O týden později
Už uběhl týden od té doby co mě fenčáné poprosili o pomoc. Všichni plánují jak osvobodit Ollivandera. Za ten týden se ke mě začali kupodivu chovat líp.O dva týdny později
Ti féničané nejsou tak hrozní, jak jsem si původně myslela. Jsou na mě docela milý kromě jednoho. Sice nevím jak se jmenuje, ale je to muž se světle hnědými vlasy, o kolo dvaceti let. Je docela pohledný.
Pořád na mě kouká jako kdybych každou chvíli měla vybouchnout. Vždycky když ho spatřím mě hřeje u srdce a mám takový divný pocit. Musím se ho zeptat co mu na mě vadí. Vlastně vím co mu na mě vadí, ale chci mojí teorii ověřit. Dneska večer se ho na to zeptám.
Málem bych zapoměla zmínit, že už mě nedrží ve vězení. Můžu si chodit po tomhle sídle jak chci, ale vždycky mě hlída někdo z féničanů, například dneska to je Moody. Moody je asi jediný tady koho nesnesu. No, ale na tom nesejde.Večer
Už je večer a já se chci zeptat toho neznámého proč se na mě dívá jako na bombu. Když jsem vešla do jídelny, šla jsem hned za neznámým.
,,Mohu si sednout?
,,Jo.''
,,Můžu se vás na něco zeptat?''
,,Ptej se.''
,,Všimla jsem si, že se na mě díváte jako na bombu a tak se chci zeptat co vám na mně tolik vadí.
,,To co děláš. Sice tě pořádně neznám, ale ani nemám zajem tě poznat.''
,,Kdyby jste mě ale poznal o trochu líp, možná by jste změnil názor.''
,,Možná. Ty jsi Ogdenová, že?''
,,Ano jsem.''
,,Jsi dcera Jackoba Ogdena a Alice Ogdenové?''
,,Ano, ale proč se ptáš?''
,,To tě zajímat nemusí
,,Mě to ale zajímá.''
,,To už je tvůj problém a teď mě už nech na pokoji''
,,Dobře.''
Hned jak jsme domluvili jsem vstala a odešla. Nepočkala jsem ani na večeři, nemám vůbec hlad. Teď potřebuji být sama. Chci přemýšlet o tom co mi právě řekl.Zdravím mí přátelé, vítám vás u nové kapitoly. Tentokrát je o něco delší než je u mě zvykem.
Přeji krásný den😀😀
ČTEŠ
Život smrtijedky
RandomÚryvek z příběhu: Byl pozdní podzimní večer a já jsem musela splnit úkol, který mi dal můj Mistr. Musela jsem to splnit nebo mě umučí k smrti.. Jsem jedna z nejvěrnějších a nejobávanějších smrtijedů vůbec. Musela jsem si dávat pozor na členy fénixov...