Cum facem noi, la fiecare întâlnire cu cei din alte orașe, pentru orice eventualitate ne încarcăm pistoalele si stam in pozitie de tragere , până comunica șefii si pana eu fac cunostinta cu mana dreapta a celuilalt lider.Am luat in încărcător din cureaua mea cu incarcatoare si l-am băgat în pistol.
Eu sunt mâna dreaptă a lui Erick, deci eu voi coborî prima. Mi-am așezat mâinile în poziție de tragere si am coborât din dubita, cu ceilalți în urma mea.
Pe partea cealaltă erau italienii si englezii , asa ca am ocolit dubita, inca in pozitie de tragere si ne-am alineat fata in fata, dar picioarele mele aproape ca au cedat când am văzut cine era in dreptul meu.
- Harry...
Buzele mele i-au mimat numele , fără ca eu să le pot controla. Asta nu e posibil. Cred ca visez.
Si el se uita cu aceeași nedumerire si uimire la mine.
Însă cel mai oribil lucru este imaginea noastră: Unul îndreptat cu arma unul spre celălat.
Stiu ca Harry nu mi-ar face niciodată vreun rau ca asta si nici eu lui, dar imaginea asta este oribilă si nu o sa reusesc sa mi-o șterg din minte vreodata.
Pe lângă el, mai erau Lewis ,( stiu ca nu se scrie asa) Niall, Zayn si Liam.
După ce Erick si Mark - Așa am înțeles că îl cheamă pe cel al Londrei- au terminat de discutat, mi-am auzit numele strigat.
- Rose.
Mi-am îndreptat atenția spre Erick.
- Harry.
Am înaintat amândoi până am ajuns fata in fata si am lasat armele jos.
Harry a ridicat mâna dreaptă, iar eu am ridicat-o pe stânga.
- Harry Styles.
- Rose Wrise.
Ma abtineam atât de tare sa nu sar la gâtul lui și să îl sărut, dar nimeni de aici nu trebuia sa stie ca eu si Harry ne cunoaștem.
După ce am facut cunostinta si cu italienii , un foc de armă s-a auzit si in secunda următoare am văzut glonțul trecând prin fata mea, apoi multe altele peste tot.
- La dracu!
Am înjurat nervoasa si am urcat in dubita, ea plecând.
M-am așezat pe locul de lângă sofer , scoțând capul pe geam si începând sa trag spre cei din spatele nostru, care încet, incet, incetineau.
- Mai la dreapta. Vreau sa le trag in rezervor.
Zis si facut. Mașină a explodat si dupa un kilometru de mers am oprit toate dubitele pe un munte.
Am coborât revoltată din mașină, o dată cu ceilalți.
- Ti-am zis ca atacul asta e o idee proasta.
M-am răstit la Erick, nepasandu-mi de ceilalți din jur.
- Și ce? Vrei si un premiu?
S-a încruntat la mine si mai aveam putin si il plesneam.
Dar am decis să îi fac jocul si am ranjit.
- Bine, daca asa vrei! Urcati toți in masini! Atacul ala tot va avea loc!
Am spus autoritară și am mers cu pasi mari si apăsați spre dubita, urcând la volan.
- Rose, ce crezi ca faci?
M-a intrebat Erick atunci când am urcat in locul lui.
- Taci si urca!Am tipat nervoasa. Erick nu se supune la orice , dar stie ca atunci cand sunt nervoasa si fac urat, asa ca s-a urcat fără să mai spuna nimic lângă mine și am intors dubita. Toti șoferii au deschis ambele geamuri, asa ne puteam vedea unii pe alții și am observat ca si ceilalti au făcut la fel. Harry , eu si Mario eram la volanele dubitelor, asa ca le-am facut amândurora semn sa meargă înainte si am pornit cu viteză de pe loc.
CITEȘTI
My Demon I
RomanceDupa mutarea impreuna cu parintii ei, Rose incepe o viata noua in Londra, continuand sa sufere dupa cel mai bun prieten al ei , de care ii e foarte dor. Dar fara sa isi dea seama ca el e chiar langa ea, la liceul ei, insa numele lui nu mai e acelasi...