20. Cumnați

106 6 0
                                    


Harry se dadu jos de deasupra mea, in timp ce eu priveam spre costumul sexy sfasiat.

- Ii datorez un costum Janettei.

- Deci, m-ai iertat? Ma intrebă ranjind si am ras, aproband din cap.

- Dar sa nu mai pleci niciodata fara sa ma anunti, l-am sarutat, ridicandu-ma de pe pat si dezbracand materialul distrus de pe mine, inpreuna cu jartierele rupte si pantofii, care slava Domnului , scapasera teferi.

Mi-am imbracat hainee negre si mi-am asezat parul pe umeri, intorcandu-ma spre Harry.

- Nu-mi mai dai o doza, nu? m-am milogit la el si a dezaprobat din cap.

- Maine o sa iei tu, dar putin.

Ramasese sa ma duca el la aeroport, asa ca s-a imbracat si am coborat, unde Janette si Lewis- care nu pot nega ca aratau foarte satisfacuti- ne asteptau. Ea s-a ridicat si mi-a facut pervers cu ochiul, apoi m-a imbratisat.

- O sa ne fie dor de tine fato! zambi si ma stranse iar in brate, apoi l-am imbratisat si pe Lewis, mergand spre garaj.

M-am urcat in masina lui Harry facandu-le cu mana, apoi am iesit din garaj in intunericul noptii. Am ajuns repede la aeroport, datorita talentului la șofat al lui Harry. Era 22:43, deci mai aveam aproximativ un sfert de ora. L-am sarutat pe Harry, parca luandu-mi toata esenta din el si l-am privit apoi in ochi.

- Te iubesc! am marturisit sincer.

- Te iubesc, imi raspunse inapoi si am simtit cum mi se strang lacrimi in ochi.

- Nu stiu daca o sa pot sa te sun, tata e mereu cu ochii pe mine. Dar voi face tot posibilul.

O lacrima mi s-a scurs pe obraz, insa el a sters-o repede.

- Nu e nevoie sa plangi. Ti-am promis ca vom rezolva. Ma trase la pieptul sau si i-am tras aroma afrodisiaca in plamani.

M-a mai sarutat o data, pana Erick m-a chemat si a trebuit sa plec, cu traistuța mea de haine dupa mine.

Avionul a decolat, iar eu il priveam pe Harry prin geamul micut, care zambea incurajator, insa eu plangeam aproape in hohote. Stiam ca aveam sa-l vad curand, dar nu puteam rezista.

Drumul fusese veșnicul. Vorbisem cu Erick despre transportul de saptamana viitoare, iar restul plictisitor. Mare parte din timp am dormit, epuizata de aventura cu Harry si de restul zilei si injurand ca am plecat cu o zi mai devreme.

Aceeasi aterizare, aceeasi plecare cu masina mea ramasa in parcarea aeroportului, dar acum urma intalnirea cu tata. Cu putin noroc, poate doarme.

Am parcat masina in fata casei si am coborat, incercand sa inchid poetiera cat mai silentios, dar clinchetul ei atunci cand am incuiat-o nu a fost unul tocmai silentios.

Am descuiat incet usa si am urcat in camera mea. Peste tot era intuneric, deci probabil dormea.

Am incuiat usa de la camera mea si m-am schimbat rapid in pijamale, culcandu-ma.

Alarma mea asurzitoare m-a trezit si m-am ridicat nervoasa. Era a doua zi dupa intoarcerea mea in New York, nu dadusem ochii cu tata ieri, fiind ca fusese plecat toata ziua, dar acum trebuie sa fie la servici, pentru ca in fiecare dinineata cand ma trezeam el deja plecase, deci m-am imbracat intr-o pereche de blugi albastri si un pulover vișinu si calduros. Am incaltat o pereche de ghete scurte negre, cu toc si mi-am imbracat paltonul, completand apoi cu un fular pufos si cu geanta mea. Machiajul a rămas unul format din eyeliner, romei si ruj mat, cu un strat foarte subțire de fond de ten, iar parul l-am ondulat usor si l-am lasat sa ini casa pe umeri, punand deasupra lui un fes gri, lasat pe spate. Cand am iesit afara, am constatat ca tata imi luase masina. Om nenorocit!

My Demon IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum