6. Minciuni

225 9 0
                                    

Am auzit cum ceva s-a izbit de pământ și am tresărit, dar am refuzat să deschid ochii.

- La dracu!

Am auzit vocea mamei si deja deveneam speriată. Sunt acasă?

- Rose, iubito..trezeste-te.

Mi-a șoptit blând și am deschis automat ochii.

- Ah..te-am trezit?

M-a intrebat amuzată și i-am aruncat o încruntătură.

- Am venit sa te anunt ca noi o sa plecam astăzi. Cheile casei sunt pe birou si sper sa ne vedem cat mai curând.

Am exclamat fericită in mintea mea , însă m-am prefăcut tristă.

Ea mi-a sărutat fruntea si a plecat. Am realizat ca Harry nu era lângă mine, dar probabil își lua si el la revedere de la părinții lui. Cand am văzut că sunt doar in sutien si pantaloni scurți mi-a căzut fata. Mama m-a văzut asa , știind clar ca eu dorm in camera cu Harry. Ma intreb daca ea crede că eu nu mai sunt virgină. Ma rog..

Ma ridic din pat si intru in baie, apoi deschid dusul si ma strecor sub apa fierbinte ce imi curăță trupul. După dus ies din baie si realizez ca nu mi-am luat lenjerie de schimb. Nici in baie, dar nici la mine. Oftez amețită, dar îmi șterg corpul cu un prosop si decid să ies dezbrăcată din baie. Oricum, cine ma poate vedea? Nimeni nu intra in camera lui Harry fără ca el să știe.

Am iesit liniștită din baie si am mers spre dulap si m-am aplecat la sertarul cu pantaloni ai lui Harry. Am țipăt când am simtit o palmă izbindu-se de fundul meu si m-am intors automat. L-am zărit pe Harry râzând de mine si am mormăit nervoasa , continuând să cotrobai prin sertar , până am gasit o pereche de pantaloni de trening până la genunchi.

Harry mi-a întins o pereche de chiloți și un sutien , apoi m-am uitat surprinsă la el.

- Crezi ca nu mi-am dat seama ca nu ai schimburi la tine?

Rase si a fost de ajuns sa imi imping fundul in partea de jos a abdomenului sau ca să îl fac să tacă.

- Ti-o cauti cu lumânarea , Rose.

S-a încruntat și am ranjit.

- Și vreau sa o gasesc cât mai curând.

Am spus referitor la discuția noastră de aseară.

M-am intins după lenjerie , însă si-a îndepărtat mâna.

- Heiii!

M-am întins iar , însă a ridicat mâna în sus și oricât as fi sărit, nu reușeam să iau chilotii aia nenorociți.

M-am cocoțat pe patul ce era lângă noi si am sărit după chiloți , însă i-am ratat , iar el m-a prins de coapse foarte aproape de zona intimă, apoi m-a incolacit in jurul lui.

- Demon smintit.

Am mormăit cu mâinile în sân, sufland o suvita de păr nepoftita de pe fata mea. A ras si mi-a pus sutienul negru , apoi lenjeria , ca si cum as fi un copil mic. Cand a terminat mi-a sărutat nasul , apoi buzele.

- Te iubesc!

Șopti in urechea mea, muscandu-mi lobul.

- Te iubesc!

Am rostit aproape într-un gemat.

Pentru prima dată am privit la vaza sparta de mama , unde apa se întindea pe podeaua neagră, iar florile din ea zaceau întinse printre cioburile portelanului.

-Tipic mama.

Am vrut să strâng cioburile de pe jos , însă Harry m-a tras imediat de acolo.

My Demon IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum