoare vișinie care mi-l arunc peste umeri, pregătindu-mă să-mi îndes mâinile în mânecile largi. Cobor încetișor din camionetă și mă îndrept spre Karen care se pregătea pentru intrarea în pădure. Mă ia de mână și mă târăște după ea până la primul copac al pădurii. A fost nevoie doar de 15 minute pentru a aduce la locul de campare o grămadă de lemne. De la primul pas făcut în pădure ne-am împiedicat de o grămadă de uscături, pe semne că nu au mai fost oameni de ceva vreme pe aici.
- Sunteți gata? Ne întreabă Bill cu un zâmbet enorm pe față.
- Gata pentru ce? Karen se uită la mine și dă negativ din cap zâmbind.
- Fii gata, mă avertizează blonda, ridic indiferentă din umeri și devin atentă la ce urmează să facă Bill.
- 3... 2... 1... Surpriză... scoate din cutie o... o găină.
- Billy, scumpule, te iubesc, dar ce faci cu găina aia? Îi pune mâna pe umăr uitându-se în ochii lui.
Fără să mai scoată vreun cuvânt, iubitul noii mele prietene se pune în genunchi, o văd pe blondă cum duce mâna la gură încercând să oprească țipetele de fericire. Bill scoate găina din cutie, iar pe ghearele acesteia era un inel cu o piatră uriașă.
- Karen, știu că nu am fost cel mai bun iubit din lume, dar cu toate astea ți-am suportat toate toanele, așa că vreau să am onoarea de a fi partenerul tău de viață și să umplem casa de copilași. Iubito, vrei să fii soția mea? Rămâne îngenunchiat așteptând un răspuns.
- Eu... Bill, eu nu mă așteptam la asta, își șterge o lacrimă cu degetul.
- Karen, cred că omul din fața ta așteaptă răspunsul, le distrug momentul.
- Da, răspunsul e da, vreau să-mi petrec viața alături de tine, îl ajută să se ridice și pe urmă se sărută.
- Bleah, îi tachinaz, întrerupându-i. Scuzați-mă că vă întrerup, dar de ce o găină? Adică eu nu văd nimic în găina aia în afară de friptură, încep să dau frenetic din mâini.
- Mai bine nu întrebai, își dă blonda ochii peste cap.
- Păi totul a început acum doi ani, când ea era în ultimul an de liceu, iar eu ieșisem deja de pe băncile școlii.
- Derulează puțin mai repede, îi ordon lui Bill nerăbdătoare.
- Bine, Bine. O dată după programul de la benzinărie a trebuit să merg după sora mea la liceu pentru că i se făcuse rău...
- Și ce legătură are cu găina? Întreb eu nerăbdătoare, întrerupându-l, evident.
- Și eu eram colegă de clasă cu sora lui, iar mie îmi plăceau găinile și chiar aveam una de companie cu, care mai ieșeam la plimbare, iar o dată a fost ziua "Adu-ți animalul la școală", iar eu mi-am adus-o pe Bessie, sora lui mi-a scăpat găina pe geam și l-am făcut să-mi cumpere alta, și de atunci găina a rămas simbolul iubirii noastre. Sfârșit, bate din palme de două ori și-și strânge buzele.
- Dar nu înțeleg ceva, găina poate a picat de la etaj, dar știu că atunci când e nevoie zboară, ce s-a întâmplat?
- A picat în parcare și am călcat-o cu mașina, completează Bill.
- Deci nu pot să cred, am trăit să o văd și pe asta, încep să râd uitându-mă la găina din brațele blondei.
- Bine, gata cu poveștile, trebuie să mâncăm și să mergem la culcare, mâine dimineață la prima oră trebuie să pornim, se ridică Karen de unde stătea și se rotește căutând farfuriile de plastic.
În timp ce mâncam îmi venea în minte imaginea de mai devreme când Bill a cerut-o și îmi imaginam cum Karen l-a luat pe iubitul ei și l-a dus la petshop ca să-i ia o altă găină. Mie încă tot nu-mi vine să cred.
M-am băgat în sacul de dormit pregătit de prietena mea și mi-am scos din buzunarul hanoracului poza cu John. Am privit poza minute în șir, mângâind-o, apoi mi-am așezat-o pe piept și am strâns-o tare uitându-mă la stele, care erau incredibil de sclipitoare în acea noapte.
♡♡♡
CITEȘTI
Floare De Nu Mă Uita
Teen FictionBella Paulsen, fiica lui Ian și Amanda Paulsen trece printr-un moment de cumpănă. După ce tatăl ei moare când ea are 3 ani, mama ei se recăsătorește cu un bărbat alcoolic, care are să-i distrugă viața și ei și mamei sale. La 14, Bella se mută la bun...