21. Avionul

122 8 1
                                    

Pot recunoaște, că ziua asta a fost fenomenală. Harry mi-a cunoscut în sfârșit vechii prieteni nebuni, Tessa plecase, dracu' știe unde, dar nici nu îmi păsa și speriasem toți oamenii care treceau pe lângă noi pe stradă. Fuseseră câteva ore distractive, dar acum, eram acasă,în cada mea plină cu apă, relaxandu-mă după ziua plină pe care am avut-o. Simțeam mirosul de lavandă cum se strecura în aburi fierbinți spre tavan și imi relaxau narile, pe când spuma imi răsfăța corpul. Parul meu era prins in coc, cu câteva șuvițe răzlețe ce mi se prelingeau pe față, udandu-si vârfurile în apă.

Harry era în camera mea, cel puțin acolo il lăsasem, dar acum probabil colindă prin casă. Surpriza lui neașteptată mi-a oferit o stare pozitivă toata ziua, buzele mele formând un zâmbet de fiecare dată când îl priveam. Dar, atunci cand te gândești la lup, lupul la ușă, sau mai degraba demon.

Crețul dădu buzna pe ușă, cu un rânjet tamp pe față și l-am privit amuzată. Tranti ușa în urma lui , apoi o încuie si expresia sa se schimba brusc într-una sălbatică și perversă, venind cu pasi mari spre mine si tragandu-ma intr-un sărut energic, unde buzele noastre se framantau flamande, până limbile noastre s-au reîntâlnit si au format adevăratul spectacol.

Un marait a iesit din gâtul lui si l-am văzut cum isi desface cureaua la pantaloni, tragandu-i in jos, apoi despartindu-se de buzele mele pentru a-și da jos tricoul, dar s-au reunit imediat. Și-a tras și boxerii peste coapse, apoi si-a depărtat picioarele și a intrat peste mine în cada. Cantitatea apei parca s-a dublat, umplând rapid cada si aproape dand pe lângă, ceea ce s-a si intamplat atunci când Harry a găsit minunata modalitate de a-mi desface picioarele. Si-a îndesat abdomenul între ele și a marait supărat cand a realizat ca el nu imi vede decat capul si genunchii. A încercat să îndepărteze spuma, dar era incredibil de multă, iar după vreo 10 minute, a renunțat.

- Consecințele sexului în apa, iubire, am rostit senzual aproape de buzele lui, dar parca am văzut cand o idee i-a trecut prin cap și nu am avut timp sa incerc sa o ghicesc ,căci imediat imi prinse spatele si ma ridică aproape in șezut, unindu-si buzele cu ale mele, dar se dezlipi repede de ele și îmi privi pieptul.

- Ești atat de frumoasa... șopti ca în vis și, ca să îi fac mai în ciudă, mi-am băgat rapid mâinile in parul său, împingandu-mi pieptul în față și scoțând un mârâit de la el. Înainte să apuc să rânjesc i-am văzut capul coborând spre sânii mei și dinții săi s-au înfipt rapid în sfârcul sânului meu stâng, care s-a întărit imediat, scoțând însă un geamăt puternic de la mine, care l-am tras mai puternic de păr. Limba sa se învârti în jurul sfârcului meu, apoi mă lăsă să cad înapoi în apă, coborându-și mâinile pe șoldurile mele. Dar eu nu mai rezistam.

Mi-am înfășurat picioarele în jurul taliei sale și mi-am ridicat pelvisul, simțindu-mi feminitatea lipită de varful madularului erect. Înainte să apuc să mă împing mai tare, Harry îmi strânse șoldurile și mă opri.

- Ce mai e? l-am întrebat expirând greu.

- Iubito, nu am un prezervativ si sunt sigur că nici tu nu ai în casă, spuse cu vocea aproape sugrumată si am început să mă fâțâi in apă, care s-a prelins pe lângă cada plină.

- Nu mă ajuți, spuse și mi-am dat seama că îmi frecam feminitatea de erecția lui. Mi-am strâns dinții nervoasă și am vrut să mă împing în el, dar am fost întreruptă de o bătaie în ușă și mi-am strans dinții.

- Rose, ești aici? am auzit vocea tatei din partea cealaltă a ușii și am înjurat în gând. Ajunsese acasă și eu nu îmi încheiasem socotelile cu el.

- Da, o să dureze, am spus încercând să nu îi dau un răpsuns sarcastic.

- Să nu mai dureze. În 10 minute te aștept jos, avem de discutat.

My Demon IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum