Cook se află din nou în fața mea. Am mormăit o înjurătură si am privit clasa. Harry ma privea cu o expresie nervoasa, dar nu era nervos pe mine.
- Scuze pentru întârziere.
Am mormăit încercând să nu urlu la el.
- Nicio problemă. Eu sunt noul tau profesor de fizică, Cook Davens , dar tu?
Avea o atitudine prietenoasă, dar rânjea discret si imi venea sa ii dau un pumn de toata frumusetea. Si cand ma gandesc ce bine ma înțelegeam cu el la fosta scoala.
- Rose, Rose Wrise.
- Încântat de cunostinta! Acum du-te in banca. Nu am apucat sa ma prezint si colegilor tai.
Am mers mormaind spre una dintre cele două banci libere mai ib fata de
Harry si mi-am privit profesorul cu o tentă de încruntătură pe fata.- Bun, copii. Numele meu este Cook Davens si sunt noul vostru profesor de fizică. Am venit de la un liceu din America - iar când a zis asta m-am privit pe mine intenționat si m-am încruntat la el - , am 28 de ani și am predat în mai multe licee din Marea Britanie si America, deci am ceva experienta. Hmm..acum sa scoatem pe cineva la tabla.
Si-a pus mâna în bărbie gânditor.
- Rose, treci aici.
Am marait si m-am ridicat din banca, privindu-l pe Harry care era si mai nervos decât mine.
- Înainte să îți dau de lucru, frumoaso , vreau sa il intampini pe noul vostru coleg.
L-am privit nedumerită. Nu am avut sa il intreb , căci o bătaie în ușa s-a auzit, iar ea s-a deschis.
- La dracu' cu tine.
Am șoptit.
Privirea mea s-a îndreptat spre cel care a intrat pe ușa si am simtit ca imi pierd luciditatea.
- Rose, clasa, el e Jack, fiul meu.
Am marait când Jack s-a uitat fix la mine cu expresia nedumerită. Visul meu se adevereste din ce in ce mai mult. Acum mai lipsea sa ma iau la bătaie cu ei.
- Jack, du-te in banca. Rose , scrie exercițiul din cartea aia la tabla. Eu am putina treaba. Sa gasesc gălăgie aici ca va pun 2 la toti.
Ne-a amenințat si am luat cartea de pe catedra , începând sa scriu exercițiul la tabla, asta până a iesit Cook, iar în clasa s-a facut gălăgie. Nici dacă voiam nu mai puteam sa scriu , asa ca m-am dus rapid la Harry, trecând pe lângă banca lui Jack.
- Cine dracu' e ala?
A arătat spre Jack si mi-am scarpinat ceafa.
- Nu pot sa iti zic. O sa reacționezi urat.
- Nu fac nimic , Rose, promit.
Am oftat și mi-am umezit buzele.
- Jack e fostul meu iubit.
Am spus si am văzut cum i s-au întunecat ochii si a vrut să se ridice din banca, dar mi-am pus mâinile pe umerii lui si l-am așezat înapoi pe scaun.
- Ai promis. Stai cuminte.
M-am dus înapoi la tabla si m-am străduit să scriu.
Terminam de scris si rezolvasem, asa ca am asteptat ca diavolul sa intre , ceea ce a făcut la un minut după.
- Bun. In banca.
M-am uitat urat la el si am mers în banca mea, simțind privirea lui Jack si a lui Harry pe mine.
CITEȘTI
My Demon I
RomanceDupa mutarea impreuna cu parintii ei, Rose incepe o viata noua in Londra, continuand sa sufere dupa cel mai bun prieten al ei , de care ii e foarte dor. Dar fara sa isi dea seama ca el e chiar langa ea, la liceul ei, insa numele lui nu mai e acelasi...