PORADA 2/2 + DIVNÝ POCIT

67 1 0
                                    

Z pohledu Jamese

,,Teď rozhodneme o jejím osudu."
Cítil jsem, jak Aileen ztuhly svaly v těle. Pohlédl jsem na ni s utěšujícím pohledem. Ale zřejmě to nepomohlo.
,,Kdo je pro Azkaban?"
Na chvíli se nic nedělo, ale potom skoro všichni začali zvedat ruce. Bylo mi jasné, že to tak dopadne.
,,No, myslím, že ani nemá cenu se ptát na tu druhou možnost."
Podíval jsem se na Aileen, ta vypadala jako by se nic nestalo. Její levé zápěstí jsem stále svíral v pevném sevření.
,,Teď přejdeme k další věci. Mnozí z vás to již vědí, ale pro ty co to nevědí. Máme novou členku Fénixova řádu."
Ta nová právě vešla do místnosti. Byla dost hezká, možná i hezčí než Aileen.
,,Jmenuje se Ellis."
Hmm...krásné jméno. Pomyslel jsem si. Co to sakra je za pocit. Ach bože.

Z pohledu Aileen

Azkaban mě nějak nepřekvapil, věděla jsem, že to tak dopadne.
Ale byla jsem i přesto znepokojená. James se celou poradu díval na Ellis. Měla jsem z toho velice divný pocit. Pocit, který mi říkal, že něco není v pořádku.
Když už porada skončila, James se zvedl ze židle a odešel za ní. Snažila jsem se dělat jakoby nic. Co nejrychleji jsem vyšla schody na horu a vešla do pokoje, ve kterém spím. Posadila jsem se na postel a přemýšlela o všemožných věcech. Nejvíc mě, ale tížila myšlenka na Jamese.
Přemýšlela jsem nad tím strašně dlouho.
Někdo zaklepal na dveře a vešel dovnitř. Ten někdo byl James. Na tváři měl úsměv. Vypadal docela šťastně. Beze slov si ke mně přisedl, a začal mě hladit po vlasech...

Zdravim vás milý přátelé. Jen vám chci moc poděkovat za podporu. Na obrázku nahorlře je Ellis.
Přeji krásný den😀

Život smrtijedkyKde žijí příběhy. Začni objevovat