Bölüm24

1 2 0
                                    

dolayı yolda geçenler bizi görürdü. Orada oturup dinlenirken ben gece uykuya dalarken  boğa kaçar diye boynundaki ipin öbür ucunu ayağıma bağladım.Gece saat on bir civarı yolda şehirde başı boş bir kaç sarhoş genç oradan geçerken bizim neci olduğumuzu bilmeden bize taş atmaya başladılar. Annemle ben sesimizi çıkarmadık o esnada polis arabası oradan geçerken o gençleri oradan alıp götürdü. Tam kurtulduk dedik bu sefer başka bir gurup yolda tur atarken bizim tarafa bakarak kendi aralarında oradaki karartı nedir. Biri köpek bazıları ziyaret bazıları da cin olduğunu söyleyip bize doğru gelip kaçıyorlardı.Bizde sesimizi çıkartmadığımız için korkudan bize taş atmaya başladılar. Bende onlara neden taş atıyorsunuz bize dediğimde adamlar kendi aralarında yahu oradakiler insandır taş atmayın dediğinde annem onlara oğlum bizi rahatsız etmeyin zaten derdimiz başımızda çok derken adamlar özür dileyip gittiler. Annem biraz uyudu bende uzanıp yıldızlara bakıyordum. Hava güzeldi annem kalktı bu sefer boğanın ipi ayağımda bağlı ben yattım. O esnada rüya gürdüm rüyamda nereye gitseydim soğuktan titriyordum ağzım burnum toz doluyordu nefes alamıyordum. Bir köpek oradan geçerken boğanın ayağa kalkmasıyla ben uyandım. Hemen ayağıma bağladığım ipi çözdüm o esnada boğa köpek korkusunda kaçsaydı bende peşinde sürüklenerek beynim dağılırdı. Baktım gerçekten bir fırtına kalkmış otlar toz toprak kalkmış yüzüm toprakta bir olmuş soğuktan titriyordum.   

Geçmişten BugüneWhere stories live. Discover now