"Rüzgar'ın Güneşi."

2.9K 344 494
                                    

Y/N: //Erutan- Round And Round.//

Gökyüzü tüm karanlığı ile geceyi kucağına çağırıyor. Parlak dolunayın yanını süsleyen küçük yıldızlar oldukça göz alıcı.

Biraz rüzgar, biraz yağmur gecenin kollarını soğuk tutuyor. Bulutlar ayı, yıldızları arkasına saklıyor.

Gece acımıyor. Tüm soğukluğu ile kuşları, ağaçları, halkı ısırıyor.

Derin bir nefesin ardından, terleyen ellerimi kürkümün üzerine bastırdım.

Haftalardır Kral'ın isteği üzerine, gece-gündüz demeden çalışıyordum. Gözlerimin altını süsleyen morluklar tüm yorgunluğumun temsilcisiydi.

Bu gece büyük bir gündü. Bu gece bir yıkılıştı. Bu gece ölüm, biraz da yeniden doğuştu.

Bu gece, her şeyden fazlasıydı. Kalp kırıklığı, biraz acı, daha çok göz yaşı. Bu gece çok daha derindi.

Felaketin en büyük tanığı ise bendim. Bir Büyücü olarak, başka Büyücülerin sonunu hazırlıyordum. Ne hissettiğimi inanın bende kestirebilmiş değildim.

Çürük portakal kokan ruhum ile baş başa, hiç olmadığım kadar derindeydim.

Birazdan çalışma odasına geçecek, çalışmalarımı Kral'ımın önüne serecektim. Bir süprizim ile onu memnun edecektim. Dediğim gibi, bu gece hem güzel, hem çirkindi

Zıtlıklar her an birbirinden kopabilirdi. Bu yüzden elimde tuttuğum tüm halatları sıkıca kavrayacaktım.

Sarayın uzun koridoru boyunca, sert adımlarımı sürükledim. Omuzlarım dik, düşüncelerim ise yenikti.

Yapabilirdim, dedim içimden. Biraz olsun kendimi güvende hissetmeye çalışıyordum.

Boğazımı yırtıp geçen kuruluğun tek çaresi kuvvetli yutkunuşlarımdı.

Büyük kapının önünde öylesine dikilmiş, zeytin ağaçlarını esirgemeyen bir şekilde yapraklarıma tutunuyordum. Her yaprağım, bir pes edişti.
Onları dökmeye niyetim yoktu. Ne rüzgarlar bulmuştu dallarımı, ne baltalar saplanmıştı köklerime ben yine pes etmemiş, dimdik duruyordum.

Alabildiğim kadar nefesi ciğerlerime hediye ederken, son bir kez düşündüm. Bu gece yapacaklarım, her şeyin en doğrusuydu. Öyle olmalıydı.

Kapılar açıldı, büyük bir masa gözlerimin önüne serilirken görevlileri geride bırakarak odaya doğru giriş yapmıştım.

Kapılar açıldı, büyük bir masa gözlerimin önüne serilirken görevlileri geride bırakarak odaya doğru giriş yapmıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Taemin, Kahin ve Kral gözlerimin içerisine bakıyordu. Taemin'in bakışlarından kaçınmak için Kral'ın önünde saygıyla eğilmiş ve bana gösterdiği yere doğru ilerlemiştim.

"Umarım beklentilerimi karşılarsın, Büyücü."

Oldukça büyük olan masanın baş köşesine, tüm kuvveti ile oturan Kral'ımın söylediklerine kendimden emin bir şekilde onay verdim.

MerLand2//VMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin