''Amon u küçümseme, burada en az devlet kadar güçlüdür.''
''Göreceğiz.''
Üsse giderler ve teçhizat donanırlar. Maria ellerini havaya kaldırdı ve önemli biligilerin olduğu hard disk leri toplamalarını emretti, ardından eski binanın güçsüz duvarlarına c-4 patlayıcıları hızlı bir şekilde yerleştirdiler ve binayı boşalttılar, Bekir ve ekibi, Maria ile gittiler, orada kalan birkaç kişi ise amon un adamları binaya girer girmez tüm binayı havaya uçuran c-4 leri patlattı. Bekir gözlerini Maria'nın kolundaki uzun ve derin yanık izine bakarak sordu;
''Şimdi nereye gidiyoruz ?''
''Amon'a saldırmaya gidiyoruz!''
Başta bekir olmak üzere araçtaki tüm ekip şok olmuştu. Atilla kıza uzun uzun bakarak ''Tebrik ederim Maria, çok cesursun, bende öyleyimdir biliyor musun?'' derken Maria gülüyordu, Bekir arka koltukta oturan Atilla'ya döndü ve ''Hiç zamanı değil!'' diyerek çıkıştı. Ve devam etti.
''Tamam Amon a saldırıyoruz ama planın henüz ayarlanmamış kısımları var.''
''Artık plan yok, dolayısıyla ayrıntıları da olmuyor. Amon geldiğinizi öğrenmiş, şimdi saldırmazsak asla başaramayız, bu iş biter.''
''Peki ya Amon un evi nerede?''
Maria yavaşça frene bastı ve önce kendi arası ardından da ardındaki konvoy durdu.
''İşte karşında.''
Maria aracından inip arkasındaki uzun konvoy boyunca koşarak askerleri sıraya dizdi ve tekrar dönüp en öne, kendi aracına geldi, bu sırada Bekir, Atilla, Yavuz ve Marcus karşılarında duran dev piramit e hayranlık ile bakıyorlardı.
''Adam mısır piramitlerinde mi yaşıyor?''
''vay anasını be!''
Maria arabanın bagajındaki silahları çıkartırken gülümseyerek lafa karıştı.
''O gerçek bir piramit değil. Birkaç sene önce amon onu kendisi oraya dikti, dikkatli olun içerisi adam kaynıyor, onlara göre az sayıdayız. Olabildiğince hızlı bir şekilde adamlarınızı alıp çıkalım.''
Birkaç adım ileri gelen Bekir üzerinde durduğu kum tepesinden, önündeki devasa yapıya baktı, babasının seini duydu.
''Anlayacaksın oğlum..''
Kendince cevap verdi.
''Anlıyorum baba!..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lagos (Tamamlandı)
ActionNijerya' da 10 Türk subayı kaçırılıyor ve fidye isteniyor. Siz olsanız ne yapardınız? onlara fidye mi gönderirdiniz yoksa dünyanın en tehlikeli askeri birliğini mi? 'Lagos aksiyon türüne yeni bir soluk katmak için geliyor.