Sebastian
- Zi ceva Ema...
Doamne, sunt disperat sa ma creada. Chiar nu o mint, o iubesc si eu vreau alaturi de mine pentru toata viata. Gata cu prefacatoria si ascunzisurile.
- Vreau sa divortam!
- Nu! Nici sa nu te gandesti la asta!Nu nu si iar nu. Nu accept. Suntem casatoriti si asa vom ramane. Ce daca au facut-o altii in locul nostru? Nu imi pasa, eu o iubesc si ea trebuie sa ramana langa mine ca e sotia mea. Punct.
- De ce?
- Pentru ca te iubesc Ema. Hai sa lasam trecutul in trecut si noi sa ne bucuram de relatia noastra. S-au facut greseli, e drept, dar nu din cauza noastra... Adica nu le-am facut noi. Ne iubim si am fost fericiti... Ce se schimba acum?- Sebastian Simson... Sebastian S. asa ai spus cand am iesit prima data la cina... Si cand ne-am intrebat altadata cum te chema, ai zis doar Sebastian.
- Ema...Ma duc la ea si ii pun o mana pe umar, dar tresare si ma retrag.
- M-ai intrebat tot in prima seara de ce am devenit avocat pe procese de divort...
Imi amintesc si stiu raspunsul... L-am stiut de atunci, sau si mai bine zis din ziua cand am vazut ca urmeaza facultatea de drept.
- ...pentru tine m-am facut avocat Sebastian... Am crescut cu ura pentru tine. De la 16 ani eu te urasc...
- Ema, nu-i vina mea...
- Ba da! Trebuia sa-mi spui...Se intoarce spre mine si e pentru prima data cand ma priveste. Raceala si ura, asta e tot ce vad in privirea ei. Sa dea naiba.
- Am gresit... Asta-i singura mea greseala Ema.
- Din cauza ta a murit mama Sebastian...
- Ba nu-i adevarat... Nu poti sa crezi asta, nici macar nu o cunosteam...
- Moral, esti autorul mortii ei. In ochii mei tu esti ucigasul. Sufletul nu a putut sa-i reziste la toata durerea asta.De ce ma acuza pe mine cand si eu am fost pus in aceeasi situatie? Nu eu mi-am dorit casatoria asta... Probabil la fel ca in cazul ei, am fost instiintat ca-s insurat.
- Ema, nu eu am vrut sa ne casatorim... Eu n-am facut nimic in cazul asta, pur si simplu mi s-a spus ca-s insurat 'de azi'. De ce ma acuzi mai exact?
- Ca ai omorat-o pe mama!Wow, calmitatea intruchipara isi iese din minti? Tipa la mine si o lacrima i s-a prelins pe obraz. Fac un pas spre ea sa o iau in brate, dar ma opreste ridicand bratul.
- Stai acolo.
- N-am omorat-o eu micuto... Nu-i vina mea. Am fost pus in aceeasi situatie ca si tine...
- Poate ca ai dreptate, dar tot nu pot. Cel putin nu inca... De aceea am zis de divort... Divortam si o luam de la capat.
- Separat?
- Nu, impreuna. Ma omoara gandul ca esti Simson intelegi? Nu pot sa trec peste asta...
- Sunt iubitul tau...
- Esti Simson!Trag un picior la scaunul din fata mea si se rastoarna cu zgomot. Nu pot sa o las! Nu vrea sa o pierd si sa mai traiesc fara ea. Inainte nu stiam cum e, dar acum nu mai pot! O vreau si am nevoie de ea ca de aer. E totul... A devenit totul si acum vrea sa divorteze. Eu care ma gandeam ca o sa se bucure si o sa ma accepte, dar ea vrea sa divorteze...
- Nu pot Ema...
- Nici eu Sebastian...Ba poate. Cum a putut pana acum, poate si de acum inainte. Nu trebuie sa se schimbe nimic intre noi. Din contra, trebuie sa fie mai bine. Sa traim fericiti si sa facem o gramada de copii, la casa noastra si sa ne iubim pana la moarte.
- Vreau doar putin timp de gandire Sebastian. Nu pot sa neg tot ce simt pentru tine, este evident...
Macar atat. Macar nu are ipocrizia sa spuna ca nu ma iubeste sau mai stiu eu ce minciuni.
- Pe Sebastian il iubesc, pe Simson il urasc... Ce sa fac? Zi-mi tu cum sa fac sa fie bine intre noi. Acum cand ma uit la tine il vad pe barbatul pe care il iubesc sub numele celui pe care il urasc.
Ma ia ameteala. Asa face si in sala de judecata, se joaca fara mila cu mintea oamenilor si jongleaza cu greutatea cuvintelor?!
- Ce-mi ceri Ema? Nu pot sa divortez...
- Doar timp. Si daca divortam nu inseamna ca ne despartim. Te rog din suflet sa ma intelegi ca sunt pusa intr-o situatie grea. Esti intruchiparea a ce iubesc si urasc. Amandoua in acelasi timp.
- Nu-i vina mea...
- Stiu, poate ai dreptate, dar cum sa fac? De aproape jumatate din viata il urasc pe Simson. Si mai ales ideea ca sunt casatorita cu el.
- Eu sunt Simson, dar ma si iubesti...Se joaca cu mintea mea... Jur ca ma joaca pe degete si habar n-am ce m-a lovit pentru ca sunt tentat sa accept.
- Il iubesc pe Sebastian... Il iubesc din tot sufletul si mi-as dori sa fiu casatorita cu el...
- Esti...
- Hai sa divortam iubitule si sa o luam de la inceput. Ema si Sebastian...Nu! Nu divortez orice ar fi. Ii dau putin timp daca are nevoie cu adevarat, dar nu divortul.
- Poate asa reusesc sa sterg ura pentru Simson...
- Uite Ema... Iti dau timp... Cat vrei?
- Sebastian...
- Nu sunt de acord sa divortam, dar te las cateva zile sa te acomodezi cu ideea.
- E bine si asa...
- Vineri ma intorc la tine si o luam de la inceput, cum ai promis.Ma indrept spre usa pentru ca am si eu nevoie sa evadez putin. O saptamana si atat, mai mult nu las de la mine.
Spor la citit😘😘😘
CITEȘTI
EXTRAconjugal 🔞 (finalizata)
RomansaViata nu a fost chiar prietenoasa pentru Ema care la varsta de 16 ani a ramas singura si a aflat ca este casatorita. Devine un avocat de succes si traieste dupa reguli stricte, autoimpuse, pana in ziua in care il intalniste pe Sebastian si incep imp...