11.

2.8K 137 13
                                    

Probudilo mě sluneční světlo. Otočila jsem se na bok směrem k Finnovi. Neležel tam. Rychle jsem se zvedla do sedu a rozhlížela se po jeho pokoji.

Zvedla jsem se z postele a pomalu otevírala dveře od pokoje. Pomalu a potichu jsem sešla schody a hledala toho kudrnatýho blbce. Byl v kuchyni a něco tam dělal. Počkat! On uklízí?

,,Jé ty už jsi se probudila" usmíval se na mě s hadrem v ruce. Pouze jsem se úsmála a sedla si ke stolu na židli. ,,Dáš si něco?" pohladil mě po vlasech. Ještě jsem byla v takovém polospánku, takže jsem ještě moc nevnímala. ,,Udělej mi kafe teda ne! Kakao.. Ne to vlastně nechci. Udělej mi čaj" řekla jsem ze zavřenýma očima.

Finn se zasmál a začal vyndávat hrnky na čaje.

,,Finne? Já za chvíli budu muset jít domů" vyhrkla jsem ze sebe. ,,Cože? Proč?" otočil se na mě s cukrem v ruce. ,,Rodiče mě už chtějí doma" protočila jsem očima. ,,Tak to ještě aby jsme si užili, když už musíš domů" sedl si ke stolu s hrnky. ,,Finne.. Nic spolu nemáme a nikdy mít nebudeme" pousmála jsem se na něho. ,,Včera večer jsi mi řekla miluju tě a potom jsi se semnou líbala" pozvedl jedno obočí. ,,Na to miluju tě jsi mě jenom zkoušel, brouku. A to líbání? To nic neznamenalo, dobře?" chytla jsme ho za ruku a pousmála se.

Finn si přitáhl ruku k sobě, abych ho nedržela a oči odvrátil ode mě.

Začínala jsem se Finna opět bát. Co nejrychleji jsem vypila čaj. ,,Jdu se obléknout zpátky do svýho oblečení a pak odejdu" pozvedla jsem obočí.

Zvedla jsem se do jeho pokoje, abych si šla pro oblečení a  taky se převlíkla.
Rychle jsem na sebe vzala svoje černé džíny, bílé triko a svou koženou bundu.
,,Teď odtud padám" povzdychla jsem si

Sešla jsem schody a už to mířila ke dveřím. ,,Ty už jdeš?" stoupl si Finn před dveře. ,,Ano jdu. Už musim" protočila jsem očima a chtěla dveře otevřít. Finn kliku bohužel chytl. ,,Než půjdeš.. Nejsem tak špatnej co" pousmál se. ,,Ne nejsi" zasmála jsem se. Finn mě teda pustil. Rozloučili jsme se a já už konečně šla domů.

Hodně nudná kapitola, ale věřte že když jste nemocní.. Psát fakt nejde xddd

Nenávidím Tě, WolfhardeKde žijí příběhy. Začni objevovat