Oradan kalkıp şehrin kenar evlerin önünde rüzgarın alamadığı bir duvarın önünde oturduk. Oturduğumuz yerden tuvalet kokusundan duramadık. Kalkıp hayvan pazarına gitmeye karar verdik şehrin içinden geçerken polisler bizi durdurup gecenin saat üçünde nereye gidiyorsunuz dedi. Bizde başımızdan geçeni söyledik tamam dediler kalkıp hayvan pazarına varınca oradan da fırtına toz topraktan duramıyorduk. Boğayı pazarın içinde elektrik direğine bağlayıp orada bir hayvan çiftliğin içine gizliden girdik. Çiftlik sahibi dışarıda yatıyordu fırtınadan battaniyesi bir tarafa ayakkabısı bir tarafa uçmuştu kendisi ölüler gibi yatıyordu. Benle annem hayvan gübresi ve küspe kokusunun altında sabaha kadar içeride bekledik .Sabah adam toz toprak içinden uyandığında bizi çiftliğin içerisinde gürünce korktu annem olanları anlatı adam sesini çıkartmadı. İnsanlar pazara gelmeye başlayınca ben önce kendime baktım üstüm elbisem tozda sanki bir eşeğin tozun içinde yuvarlanması gibi olmuştum. Bizim boğaya baktım oda tozda bir olmuştu birde soğukta titriyordu. Tüccarlar hayvan alıp satıyorlardı bizim boğa en iyisiydi ama bir Allah ın kulu bizimkinin yanına uğramadılar. Kahrımızdan deliye döndük bu kadar şansızlık olmazdı en sonunda bir fırlama adam gelip bana para verirseniz ben size hemen satarım dedi .Annem kabul etti adam çok ucuz bir fiyatla bize sattı paramızı aldık eve gelecektik pazarda bir köylümüzü gördük bana üzülme ama senin babanı fakülteye sevk etmişler.
YOU ARE READING
Geçmişten Bugüne
AdventureBu roman benim ve ailemin bugüne kadar yaşadıkları her şeyi anlatan bir roman......