1.Prima zi în noul oras

720 22 3
                                    

Hey lumee! Vreau sa va anunt ca aceasta carte are greseli gramaticale si voi incepe sa o editez cat mai curand , dar asta dupa ce trec de jumatate. V-as ruga sa cititi nota de la capitolul 5 pentru ca am nevoie de raspuns la intrebare. Va pup si lectura placuta!



- Rose, haide!

Am auzit vocea mamei strigandu-ma de la parter.

-Vin, mama !

Îmi iau valizele și cobor. Adio, casa in care am crescut... Astazi ne mutam in Londra. Ma intristeaza faptul ca ca nu imi voi mai revedea prietenii prea curand , insa ma încântă gandul ca voi avea parte de experiente noi.

Ii dau tatei valizele , iar eu urc în mașină. Din nefericire vremea nu tine cu noi, iar afara ploua torențial.

- Sunteți sigure ca nu ați uitat nimic?

Ne întreba tata.

- Da, am luat tot.

Am vorbit eu.

Deodată de aude cum se sparge ceva.

- Ups...

Tata si-a mărit ochii speriat ca a dat de dracu.

- MAI , IDIOTULE! AIA ERA VAZA MEA DE COLECȚIE!

A tipat mama la el și sunt sigura ca s-ar fi dorit sa il alerge cu o tigaie.

- De ce nu ai băgat-o în valiza?

- E PREA FRAGILA!

- NU VA MAI CERTAAATIII!

Tipa mătușa Sara la ei.

- Iubire, lasă-i.

O prinde unchiul Manual de umeri si ma abțin ca greu sa nu incep sa râd.

- MA LAȘI?!

S-a răstit la el și a inceput sa zboare după el cu o tigaie pe care habar nu am de unde a scos-o.

- NU VA MAI UITAȚI CUM SE CEARTA ȘI HAIDEȚI, CA PIERDEM AVIONUL!

Am tipat la ei si amândoi au urcat în mașină și pornim. Îmi scot din geanta căștile și le conectez la telefon, urmând sa pun unul din playlist-urile mele , acesta fiind și preferatul.

- Scumpo, trezește-te !

Am auzit vocea blanda a mamei.

- CE, AM AJUNS ÎN LONDRA ?!

- Nu, Iubito. Am ajuns la aeroport.

-Cat am dormit ?

- O ora și jumătate. La jumătate de ora după plecare , tu ai adormit.

Ma uit la ceasul telefonului , văzând ca e 21:30. Cobor din mașină și aștept ca tata sa îmi dea valizele.

- Mama, la ce ora e zborul?

- La 22.

Tata îmi dă valizele și intram în aeroport.

Bun. Am trecut de absolut orice control , de la valize pana la bilete și pașapoarte, iar acum așteptăm să urcam în avion.

Conectez la tableta din fata mea căștile primite la îmbarcare și răsfoiesc YouTube-ul . Într-un sfârșit găsesc ceva ce ma interesează și încep sa vizionez. După ce clipul se termina , incep răsfoiesc puțin meniul ce se afla în buzunarul scaunului din fata mea și aleg ce as dori sa mănânc.

- Buna! Doriți ceva, domnișoara?

Mi-a vorbit domnisoara căreia nu îi dau mai mult de 25 de ani.

My Demon IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum