9. Erick

158 9 0
                                    

Harry si-a miscat încet buzele peste ale mele , tragandu-ma mai adânc la fundul piscinei, până picioarele mele au atins solul. Mi-a lipit pieptul de al lui , până lipsa de aer si-a facut aparitia. M-am dezlipit ușor de el ,nu toate că nu voiam si am inceput sa înot până la suprafață. După ce am tras o gura de aer si am vrut să ies , am simțit cum mi-a gadilat talpa. M-am aplecat si l-am prins de mâna, tragandu-l in sus. Cand a iesit, tot parul ii venea pe fața. Am chicotit si i l-am dat peste cap.

- Vreti ceva de mâncare?

Am auzit-o pe mama.

- O shaorma!

Am strigat eu , apoi fiecare a spus ce vrea.

La cam doua ore după aruncarea mea in apa, mama si Ali au decis să meargă si sa cumpere ceva se mâncare.

Eu am rămas cu tata, Zayn si Harry, cu care nu prea am mai vorbit, pentru ca erau părinții noștri de fata. Tata si Harry iar se balaceau ca doi copii , Zayn adormise , iar eu stăteam întinsă pe sezlong si citeam o carte. Asta până sa ii vad pe tata si pe Harry alergând spre mine. Am lăsat repede cartea ca sa nu mi-o ude, iar Harry a ajuns primul si m-a prins de abdomen , tata luandu-ma de picioare. Am incercat sa mă zbat , dar nu am nicio șansă împotriva a doi bărbați.

Tata mi-a dat drumul brusc , iar Harry si-a incolacit mai bine mâinile în jurul abdomenului meu si a vrut să sară cu mine in apa.

- Nu, Harry, nu! Te rog!

M-am plâns.

- Meriți si tu o baie.

A ras si mi-a sarutat discret gâtul, sărind cu mine in apa, apoi ieșind la suprafață, fără să îmi dea drumul taliei. Mine,

- Ha, ha, foarte amuzant. Va multumesc pentru racorire, dar acum chiar vreau sa citesc.

Le-am scos limba si m-am intors la sezlongul meu.

- Frumos prosop , apropo!

A strigat Harry in urma mea.

- Ah, mersi!

Am ranjit si am luat prosopul cu inițialele lui, stergandu-mi corpul si asezandu-l înapoi pe sezlong. M-am întins pe el, luând cartea de pe măsuță si începând sa o citesc, până am auzit râsul mamei mele si al lui Ali.

- Nu pot sa citesc si eu liniștită.

M-am ridicat de pe sezlong si am mers să le ajut. Simțeam privirea lui Harry insistenta pe mine, mai ales pe sezutul meu. Am luat shaorma mea si kebab-ul lui Harry si m-am intors, dandu-i-l. Mi-a zâmbit și i-am intors zâmbetul, apoi m-am așezat și mi-am desfăcut shaorma, muscand din ea.

Cand părinții noștri erau prinși intr-o discutie cu filme horror , Harry s-a apropiat de mine.

- Cum e shaorma, iubito?

Mi-a șoptit ei a ranjit pervers , eu inecandu-ma.

- Nu puteai sa imi spui asta după ce inghiteam?

M-am încruntat la el.

- Și eu te iubesc!

Si-a lipit buzele de ale mele.

- Suntem bine?

Am dat ușor din cap și am mușcat iarăși din shaorma mea.

- Daca nu va supărați , eu o sa ma duc in camera.

Am spus după ce mi-am terminat shaorma , începând sa imi strâng lucrurile. Am îmbrăcat maieul si pantalonii , luandu-mi prosopul, telefonul si uleiul , apoi am plecat in camera.

My Demon IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum