SCHŮZE

174 5 5
                                    

Vyšla jsem z krámku a zamířila jsem zpátky ke vchodu do Děravého kotle.
U vchodu jsem na sebe použila kouzlo změny vzhledu, aby mě nikdo nepoznal.
Vešla jsem do Děrávého kotle, kde bylo prázdno. To vlastně není tak divný, protože bylo něco málo po půlnoci.
Z děravého kotle jsem zamířila přímo do Malfoy Manor, kde jsme měli sídlo.
Toto sídlo patří jednomu ze smrtijedů.
Konkrétně patří Luciusi a Narcise Malfoyovým a jejich synovy Dracovy.
Když jsem přišla přímo k sídlu začalo mě pálit znamení zla. Á super to se koná další schůze. Jsem zvědavá jaký další plány máme. Řekla jsem si.
Řekla jsem heslo: ČISTOKREVNÍ. Brána mě pustila dál a já vešla na pozemky sídla. Přišla jsem do velké rozlehlé místnosti se spousty dveřmi. Osvětlena byla pouze čtyřmi pochodněmi visící na zďi.
Zamířila jsem k velkým dveřím, které vedli do jídelny. V jídelně stál obrovský stůl se spousty židlemi.
Už tam bylo několik smrtijedů. Sedla jsem si vedle Bellatrix a Narcisi. Patřila jsem k nejvěrnějším smrtijedům. Také jsem měla tu čest sedět blízko pána zla. Všichni ostatní už dorazili a už jsme čekali pouze na našeho Mistra. Náš mistr zrovna přichází a my jsme na důkaz věrnosti povstali a sklonili hlavu ke stolu.
Mistr se posadil a vyzval nás abychom se posadili. Všichni se tedy posadili a Mistr začal mluvit. ,,Mí drazí, vítám vás. A teď chci, aby mi Aileen dala tu krabičku." Váhavě jsem vstala a podala jsem mu ji. Pán zla se pousmál a vybídl mě, abych si sedla
,,Tahle věc mí věrní slouží..."

Život smrtijedkyKde žijí příběhy. Začni objevovat