,,Budík idiotskej" zařvala jsem na celej pokoj. ,,Kurva drž už hubu" hodila jsem budík na zem. Prohrábla jsem si svoje krátký vlasy. ,,Úžasnej pocit" šeptla jsem. Po chvíli jsem se vydala do koupelny. Ještě bylo v umyvadle pár ustřižených pramenů z mé hlavy. ,,Už nikdy víc" spláchla jsem vlasy.
Svoje vlasy jsem si nějak učesala, aby to vypadalo hezky a taky nějak normálně. Dala jsem si černou tužku na oči, trošku černých stínů a udělala si jemné linky.
Na sebe jsem si vzala červenou košili a na to svojí koženou bundu. Potom jsem si vzala kožené černé kalhoty a černé vysoké boty. ,,A teď to tam jdeme rozbít" mrkla jsem na sebe v zrcadle.
Šla jsem po chodbě a jen sledovala pohledy lidí. Slyšet jejich kecy..
,,Nepoznávám ji"
,,Co si to udělala s vlasama"
,,Proč"
,,Proč skončila s tou soutěží"
,,Co to má na sobě"
Zastavila jsem se uprostřed chodby. ,,Máte semnou nějakej problém?" otočila jsem se na lidi, kteří na mě měli furt nějaký kecy. ,,Jo, vypadáš jako nějaký kluk" zasmála se nějaká holka. zamračila jsem se a naproti ní se rozběhla. Silou jsem ji přimáčkla na skříňku.,, Ještě jednou o mě něco cekneš a rozbiju ti tu tvojí hubu do krve" ironicky jsem se na ni usmála. Olízla jsem se dlaň a otřela ji o její nalíčenou a přímo zmalovanou tvář. Tyhle věci mám od Finna..
Otočila jsem se a takovej dav lidí co byl zamnou a civěl s otevřenou pusou. Mezi nima byl i Finn. ,,Představení skončilo vy jebky" zařvala jsem. Všichni se rozutekli do svých tříd, ale jedinej Finn se nehnul. Přistoupila jsem k němu a za ruku ho zatáhla na holčičí záchody, kam nikdo nechodí.
,,Promiň Finne, že jsem tam včera udělala tohle" sklopila jsem hlavu. ,,Náhodou jsi se zachovala dobře, ale proč jsi se ostříhala?" hrábl mi do vlasů Finn. ,,Moje máma by nepřestala, kdybych si je nechala dál dlouhý. A navíc tenhle novej sestřih se mi líbí" usmála jsem se na sebe do zrcadla. ,,Líbí se mi jak se teď chováš. Jsi teď stejná jako já co?" přistoupil ke mně blíž.
Najednou mi došlo co to vlastně dělám a co jsem před chvílí udělala. Vždyť já se chovám úplně stejně jako Finn dřív ke mně...
,,Nechovám se stejně jako ty. Jenom jsem si nenechala srát na hlavu" zasmála jsem se. ,,To se mi na tobě líbí. Tvoje nový já se mi dost líbí" chytl mě za boky a já jen čekala co bude dělat. Najednou jsme se začali líbat. Sama pro sebe jsem se pousmála a pokračovala dál. ,,Miluju tě Finne" šeptla jsem.
,,Vidíš? Řekl jsem, že tě donutím to říct"
ČTEŠ
Nenávidím Tě, Wolfharde
FanfictionTamara Anderson 16 let. Chodí do devátého ročníku. Její spolužák je Finn. Finn Wolfhard 17ti letý kluk. Finn je největší drsňák na škole a každý se ho bojí. Stejně tak Tamara. Má z něho hrůzu. Proč si ale Finn zrovna vybral Tamaru, jako oběť šikany?