-Dolu Küllük

41 5 1
                                    

Gecenin bir yarısı , milyonlarca insanın mışıl mışıl uyuduğu saatlerde onlara delice gelecek soru işaretleri ile bölünen uykusunu kaleme ve kağıda akıtan, bunu da sadece uyuyabilmek için çaresizce yapan kimselerdik. Yorgunluktan kör olmak üzere bulunan gözlerimiz kapanmıyor diye anlatmaya çalıştığımız derdimizi gelin görün ki kimse anlamadı. Bu saatler öyle zor saatlerdir ki, tütün nasıl bitti, ne zaman bitti anlayamazsınız!Doğanın en zengin yaradılışlarından biri olup kendine bu kadar acımasız davranan başka bir tür var mıdır? Oysa "HERKES" gibi olmak ne güzel olabilirdi değil mi? Bazı kağıtlar vardır buruşturup atılan, hiçbir şey gibi görünüp gerçeği anlatan. Onlardan bir dizine etrafa saçılmış,son sigara kendini tüketmiş,ağzına kadar dolu küllük ve ciğerleriniz işkenceniz karşısında direnmeye çalışırken herkes gibi olmak,olabilmek hayalini de kuruyor olmak ancak bizim gibi meczupların işi olsa gerek değil mi? Düşündüklerimizin sadece yarısını bile yazabilecek kadar güçlü ve hızlı olsaydı ellerimiz kim bilir. Belki daha güzel bir dünya yaratabilirdik anlayabilenler için. Bir körün görmediğine inanmak doğal ama gördüklerini görebilmek nasıl imkansızsa kör olmadan, bir yazarı da öyle mümkün değildir anlamak yazdıklarından, yazar olmadan.

Deneyimsizden DenemelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin