10. Am plecat!

140 10 0
                                    

Rose: Pentru ce?

Erick: Avem un transport de arme în Rusia, mai dificil si stii ca tu esti printre cei mai buni.

Rose: Cine mai participa?

Erick: Cei din Londra, de unde esti tu si cei din Roma.

Rose: Si când se tine?

Erick: Peste 3 saptamani. Vreau sa vii in New York cu 5-6 zile înainte, bine?

Rose: Ok.

Am trimis mesajul si cu asta am închis. Stiam ca nu am de ales si oricum, as putea pleca peste 2 saptamani -cand se termina vacanta- cu părinții mei.

Erick e șeful meu din Mafia sau Banda Americană  Orașele mai mari au câte o mafie, inclusiv New York. Mafie in care am intrat si eu. Cei care ma cunosc bine stiu ca imi place adrenalina si cu toate astea, eu sunt cea mai bună din mafia orașului. Erick spune că ma prefera pe mine pentru ca nu îmi e frică să apas pe tragaci când vine vorba si ma descurc la volanul oricărui vehicul. Cu toate că m-am mutat din America ,  am rămas în mafie. Erick m-a chemat pentru un transport de arme din Rusia si chiar pare dificil.
Nu de alta , dar transporturile de arme sunt mai dificile decât cele de droguri, care sunt si mai dese. După spusele lui Erick , pentru el si transporturile de arme sunt aproape la fel de usoare decât cele de droguri, dar daca e, spune că e dificil, inseamna ca asa e si o am nevoie de putin antrenament ca sa imi reintru în formă.

Am observat ca si Harry a primit un mesaj , dar nu l-am luat in seama.

Am primit un alt mesaj de la Erick.

Erick: Apropo, o sa fie si un atac tot acolo, cu cateva zile inainte . Pwwp :)))

Am expirat nervoasa. Erick stie ca nu îmi plac atacurile și de fiecare dată îmi spune după ce accept, ca sa nu mai pot da înapoi. Mereu am urat atacurile pentru ca de fiecare dată ieșeam cu răni sau o zgarietura-doua.

Rose: Te urăsc! -_-

Erick: Da, da, si eu te iubesc! :))

Am marait nervoasa si mi-am blocat telefonul, coborând din mașină atunci cand am realizat ca am ajuns.

Mi-am întins prosopul pe sezlong si mi-am dat rochita jos , intinzandu-ma.

- Rose, vii sa facem o baie?

Am auzit vocea lui Zayn.

- Nuu.

Am mormăit cu ochii închiși, iar când i-am deschis, cu toții plecaseră, înafară de mama , asa ca am decis să îi spun.

- Mama , voi in New York stati in vechea casa?

- Nu, de ce?

- Vreau să vin cu voi când plecați, pentru o vizită de care îmi este dor si voiam să stau singura in casa cea veche.

- Bine. Poti sta. Nicio problemă. Dar liceul?

- Fac pe racita si imi iau o scutire medicală. Santajez eu cumva medicul de familie al lui tata.

Am ranjit iar mama si-a dat ochii peste cap , amuzată.

- Esti clona mea din adolescenta.

Am observat ca avea o sgarietura pe marginea spatelui. Una destul de mare.

- Ce ai pe spate?

Am intrebat-o cu ochii mari.

- Eh, de la aripi. Mai imi fac răni câteodată.

My Demon IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum