ÚKOL ČÁST 2.

144 5 0
                                    

Společně s Bellou jsme se přemístili na obrtlou a z ní jsme chtěli jít na příčnou ulici k Ollivanderovy. Došli jsme na konec obrtlé a použili kouzlo změny vzhledu. Příčná byla vyprázdněná, protože bylo asi kolem druhé hodiny ranní. Zamířili jsme přímo k Ollivanderovy. Vešly jsme, vytáhli jsme hůlky a začali ničit celý obchod. Ollivander přišel a zděsil se jak jeho milovaný obchod vypadá. Obě dvě jsme vykřikly pouta na tebe. Ollivander se snažil jakkoliv vymanit z našich pout. Já jsem ho chytla v podpaží a přemístila jsem se s ním k Malfoy Manoru. Řekla jsem heslo ČISTROKREVNÍ. Vstoupila jsem s Ollivanderem taženým za mímy zády. Neustále se snažil vymanit, jenže se mu to nepodařilo. Táhla jsem ho k Mistovým komnatám. Za náma šla Bella a mířila hůlkou na Ollivandera. Zaklepali jsme a čekali až nás náš Mistr vyzve a my mohli jít dál. Konečně řekl: ,,Dále." Otevřeli jsme dveře a vstoupili. ,,Máme Ollivandera můj pane." Řekla jsem.
,,Výborně." Odpověděl. ,,Běžte!" Přikázal nám. Otočily jsme se a vyšly ke komnatám. Bella odešla směrem komnata Narcisi a já jsem šla do své komnaty. Byla jsem hodně unavená. Převlékla jsem se a lehla si do postele. Pomalu jsem se propadávala do říše snů.

Život smrtijedkyKde žijí příběhy. Začni objevovat