✨ 1 ✨

958 131 480
                                    

💫 Medya:Gökçe Özgül-Rüya 💫

Bu bölümden öncesi,kurgu olmayıp, gerçek hayatı yansıtmaktadır...
Bu bölüm ve bundan sonraki bölümler,
Yaşanması mümkün hayallere dayanmaktadır...

*6 Yıl Sonra*

"Eda! Koş kız terlikleri çıkar, gelmek üzerelerdir!"

"Eda! Gel şunları içeri taşı! Çayı demlemiş miydin kızım sen? Demlemediysen elimden çekeceğin var!"

"Allah seni bildiği gibi yapsın kızım! Çatalları götürmemişsin! Evde kalacan yemin ediyorum ya! Hayır, seni alan iki gün sonra geri getirir bu defolu mal diye!"

Hep yaptığı gibi bana mutfaktan bağırıyordu yine. Ben duyuyorum dediklerini ama bu yeterli olmuyor, illa tüm apartmana duyuracak sesini!

Söyleyeceğim şeyden sonra ayaklarımı popoma vura vura kaçacağımı bildiğim halde, mutfağın kapısına yaklaştım, tek nefeste söyledim ve kaçtım.

"Anneeğ sende kullanıcı hatası dersin..."

Kafama bir terlik değdi sanki?

Yine konuşmaya başlayacak yandık valla nerde kaldı bu misafirler?

"Anneyle böyle mi konuşulur! Valla kesecem o dilini! Tövbe tövbe..."

Bir terliğe daha hazır mısınız? 👇🏻

"Anne bende seni seviyorum ama dediğimde bir şey yoktu, fesat anlayan sensin!"

Vay delikanlı gönlüm vay!
Sen bu terliği yine mi yedin?

Allah'ım neydi günahım?
Altın günlerini severim ama bizim evde olmayanını ve bol yiyecekli olanını.
Sabahtan beri emdirdiği sütü burnumdan getirdi be! Ne günmüş ama! Sanırsın cumhurbaşkanı gelecek!

Zil çaldı ama ben duymamış gibi yaptım ve üstümü değiştirme bahanesiyle odama geçtim. Neden mi? Çünkü annem terlikleri çıkart demişti ama ben çıkarmamıştım...

Üstümü değiştirip, oda da oyalanmaya başladım. Çalan zillere bile bakmıyorum düşünün yani bendeki yüreği(!) ve annemin şuanki sinirini...

Teyze topluluğuna ne kadar geç girersem o kadar iyidir diye düşünürken, telefonuma mesaj geldi, Türk Telekom sanmıştım ama değilmiş, keşke olsaymış....

Canım Anam 😇: Bu misafirler elbet gidecek Eda... O zaman yalnız kalacağız biliyorsun değil mi?

Kendi odamdan,misafirlerin bulunduğu odaya,
Koştum, gerçekten koştum.
Tabi bu arada zihnimdeki görüntüler hiç iyi değil... Öpülmesi gereken teyze elleri... Cevaplamak zorunda olduğum teyze soruları...
KORKUNÇ!

Girdim odadan içeri, bakalım kimler varmış...
Komşularımız olan, meryem teyze ve melek teyze var. Severim onları, tatlı kadınlar.
Amma tekli koltuklarda oturan iki kadını tanımıyorum. Birinin siması tanıdık geliyor fakat çıkartamadım. Ama sevecen insanlara benziyorlar. Yani en azından şuan bana gülümsüyorlar.

Ve en bi sevdiğim, canım anam, biricik anam...
O da gülümsüyor, vayy be!

Başladım sıradan el öpmeye,
Ama düşünüyorum da bir yandan,
Neden kalabalık değil burası diye.
Neyse anneme sorarım bi ara.

Bu arada, o iki kadından biri bizim Melek teyzenin arkadaşıymış yani Fatma teyze oluyor kendisi. Yanındakide görümcesiymiş, ismide sevgiymiş. Normal bildiğiniz teyzeler işte yahu!

Sonra yemek için masaya geçtik.
Masanın da maşallahı var yani!
Tam ben yiyeceklere dalacakken Fatma Teyze başlıyor soru sormaya:

Nasılsın kızım iyi misin?

İyiyim teyzecim sen nasılsın?

Bende iyiyim yavrum... Sen hangi üniversiteyi okuyordun?

Pdr okuyorum teyzecim, dur sen sormadan ben söyleyeyim , son sınıftayım.

Bak Sevgi bak nasılda zeki ben daha sormadan yanıtladı soruyu! Pekde güzelmiş...
Yani 22 yaşındasın kızım değil mi?

Evet teyzeciğim. Senin oğlun kaç yaşındaydı?

Bacağımda bir ağrı hissettim, tam çığlık atacakken, annemin cimciklediğini fark ettim.
Ne var yani? Kadının niyeti belli beni oğluna alacak! Sormayak mı yaşınıda?

Annem, Fatma teyzenin sorumu cevaplamasına izin vermeden-zaten amacı da buydu- 'koş çayları doldur hadi kızım'dedi ve beni yolladı.

Rabbim ya! Ben burda kendime koca ayarlamaya çalışıyorum, annem çay diyor!

Neyse mecburen çayları yeniledim.
Oturdum yerime, açım ben aç!
Tabağıma aldıklarımdan, sarmaya çatalımı batırdım ve zil çaldı! Yahu açım ben!

Sinirden gülmeye başlayınca annem felaketin yaklaştığını anladı, 'dur ben bakarım' dedi ama ayıp yani ben varkende annemin kapıya bakması, üstelik misafirlerde var.

Ama ben yinede çatalımdaki sarma yedim ve öyle masadan kalktım. Tabi zil ikinci kez çaldı.

Kapıya geldim, mikrofondan 'kimo' dedim.(yazarken fark ettim ne saçma bir kelime cjslnx)
'Ben' dedi bir erkek.
Sağol canım çok yardımcı oldun(!)
Sinirle bastım düğmeye, açtım kapıyı.

Burdaki dış kapıyı da açtım bekliyorum.
Bu tür bir mal ancak abim olabilirdi ama
abimde işte zaten, hem öyle bir şey olsa yengem haber verirdi.

Telefonuma baktım belki mesaj ya da cevapsız arama vardır diye ama herhangi bir şey yoktu.

Ayak seslerini duydum, kafamı kaldırdım.

Bu şeydi,
Yani şey olmalıydı.
Şeydi değil miydi?

Ömer?

🔪Bölüm sonu, Yazar Notu;
Pek iyi bir bölüm olmadı biliyorum, çünkü geçiş yapmam lazımdı, o yüzden böyle oldu. Yeni bölümü erken yayımlıcam, bu bölümü sevemedim.😔Ama yeni bölüme bomba gibi geliyorum! 💣💣💣
Okunma sayımız gittikçe düşüyor ama siz varsanız, bende varım, o zaman devam!
Bu arada sitemlere maruz kaldım (;
Gerçek hayatımda bir şey yaşarsam, kesinlikle sizinle paylaşırım, rahat olun! 🦖
Bu bölüme fikirlerinizi belirtmeyide unutmayın! 🐢 Seviliyorsunuz! 🌺

☑️ YN: Gerçek hayatta hayal edildi! ☑️

22 NİSAN İKİBİNONYEDİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin