12. Filme de groază

154 10 0
                                    

Începea să se întunece , iar noi ne pregăteam pentru plecare. Inca nu sunt sigură dacă sa merg in Londra sau in New Yor. Harry a spus că vine cu mine in New York și ne întoarcem amândoi înapoi în Anglia.

Parintii mei m-au sunat de câteva ori , iar când le răspundem ieșeam afară.

Dacă stau să mă gândesc bine , ar trebui să merg întâi în New York. Mi-au rămas câteva lucruri pe acolo si nu stiu cand ma voi mai intoarce. Dar fără Harry. M-am dus la el.

- Harry, eu mă întorc în New York, dar singura.

Si-a intors privirea îngrozită spre mine.

- Nu te mai las sa pleci nicăieri fără mine.

- Voi fi bine, promit.

A oftat înfrânt.

- Bine, dar doar de data asta.

Șefii noștri au început să strângă dubitele si ne-au chemat.

- Ai grija de tine.

Mi-a zâmbit.

- Și tu.

- Te iubesc.

M-a sărutat.

- Și eu te iubesc.

Am zâmbit in sărut ,  apoi m-am îndepărtat de el cu bagajul meu in mana. M-am urcat la volanul dubitei noastre ,  asta pentru ca idiotul de Erick s-a împiedicat de un pietroi si si-a scrantit mâna dreapta.

După ce m-am asigurat că toți sunt in dubita , am pornit-o , mergând în spatele englezilor si in fata italienilor spre aeroport. Am tipat când un glonț ă intrat pe geamul dubitei din fata si am pus o frână bruscă, o dată cu ei. Am coborât panicată crezând că Harry este rănit,  dar cel rănit era șoferul, căruia îi intrase glonțul in brat. Nu intrase prea adânc, asa ca au stabilit că îl scot in avion si acum o sa conduca Harry.

- Ce dracu?

M-am întrebat în șoaptă la geamul lor. Nimeni cu un pistol nu era prin preajma si nu au mai trecut gloanțe.

Ne-am continuat drumul pana la aeroport, unde am lasat dubitele si ne-am urcat in avioane, eu aruncandu-i o ultima privire lui Harry.

- Esti un dobitoc, Erick.

I-am spus când am ajuns pe canapeaua avionului sau privat, bineînțeles ,  diferit de cele obișnuite. Pe partea stângă avea scaune obișnuite , care erau întoarse spre pasagerii de pe partea dreaptă, unde se afla o canapea pe lungimea unei jumătăți de avion.

- Multumesc de compliment!

Mi-a aruncat o privire ucigătoare si am izbucnit în ras , scoțând trusa de prim-ajutor de sub scaunul din fata mea si luând din ea spirtul alături de o bucată de vata si un bandaj. Am dezbrăcat geaca de piele si mi-am tras tricoul peste umăr , desfacand bagajul murdar si începând sa dezinfectez rana usturătoare. La dracu' cu asta.

De fiecare dată cand ma rănesc din asta , injur. Dar nu regret ceea ce fac, momentan. Nu stiu de ce fac asta. De mica am avut un fel mai sadic si ii ceream mamei pistoale de jucărie. Ma prefaceam ca împușc oameni prin casa si o dată am lipit pistolul din plastic de fundul mamei, spunandu-i ca o împușc. Cand am mai crescut si m-am documentat putin despre droguri , am inceput sa fur din faina mamei si o trăgeam pe nas, dar de fiecare dată ma înecam. În primul an de liceu , după ore, m-am ciocnit de Erick pe strada si ne-am împrietenit ,  cu toate ca el terminase liceul de un an. I-am povestit că sunt mai ciudata si ca mi se pare interesanta omorârea unui om - chiar daca pe vremea aia ma inspaimanta - și mi-a spus de banda lui. Stiam ca fiecare oraș avea o bandă si eram foarte curioasă de banda din New York, dar nu stiam cum sa dau de ei, iar când am auzit ca Erick este deținătorul mafiei din New York, nu îmi venea să cred. Mi-a propus să intru in banda , dar numai după niște antrenamente serioase si teste. Evident ca mintea mea bolnavă m-a împins sa accept, iar după antrenamente care au scos apele din mine si dupa ce am împușcat ceva oameni , Erick si-a dat seama ca, cu toate ca nici macar nu sunt majora, nu îmi era frică să apas pe tragaci când era nevoie.
Ma lua cu el in transporturi, atacuri si se dădea drept tatăl unei colege de ale mele , spunandu-le părinților mei ca ma ia in vacanta cu el si cu "fiica" lui. Cu timpul , ne-am atasat mult unul in celalalt si a prins din ce in ce mai multa incredere in mine, iar la un an, am devenit mâna lui dreapta. Lucru care atunci mi se părea fascinant , având în vedere că eram mâna dreaptă a șefului unei dintre cele mai mari mafii din lume, însă a devenit stresant , acum ca m-am mutat. Îmi povestise ca Mark , sau cum il strigăm noi, Dean este prietenul lui cel mai bun si seful mafiei din Londra , iar rivalii noștri sint norvegienii , din Oslo. Am aflat mai nou si ca , nu toate orasele au o bandă, doar capitalele , chiar daca New York nu este capitala Americii, reprezintă tara asta, împreună cu Los Angeles-ul. Mafiile din America , cea din Londra , Moscova , Madrid , Franța, Argentina si Italia sunt cele mai mari si câteodată se unesc între ele , cum s-a întâmplat acum dintre noi si italieni.

My Demon IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum